- Strona główna
- Postępowanie ID 522714
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DA/10/2021 Dostawa agregatu kogeneracyjnego o łącznej mocy znamionowej do 500kW wraz z infrastrukturą (fundament, instalacje, filtry), która będzie zlokalizowana na terenie działki 891/19 Zakładu Master – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
Wystawiający
-
UżytkownikSzymon Łakota
-
Organizacja
-
OddziałWydział ds. Utrzymania Obiektu i Zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-10-18 09:46:00
-
Składania2021-11-25 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-11-25 10:05:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-11-29
13:32:25
|
Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo
informacja
o
unieważnieniu
postępowania:
W ogłoszonym postępowaniu przetargowym zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę: 3.075.000,00 zł. – brutto w postępowaniu została złożona oferta firmy Smart EPC Sp. z o.o., Adres ul. Portowa 28, 44-102 Gliwice. Cena oferty brutto: 5.259.700,00 zł. Ze względu na fakt, iż złożona oferta znacznie przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp unieważniamy niniejsze postępowanie. |
2021-11-25
14:57:25
|
Szymon Łakota |
Informacja
z
otwarcia
ofert
(w
załączeniu).
Załączniki |
2021-11-25
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 3.075.000,00 zł. |
2021-11-17
10:44:30
|
Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo
wyjaśnienia z dnia 17.11.2021 r. oraz informacja o zmianie terminów składania i otwarcia ofert: W związku z udzielonymi wyjaśnieniami w dniu 08.11.2021 r. w zakresie pytania nr 15 (tj. wyjaśnienie do SWZ pkt. 1.10.1) informujemy, iż dopuszczamy również możliwość przeprowadzenia testów urządzenia na terenie naszego Zakładu. Jednocześnie zmieniamy następujące terminy: Termin składania ofert na dzień 25 listopada 2021 r. na godzinę 10:00 Termin otwarcia ofert na dzień 25 listopada 2021 r. na godzinę 10:05 |
2021-11-08
15:08:10
|
Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo,
W złączeniu wyjaśnienia oraz zmiany z dnia 03.11.2021 r. oraz z dnia 08.11.2021 r. Załączniki |
2021-10-18
09:51:36
|
Szymon Łakota |
Dokumenty
techniczne
II
część
w
tym
wzór
umowy
stanowiący
integralną
część
SWZ.
Załączniki |
2021-10-18
09:49:44
|
Szymon Łakota |
Dokumenty
techniczne
do
postępowania
I
część.
Załączniki
|
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?