Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 30 Wykonanie remontu nawierzchni placu manewrowego pod Wiatą Stalową na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.

Beata Barańczak
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie Oddział: Dział Techniczny
Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2021 09:06:00
Składania : 27-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 27-10-2021 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod:

  • nr tel. Jacek Dziębowski (nr telefonu: 94 348 44 36)
  • e-mail: jacek.dziębowski@pgkkoszalin.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa (wzór) - Remont nawierzchni placu manewrowego pod wiatą - ZOO SIANÓW - umowa 1.pdf pdf 353.25 2021-10-19 09:06:00 Postępowanie
Porozumienie o Współpracy Pracodawców.doc doc 99.5 2021-10-19 09:06:00 Postępowanie
Wymagania dla Podwykonawców w zakresie BHP.doc doc 116.5 2021-10-19 09:06:00 Postępowanie
PZS-03-1 wymagania dla dostawców wyd. 2.pdf pdf 157.63 2021-10-19 09:06:00 Postępowanie
Załącznik numer 1 - Remont nawierzchni placu manewrowego pod wiatą - ZOO SIANÓW.docx docx 16.64 2021-10-19 09:06:00 Postępowanie
PR - Wykonanie remontu placu manewrowego pod wiatą stalową - ZOO SIANÓW.rtf rtf 158.12 2021-10-19 09:06:00 Postępowanie
PW - Wykonanie remontu placu manewrowego pod wiatą stalową - ZOO SIANÓW.pdf pdf 1288.17 2021-10-19 09:06:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - Remont nawierzchni placu manewrowego pod wiatą - ZOO SIANÓW1.pdf pdf 194.82 2021-10-19 09:06:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-10-27 06:29 Janusz Kowalik Informujemy, iż na przedmiotowe zadanie wpłynęły zapytania.
1. Czy Zamawiający będzie wymagał wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej?
2. Czy grunt z korytowania wykonawca będzie mógł zagospodarować na ternie Zakładu czy też musi zutylizować po za Państwa Zakładem w własnym zakresie?
3. Powierzchnia robót do wykonania 248,5m2 została błędnie podana, powinno być 252,25m2
4. Czy teren do utwardzenia ma zostać ograniczony krawężnikami na ławie betonowej z oporem, czy też nie ponieważ nie ma takich informacji w udostępnionej dokumentacji. Jeśli mają być zastosowane krawężniki prosimy o podanie ich ilości.

Zamawiający udziela odpowiedzi na powyższe pytania.
1. Zamawiający nie wymaga wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Grunt z korytowania Wykonawca będzie mógł zagospodarować na terenie Zakładu.
3. Zgodnie z Projektem Wykonawczym.
4. Zgodnie z Projektem Wykonawczym.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 30 Wykonanie remontu nawierzchni placu manewrowego pod Wiatą Stalową na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80. Proszę o podanie ceny - zgodnie z formularzem ofertowym (Załącznik numer 1 - Remont nawierzchni placu manewrowego pod wiatą - ZOO SIANÓW) 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3085 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Rozliczenie końcowe nastąpi na podstawie faktury końcowej po zakończeniu prac, dokonaniu odbioru końcowego i przedstawieniu protokołu odbioru końcowego. Zapłata za wykonanie robót nastąpi po otrzymaniu faktury VAT wraz z protokołem odbioru robót, w terminie 21 dni od daty wpływu faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - W terminie do 10.12.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Gwarancja - Gwarancja na min. 24 miesiące. Proszę potwierdzić lub wskazać czas gwarancji w miesiącach, nie mniejszy niż wyżej podany. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 498