Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SP.260.23.2.PU.2021.PC II ZAPYTANIE OFERTOWE „ZAKUP MEBLI DO ŚWIETLICY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W RUDNEJ”

Termin:
Zamieszczenia : 15-10-2021 09:21:00
Składania : 22-10-2021 07:00:00
Otwarcia : 22-10-2021 07:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
II zapytanie ofertowe MEBLE DO ŚWIETLICY.pdf pdf 314.28 2021-10-15 09:21:00 Postępowanie
projekt umowy.pdf pdf 161.36 2021-10-15 09:21:00 Kryterium
formularz oferty.pdf pdf 129.61 2021-10-15 09:21:00 Kryterium

Komunikaty

2021-11-05 14:31 Piotr Cyniewski Zamawiający informuje, że PZS "Cezas" odstąpił od realizacji zadania- zgodnie z informacją przekazaną w dniu 05-11-2021.
W związku z powyższym realizację przekazano firmie "ATUS" Jan Gątkowski, która zrealizuje przedmiot zamówienia za 4.594,05 zł.
2021-10-25 12:49 Piotr Cyniewski Zamawiający informuje , że w prowadzonym postępowaniu wybrano ofertę firmy
PZS "CEZAS" Sp. z o.o. 25-562 Kielce, ul. Peryferyjna 12.
W/w wykonawca zrealizuje zadanie za kwotę brutto 4.352,97 zł w terminie podanym w zapytaniu ofertowym.
2021-10-25 12:48 Piotr Cyniewski Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-10-22 07:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zadania przewidział kwotę 4700,00 zł brutto

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ZAKUP MEBLI DO ŚWIETLICY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W RUDNEJ Szczegółowe informacje zawiera załączony dokument zapytania ofertowego. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

formularz oferty.pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 15 listopada 2021. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 projekt umowy - proszę załączyć zaparafowany skan zaakceptowanego projektu umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy.pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1030