Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OSL.26.2.2021 Dostawa wyposażenia biura OSL

Tomasz Margula
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2021 11:04:00
Składania : 27-10-2021 10:56:00
Otwarcia : 27-10-2021 11:01:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Nazwa i adres zamawiającego


Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41

Adres WWW: bipcus.starachowice.eu

email: sekretariat@cus.starachowice.eu


1.Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia biura OSL”


2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia biura Organizatora Społeczności Lokalnej w CUS w Starachowicach w związku z realizacją projektu CUS - model integracji i rozwoju usług społecznych w Starachowicach” działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu „Wiedza, Edukacja Rozwój”

2.2. Powyższa usługa polegać będzie na dostarczeniu wyposażenia pod wskazany adres w terminach wskazanych przez Zamawiającego, przy czym Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanej dostawie co najmniej 3 dni przed jej realizacją.

2.3. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne ze specyfikacjami technicznymi określonymi przez Zamawiającego, załączonymi do zapytania ofertowego.


3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia nastąpi do 14 dni od wybrania oferty i złożenia zamówienia, na adres wskazany przez Zamawiającego w granicach administracyjnych Miasta Starachowice.


  1. Kryteria oceny ofert

4.1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów: Kryterium „ Najniższa cena”

5. Warunki udziału w postępowaniu:

5.1. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.

5.2. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.



6. Informacje dot. płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.:

Nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150

Odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.


7. Dodatkowe informacje:

    1. Ofertę należy złożyć na cały asortyment określony w zamówieniu.

    2. Wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta przy zastosowaniu kryterium „najniższej ceny”.

    3. Potwierdzenie przyjęcia oferty jest traktowane jak zawarcie umowy na dostawę wyposażenia.

    4. Wyposażenie zostanie dostarczone na adres: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 533828989

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Niszczarka dokumentów Niszczony materiał: 10 kartek papieru, płyty CD, zszywki i spinacze, karty kredytowe Rodzaj cięcia: micro cut, ścinki max. 5 x 16 mm Pojemność kosza: 21 l, pojemnik na ścinki po płytach i kartach Funkcja cofania, ochrona przed przegrzaniem Okienko w pojemniku na ścinki 1 szt. Centrum Usług Społecznych
ul. Majówka 21a
27-200, Starachowice
(0)
2 Laminator A-3 Grubość laminowanej folii: 80 – 125 mikronów Laminowanie na zimno i gorąco, prędkość laminacji: min. 250mm/min Czas rozgrzewania 3 – 5 min. Ilość rolek: 2 Zabezpieczenie przed przegrzaniem. 1 szt. - (0)
3 Flipchart magnetyczny Wymiary tablicy: 70 x 100 cm, powierzchnia tablicy: magnetyczna, suchościeralna, lakierowana z możliwością użycia markerów bez kartek, półka na akcesoria. Rozsuwane nogi z blokadą Ruchome haczyki na blok arkuszy pod panelem pokrywy. Zestaw akcesoriów w komplecie: gąbka do tablicy suchościeralnej, blok kartek (min. 20 szt.) dwustronny (kratka i czysty po drugiej stronie), 4 kolorowe markery (czarny, czerwony, zielony i niebieski) 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 14 dni od wyboru oferty i złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 210