Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-11-2021 11:55:00 |
Składania : | 24-11-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-11-2021 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym
przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego na jednorazową dostawę
narzędzi laparoskopowych.
Postępowanie prowadzone jest w trybie
pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł. netto, do
którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 ze zm.) na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże
ustawy.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
stanowi załącznik "Formularz asortymentowo-cenowy".
Kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
2. Produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą
być dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z
ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2021.1565) i posiadać stosowne certyfikaty,
deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabryczne nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, bezpieczny dla pacjentów oraz gotowy do użycia do zabiegu operacyjnego, opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem.
4.Termin dostawy: do 8 tygodni dni od
złożenia zamówienia.
5. Termin gwarancji min. 24 miesiące,
licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru.
6. Wykonawca przeszkoli personel szpitala
z zagadnień merytorycznych dotyczących sprzętu objętego zakresem zamówienia w
terminie 3 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy) od dostarczenia przedmiotu zamówienia.
7. Warunki płatności: przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej
faktury.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny. Należy załączyć wypełniony i podpisany formularz
asortymentowo-cenowy.
1) Ceną oferty jest wartość brutto
obliczona w formularzu asortymentowo-cenowym - zgodnie ze wzorem załącznika. 2)
Oferent określi ceny na wszystkie pozycje zamówienia wymienione w formularzu
asortymentowo-cenowym: a) wszystkie pozycje muszą zawierać cenę jednostkową, b)
cena jednostkowa każdej pozycji musi obejmować wszystkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym również rabaty, upusty, koszty dostawy
i szkolenia), c) wartość brutto danej pozycji ma wynikać z wartości netto
powiększonej o należny podatek VAT.
Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek
z ofert oraz zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez
podawania przyczyn.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem
chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.
2021-11-29 08:45 | Wioleta Bujarska |
Szanowni
Państwo,
w załączeniu przesyłam zawiadomienie o wyborze oferty. Z poważaniem, Wioleta Bujarska |
2021-11-19 10:51 | Wioleta Bujarska |
Szanowni
Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zapytania. Z poważaniem, Wioleta Bujarska |
Komunikaty