Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 2021/BZP 00235609/01 RZUOK_ZP01/2021 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12

Deadlines:
Published : 18-10-2021 15:20:00
Placing offers : 27-10-2021 06:00:00
Offers opening : 27-10-2021 07:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 do SWZ opis przedmiotu.pdf pdf 192.87 2021-10-18 15:20:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 255.05 2021-10-18 15:20:00 Proceeding
Załączniki do SWZ.zip zip 127.51 2021-10-18 15:20:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu RZUOK.pdf pdf 136.61 2021-10-18 15:20:00 Proceeding
SWZ - RZUOK.pdf pdf 373.23 2021-10-18 15:20:00 Proceeding
IMG_2552.JPG JPG 5670.86 2021-10-22 10:05:33 Public message
IMG_2553.JPG JPG 6610.48 2021-10-22 10:05:33 Public message
IMG_2554.JPG JPG 6209.39 2021-10-22 10:05:33 Public message
IMG_2555.JPG JPG 4961.77 2021-10-22 10:05:33 Public message
IMG_2557.JPG JPG 5209.91 2021-10-22 10:05:33 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 94.36 2021-10-27 08:15:47 Public message
Informacja o wyborze.pdf pdf 160.97 2021-10-28 09:52:44 Public message
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 71.7 2021-11-03 11:57:12 Public message

Announcements

2021-11-03 11:57 Paweł Fabiszewski Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-10-28 09:52 Paweł Fabiszewski Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-27 08:15 Paweł Fabiszewski Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-27 06:00 Buyer message Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia to 130.000,- zł brutto
2021-10-22 10:05 Paweł Fabiszewski W odpowiedzi na zadane pytania:
1. Proszę o podanie minimalnej gwarantowanej wagi oraz średniej wagi załadunków odpadów dla standardowych naczep typu ruchoma podłoga.
2. Proszę o udostępnienie zdjęć odpadów
3. Proszę o informację na temat średniego przewidywanego tygodniowego zapotrzebowania na odbiory (ile transportów)?
4. Proszę o informację czy istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej odpadów będących przedmiotem przetargu.
5. Czy odpady podczas procesu przetwarzania na Państwa instalacji przechodzą przez separatory metali żelaznych i kolorowych?
6. Czy odpady mogą zostać odebrane na podstawie decyzji na zbieranie odpadów wraz z oświadczeniem gwarantującym przekazanie ich dalej finalnie do procesu odzysku lub unieszkodliwiania?
7. Czy zamawiający dopuszcza próbne odbiory materiału w celu weryfikacji jakości odpadu?
8. Proszę o podanie składu/morfologi odpadu.
9. Czy odpady mogą zostać odebrane na podstawie decyzji na pośrednictwo w obrocie odpadami?
10. Proszę o określenie jakie procesy odzysku lub unieszkodliwiania dopuszcza zamawiający. Proszę o wskazanie konkretnych procesów np R1 lub R12.

Zamawiający informuje, że:
1. Waga odpadów dla tego typu naczep waha się w granicach 19-23 Mg
2. Zdjęcia zostały udostępnione w załączniku
3. Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - sukcesywnie do końca roku, w zależności od potrzeb Zamawiającego
4. Tak, Zamawiający dopuszcza wizję lokalną
5. Odpady podczas procesu przetwarzania przechodzą przez separator metali żelaznych
6. Tak, Zamawiający dopuszcza odbiór na podstawie decyzji na zbieranie odpadów wraz oświadczeniem potwierdzającym przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia
7. Nie
8. Frakcja nadsitowa/balast z sortowania odpadów opakowaniowych
9. Nie
10. Zamawiający zastrzega sobie właściwe zagospodarowanie odpadu zgodne z obowiązującymi przepisami

IMG_2552.JPG

IMG_2553.JPG

IMG_2554.JPG

IMG_2555.JPG

IMG_2557.JPG

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 550