Proceeding: S.2300.1.2021 Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Bielsk w Bielsku Podlaskim na rok 2022

Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim
Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim
Deadlines:
Published : 14-10-2021 12:56:00
Placing offers: 22-10-2021 10:00:00
Procedure: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Type: Supply

Requirements and specifications

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Formularz oferty - zał. nr 1 do Ogłoszenia paliwo 13.10.2021.docx docx 24.57 2021-10-14 12:56:00 Proceeding
Umowa - wzór - zał. nr 2 do Ogłoszenia paliwo 13.10.2021.pdf pdf 243.21 2021-10-14 12:56:00 Proceeding
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej - paliwo 13.10.2021.pdf pdf 387.23 2021-10-14 12:56:00 Proceeding
Protokół postępowanie paliwa 2022.pdf pdf 167.21 2021-10-26 08:55:20 Public message

Announcements

2021-10-26 08:55 Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim Protokół z wyboru oferty.

Protokół postępowani [...].pdf

2021-10-20 10:48 Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim W dniu 19.10.2021 wpłynęły do Zamawiającego pytania:
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na tankowanie paliw przy użyciu elektronicznych kart paliwowych flota, które posiadają indywidualne zabezpieczenie kodem PIN i wydawane są bezpłatnie po zawarciu umowy, na podstawie stosownych wniosków do 14 dni roboczych oraz na potwierdzenie zrealizowanego zakupu wydawane będą dowody wydania, które mają charakter wydruku z terminala obsługującego karty flotowe?

Karty wystawiane są na nazwisko kierowcy Zamawiającego (Karta Flotowa typu „K”) lub na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego (Karta Flotowa typu „S”)
Dowód wydania drukowany jest na stacji paliw w dwóch egzemplarzach, jeden pozostaje na stacji, drugi natomiast zostaje przekazany kierowcy/pracownikowi Zamawiającego po zrealizowaniu zakupu oraz zatwierdzeniu płatności właściwym kodem PIN, przypisanym do karty flota.
Dowód wydania zawiera następujące dane:
- numer karty flota, na którą dokonywana była transakcja,
- numer rejestracyjny samochodu,
- ilość wydanego paliwa,
- wartość wydanego paliwa,
- data i godzina transakcji,
- dokładny adres stacji paliw.

Pytanie nr 2
Wykonawca prosi o wprowadzenie zmian w zapisach podanych w zaproszeniu do składania ofert rozdz. 2 pkt. 2.3 lit. e), pkt. 2 na formularzu ofertowym oraz w § 3 projektu umowy tj. termin płatności 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Wykonawca, proponuje termin płatności 14, 21 lub 30 dni od wystawienia ponieważ, w systemie używanym do wystawiania faktur nie funkcjonuje termin płatności od dostarczenia gdyż Wykonawca nie ma technicznej możliwości kontrolować daty wpływu faktury do Zamawiającego.

Pytanie nr 3
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na naniesienie zmian w formularzu ofertowym w pkt. 1 zgonie z poniższym:
„OŚWIADCZAMY, że tankowanie pojazdów odbywać się będzie w stacji paliw położonej stacjach paliw położonych w
miejscowości:……………………………………………..………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….,
spełniających warunek dostawy określony w punkcie 2)3.b ogłoszenia, oraz na wszystkich stacjach Wykonawcy na terenie kraju.” ?
Pytanie nr 4
Wykonawca prosi o usunięcie zapisu w § 1 ust. 4 projektu umowy ponieważ sprzedaż paliw nie odbywa się po cenach net lecz po cenach widniejących na dystrybutorze w danym dniu na wybranej przez pracownika Zamawiającego stacji paliw Wykonawcy, gdzie został już doliczony należny podatek VAT więc z automatu ceny na dystrybutorach zostaną zmienione jeżeli nastąpi zmiana stawki podatku VAT.

Pytanie nr 5
Czy Zamawiający uzna warunek podany w § 2 ust. 3 projektu umowy za spełniony jeżeli świadectwa jakości sprzedawanych paliw są dostępne na stacjach Wykonawcy do wglądu?

Pytanie nr 6
Czy jako monitoring transakcji Zamawiający uznaje załącznik do każdej wystawionej faktury VAT zawierający poniższe dane? (§ 3 projektu umowy)
Załącznik do faktury zawiera:
• nazwy zakupionych produktów,
• numery kart flotowych, na które dokonano zakupów,
• numery rejestracyjne pojazdów,
• numery i nazwy miejscowości stacji paliw, na których przeprowadzono transakcje,
• daty transakcji,
• ilość i ceny zakupionych paliw lub liczbę towarów i usług,
• wartość (netto i brutto) paliw (towarów i usług),
• ilość i cenę zakupionych paliw/towarów i usług ,
• wartość poszczególnych transakcji gross i ich sumę,
• stan licznika pojazdu w momencie zakupu na kartę flotową (o ile Klient wymaga od swoich kierowców podawania stanu licznika pojazdu przy transakcjach flotowych).

Pytanie nr 7
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na obniżenie stawki kary umownej z 20% na 10% w § 7 ust. 2,4 projektu umowy?

Pytanie nr 8
Wykonawca prosi o przekształcenie zapisu podanego w § 7 ust. 1 projektu umowy na:
„Za przyczyny za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca nie uważa się zdarzeń losowych (np. brak prądu), modernizacji stacji, wyłączenia, dostaw paliwa na stację, awarii systemu obsługi, likwidacji stacji. W przypadku remontu/likwidacji stacji paliw najbliżej siedziby Zamawiającego i braku możliwości pobierania paliwa Zamawiający zobowiązuje się tankować na kolejnej stacji znajdującej się najbliżej siedziby Zamawiającego. Wykonawca umożliwia tankowanie na stacjach Dostawcy na terenie całej Polski więc za możliwe wystąpienie wymienionych sytuacji losowych -Wykonawca nie będzie ponosić kar umownych.”
Wykonawca pragnie zwrócić uwagę na fakt, że wszystkie informacje o remontach lub wyłączeniu stacji z użytku są na stacjach paliw ( np. na drzwiach stacji). Wykonawca umożliwia tankowanie na kolejnej stacji najbliżej Zamawiającego oraz na stacjach na terenie całej Polski więc Wykonawca nie powinien ponosić kar za powyższe sytuacje.

Pytanie nr 9
Czy Zamawiający przychyli się do przekształcenia zapisu w § 7 ust. 6 projektu umowy na:
„Niezależnie od sposobu rozliczenia kar umownych, Strona występująca z żądaniem zapłaty kary umownej wystawi na rzecz drugiej Strony notę księgową (obciążeniową) na kwotę należnych kar umownych.”

Pytanie nr 10
Co Zamawiający rozumie przez zapis w § 7 ust. 3 projektu umowy ?
Jeżeli chodzi o podejrzenie złej jakości paliw to ponawiam wyjaśnienie, że na każdej stacji paliw Wykonawcy są dostępne do wglądu świadectwa jakości paliw.
Ponadto stosowana jest procedura reklamacyjna, przy czym po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Zamawiający ma prawo występować z roszczeniami wobec Wykonawcy gdyż na podstawie samego stwierdzenia złej jakości nie ma podstaw do naliczania kar umownych.

Pytanie nr 11
Czy Zamawiający wyrazi zgodę by w § 8 wzoru umowy dodać zapis:
„W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Umowie stosuje się przepisy Regulaminu Ogólnych Warunków Sprzedaży i Używania Kart Flota PKN ORLEN S.A.
Zamawiający potwierdza doręczenie mu Ogólnych Warunków Sprzedaży i Używania Kart Flota PKN ORLEN S.A.”
Jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, Wykonawca dołączy Regulamin używania kart flota do oferty.

W odpowiedzi Zamawiający informuje, iż nie dopuszcza żadnych zmian w dokumentach dotyczących dostępowania na sukcesywną dostawę paliwa – od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 roku poprzez tankowanie pojazdów służbowych będących w dyspozycji Nadleśnictwa Bielsk w Bielsku Podlaskim (S.2300.1.2021)

The number of page views: 237