Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-10-2021 14:17:00 |
Składania : | 02-11-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 02-11-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
STRAŻ
MIEJSKA w BYDGOSZCZY
85-676 Bydgoszcz ,
ul. Leśna 12
ZAPYTANIE OFERTOWE
Straż Miejska w
Bydgoszczy zaprasza do udziału w Zapytaniu Ofertowym na świadczenie
usług w zakresie utrzymania porządku i czystości obiektów Straży Miejskiej w
Bydgoszczy w roku 2022 - zgodnie z treścią Zapytania Ofertowego oraz załączonego do niego SIWZ.
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytania Ofertowego o wartości niższej niż kwota 130.000 zł bez stosowania ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych.
Termin realizacji zamówienia: od
03.01.2022r. do 31.12.2022 r.
Warunki określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia, które umieszczono jako załącznik do niniejszego ogłoszenia .
Ofertę należy złożyć w terminie do: 02.11. 2021r. do godz. 09.00 poprzez złożenie oferty na Platformie
Zakupowej znajdującej się pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz
wraz z wszystkimi
dokumentami .
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych ani wariantowych.
Kryterium oceny Ofert oraz jego znaczenie
:
· C - NAJNIŻSZA miesięczna cena brutto świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia - 100 % znaczenia .
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy możliwy kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-11-08 11:38 | Robert Kiela |
Bydgoszcz, dnia 08.11.2021r. INFORMACJA o WYBORZE OFERTY w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty 130.000 zł netto , prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego na świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości obiektów Straży Miejskiej w Bydgoszczy w 2022r. ogłoszonego oraz prowadzonego na Platformie Zakupowej : https://platformazakupowa.pl/transakcja/528638 dokonano wyboru NAJTAŃSZEJ oferty złożonej przez : Oferta nr.3 MARO Sp z o.o. , ul. Piękna 24/26a, 00-549 Warszawa a) MIESIĘCZNA łączna cena ryczałtowa BRUTTO realizacji zamówienia : 8.344 , 00 zł w tym : b) miesięczna cena ryczałtowa brutto świadczenia usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych : 3.690, 00 zł w tym : kwota netto : 3.000,00 zł + kwota podatku VAT 690, 00 zł. c) miesięczna cena ryczałtowa brutto świadczenia usług sprzątania terenów zewnętrznych 4.644,00 zł w tym : kwota netto 4.300,00 zł + kwota podatku VAT 344,00 zł. Jednocześnie przedmiotowa oferta uzyskała maksymalną ilość 100 pkt. |
2021-11-02 10:59 | Robert Kiela |
Bydgoszcz, dnia 02.11.2021r. INFORMACJA o TREŚCI OFERT W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty 130.000 zł netto , prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego na świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości obiektów Straży Miejskiej w Bydgoszczy w 2022r ogłoszonego oraz prowadzonego na Platformie Zakupowej : https://platformazakupowa.pl/transakcja/528638 stwierdzono, że wpłynęły 3 oferty złożone przez : Oferta nr.1 ORION NEXT Sp z o.o. , ul. Jana Ostroroga 34, 52-421 Wrocław a) MIESIĘCZNA łączna cena ryczałtowa BRUTTO realizacji zamówienia : 9.247 , 99 zł w tym b) miesięczna cena ryczałtowa brutto świadczenia usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych : 8.167, 99 zł w tym : kwota netto : 6.640,64 zł + kwota podatku VAT 1.527,35 zł. c) miesięczna cena ryczałtowa brutto świadczenia usług sprzątania terenów zewnętrznych 1.080,00 zł w tym : kwota netto 1.000,00 zł + kwota podatku VAT 80,00 zł. Oferta nr. 2 ECO - Profesional s . c. R. Kugler , G. Wiśniewski ul. Łęczycka 8, 85- 737 Bydgoszcz a) MIESIĘCZNA łączna cena ryczałtowa BRUTTO realizacji zamówienia : 8.670 , 00 zł w tym b) miesięczna cena ryczałtowa brutto świadczenia usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych : 2.460, 00 zł w tym : kwota netto : 2.000,00 zł + kwota podatku VAT 460,00 zł. c) miesięczna cena ryczałtowa brutto świadczenia usług sprzątania terenów zewnętrznych 6.210,00 zł w tym : kwota netto 5.750,00 zł + kwota podatku VAT 460,00 zł. Oferta nr.3 MARO Sp z o.o. , ul. Piękna 24/26a, 00-549 Warszawa a) MIESIĘCZNA łączna cena ryczałtowa BRUTTO realizacji zamówienia : 8.344 , 00 zł w tym b) miesięczna cena ryczałtowa brutto świadczenia usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych : 3.690, 00 zł w tym : kwota netto : 3.000,00 zł + kwota podatku VAT 690, 00 zł. c) miesięczna cena ryczałtowa brutto świadczenia usług sprzątania terenów zewnętrznych 4.644,00 zł w tym : kwota netto 4.300,00 zł + kwota podatku VAT 344,00 zł. |
2021-10-25 11:03 | Robert Kiela |
W odpowiedzi pytania Wykonawcy z dnia 20.10.2021r. dot. uzyskania informacji w zakresie warunków świadczenia usług w zakresie utrzymania porządku i czystości obiektów SM w roku 2022 – informujemy jak niżej : 1. Pytanie : Czy podstawą szacowania była wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę ? Odpowiedź: Zamawiający dokonał szacowania wartości przedmiotowego zamówienia zgodnie z swoimi uregulowaniami wewnętrznymi (w tym odpowiednio art. 28–36 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129). Jednocześnie w szacowaniu wartości tegoż zamówienia uwzględniono wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę tj. firmę „ECO - Profesional” s.c. R. Kugler , G. Wiśniewski z siedzibą przy ul. Łęczyckiej 8 w Bydgoszczy. Pytanie : Prosimy o wskazanie, jaka była wartość (netto i brutto) faktur za realizację usługi przez obecnego wykonawcę wystawionych w okresie ostatnich 3 miesięcy? Odpowiedź : W obecnie realizowanym zamówieniu miesięczna ryczałtowa cena brutto świadczonych usług wynosi kwotę : 8. 953, 05 zł /m-c. w tym kwota netto : 7.742,32 + podatek VAT : 1.210,73 zł. Pytanie : w odniesieniu do jakiej części usługi (procentowo lub kwotowo) Zamawiający, dokonując określenia wartości zamówienia, przewidział jej opodatkowanie stawką 8%, a do jakiej- 23%, a także czy podstawą szacowania w tym zakresie były dane nt. sposobu realizacji obecnie wykonywanej usługi (faktury wystawiane przez obecnego Wykonawcę)- prosimy o wskazanie, w jakiej części (procentowo lub kwotowo) usługi świadczone przez dotychczasowego wykonawcę były opodatkowane stawkami odpowiednio 8 % i 23%? Odpowiedź : Usługi sprzątania powierzchni pomieszczeń wewnętrznych są opodatkowane stawką 23% Vat, natomiast świadczenie usług sprzątania powierzchni terenów zewnętrznych jest opodatkowane stawką 8% VAT. Na obecną chwilę żaden przedmiot świadczonych ww. usług nie jest objęty zerową stawką VAT (0%). Jednocześnie dla Zamawiającego istotna jest w istocie miesięczna ryczałtowa cena brutto całości świadczonych usług tj. bez ich odrębnego rozdzielania na usługi wewnętrzne oraz zewnętrzne. 2. Pytanie : Czy obecny Wykonawca (prosimy o podanie jego nazwy) został ukarany karą lub karami za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy? Jeśli tak - prosimy o podanie wartości oraz ilości nałożonych kar? Odpowiedź : Obecny Wykonawca tj. firma „ECO - Profesional” s . c. R. Kugler , G. Wiśniewski z siedzibą przy ul. Łęczyckiej 8 w Bydgoszczy nie został obciążony zastrzeżonymi w Umowie karami umownymi. 3. Pytanie : Czy obecny Wykonawca usługi otrzymuje należne wynagrodzenie w terminie zgodnym z umową? Jeśli Zamawiający regulował faktury z opóźnieniem to Wykonawca prosi o informację ile razy w ciągu trwania obecnej umowy taka sytuacja miała miejsce i jaki był okres opóźnienia? Odpowiedź : Obecny Wykonawca otrzymuje każdorazowo należne wynagrodzenie terminowo oraz zgodnie z zawartą z Umową . 4. Pytanie : Czy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy spowodowanej koniecznością waloryzacji cen w uzasadnionych przypadkach? W szczególności Wykonawca prosi o potwierdzenie czy będzie stanowić podstawę do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z decyzji organów władzy publicznej, określonych w art. 436 pkt 4 lit. b) oraz art. 439 ust. 1 PZP (zmiana stawki VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę/ minimalnej stawki godzinowej, zmiana zasad lub stawek ubezpieczenia społecznego/ zdrowotnego, zmiany w zakresie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia)? Odpowiedź :W przedmiotowym zamówieniu podprogowym (poniżej kwoty 130.000 zł netto) nie maja zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129). Zamawiający nie przewiduje możliwość waloryzacji ceny w myśl ww. przepisów ustawy. Zamawiający zastrzega, iż cena ryczałtowa zaoferowana przez Wykonawcę będzie ryczałtowa i nie ulegnie zmianie w trakcie obowiązywania umowy. 5. Pytanie : Czy Zamawiający dopuszcza podwykonawstwa w obszarze całości przedmiotowego Postępowania ? Odpowiedź : Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców co do całości przedmiotowego zamówienia. Jedynym wyjątkiem w tym zakresie jest wymagana realizacja obowiązku odbioru oraz wywozu od Zamawiającego tzw. odpadów zielonych (pkt. VI SIWZ) . 6. Pytanie : W jaki sposób Zamawiający oszacował powierzchnię podlegającą sprzątaniu oraz sporządził harmonogram sprzątania, w szczególności czy określone w niniejszym postępowaniu powierzchnie sprzątania i harmonogram sprzątania wykazują różnice w stosunku do określonych w aktualnie realizowanym zamówieniu (poprzednim postępowaniu w tym samym przedmiocie), względnie- czy zachodzą inne istotne różnice w stosunku do usługi, której wykonawca został wybrany w poprzednim postępowaniu ? Odpowiedź : Powierzchnia podlegająca sprzątaniu wynika z danych przekazanych przez Wydział Geodezji UM Bydgoszcz. Ponadto Wykonawca może dokonać samodzielnej wizji lokalnej obiektów Zamawiającego . |
Komunikaty