Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.36.2021.KP Bieżące utrzymanie budynków przy ul. Wyspiańskiego 2, Wyspiańskiego 4, Wyspiańskiego 6 w Jastrzębiu-Zdroju oraz terenów przyległych

Katarzyna Pietryja
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 14-10-2021 13:36:00
Składania : 27-10-2021 12:00:00
Otwarcia : 27-10-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Bieżące utrzymanie budynków przy ul. Wyspiańskiego 2, Wyspiańskiego 4, Wyspiańskiego 6 w Jastrzębiu-Zdroju oraz terenów przyległych”.


2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości wewnątrz obiektów oraz na terenach zewnętrznych przyległych do danej nieruchomości.


3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    3.1. Utrzymanie czystości terenów wewnętrznych (wielkość powierzchni według załącznika nr 7-9 do Zaproszenia):

Czynności powyższe obejmują:

- zamiatanie klatek schodowych od ostatniej kondygnacji do poziomu piwnic, obmiatanie kurzu i pajęczyn – codziennie
(z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt),

- mycie pomieszczeń wspólnego użytku – wg potrzeb,

- mycie klatek schodowych od ostatniej kondygnacji do poziomu piwnic – przynajmniej:

* latem – 1 raz w tygodniu

* zimą – 2 raz w miesiącu oraz częściej wg. potrzeb,

- dezynfekcja posadzek klatek schodowych – raz w miesiącu,

- dezynfekcja korytarzy piwnicznych, klatek schodowych, schodów piwnicznych, pomieszczeń wspólnych, pomieszczeń MZN po wyciekach fekalii z kanalizacji oraz innych zdarzeń np: zalań, zanieczyszczeń,

- przeprowadzenie deratyzacji 1 razy w roku: w okresie od 1 do 31 października, oraz w razie zaistniałej potrzeby,

- usuwanie martwych gryzoni oraz zwierząt,

- usuwanie legowisk np: kotów,

- mycie lamperii klatek schodowych – minimum raz w tygodniu, a w miarę potrzeby częściej,

- mycie okien na klatkach schodowych – raz na kwartał,

- mycie drzwi wejściowych do budynków oraz do pomieszczeń administracyjnych i wspólnego użytku, ścieranie parapetów
i balustrad – minimum raz w miesiącu, a w miarę potrzeby częściej,

- zamiatanie korytarzy piwnicznych i pomieszczeń technicznych – minimum raz w tygodniu,

- usuwanie nagromadzonych przedmiotów (wielkogabarytów, mebli, odpadów poremontowych, opon, urządzeń AGD, części samochodowych oraz innych) z pomieszczeń wspólnego użytku tj. suszarni, pralni, rowerowni, węzłów c.o., klatek schodowych, korytarzy piwnicznych oraz ich wywóz do punktu odbioru.

    3.2. Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych (wielkość powierzchni według załączników nr 7-9 do Zaproszenia)

    Czynności powyższe obejmują:

    * w okresie letnim (od 1 maja do 31 października):

    - codzienne sprzątanie terenów przyległych do budynków (chodniki, place zabaw, zieleńce, parkingi, drogi dojazdowe, gajgery, opaski, cieki wodne),

    - codzienne dbanie o czystość na placykach gospodarczych oraz otoczenia pojemników/kontenerów na śmieci, opróżnianie koszy terenowych znajdujących się na obsługiwanym rejonie,

    - codzienne dbanie o czystość piaskownicy ( usuwanie śmieci, opadłych liści, odchodów zwierząt, grabienie piasku)

    - pielęgnacja terenów zielonych: bieżące wykaszanie traw i obcinanie żywopłotów oraz formowanie wszelkich krzewów, wycinanie odrostów drzew/krzewów, grabienie liści wraz z załadunkiem i wywozem odpadów biodegradowalnych na miejsce ich unieszkodliwienia lub odzysku. Prace związane z utrzymaniem zieleni należy wykonywać według potrzeb, bez polecenia
    o rozpoczęciu prac przez zamawiającego. Trawa nie może przekraczać 10 cm wysokości, a odrosty żywopłotu powinny być usuwane na bieżąco. Warunkiem pozytywnego odbioru prac jest kompleksowe wykonanie usługi tj. wykoszenie trawy, obcięcie żywopłotów, usunięcie odrostów drzew oraz uformowanie krzewów musi być wykonane w jednym czasie na danej nieruchomości. Zakończenie prac należy bezzwłocznie zgłosić administratorowi, który dokona odbioru wykonanych prac,

    - podczas wykaszania traw należy bezwzględnie używać parawanów ochronnych,

    - udział w pracach związanych z nasadzaniem drzew i krzewów, dbanie o nowoposadzone rośliny oraz podlewanie roślin (drzew i krzewów),

    - usuwanie na bieżąco zbędnej zieleni lub innych zanieczyszczeń z terenów utwardzonych (chodniki, opaski itp.),

    - wiosenne sprzątanie (po zakończeniu okresu zimowego), tj. zamiatanie piasku lub innego kruszywa użytego do posypywania powyższych terenów oraz czyszczenie kratek ściekowych z zalegającego piasku lub innego materiału oraz usuwanie na bieżąco błota pośniegowego,

    - codzienne usuwanie zanieczyszczeń z piaskownic (usuwanie butelek, śmieci, odchodów zwierzęcych, itp.),

    - dwukrotna wymiana piasku w piaskownicach: pierwsza do 30 kwietnia, druga do 31 lipca lub w razie potrzeby (np. Zabrudzenia piasku odchodami zwierząt).

    * w okresie zimowym (od 1 listopada do 30 kwietnia):

    - odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem, środkami chemicznymi dopuszczonymi do stosowania np. chlorek wapnia, chlorek sodu w niezbędnym zakresie sprzątanego otoczenia (chodniki, schody terenowe, parkingi, drogi dojazdowe, placyki gospodarcze) – w miarę potrzeb, a w przypadku dużej ilości śniegu i występujących oblodzeń, prace należy prowadzić również w niedzielę i święta – w godz. od godz. 6:00 do 10:00,

    - wywóz śniegu w okresie intensywnych opadów, jeżeli zaistnieją takie potrzeby,

    - usuwanie sopli lodowych i nawisów śnieżnych z daszków nad wejściami – w okresie zimowym – w miarę potrzeb,

- do odśnieżania, wywozu przedmiotów wielkogabarytowych, odpadów biodegradalnych należy używać środków transportu
o ładowności do 5t.

    - masa całkowita sprzętu przeznaczonego do utrzymania chodników wraz z osprzętem nie może przekroczyć 2,5 t,

    - dopuszcza się w sezonie zimowym użycie sprzętu powyżej 2,5 t jedynie przy używania pługa bocznego do utrzymania chodników położonych bezpośrednio przy jezdni przy założeniu, że pojazd porusza się wyłącznie po jezdni,

    - codzienne dbanie o czystość na placykach gospodarczych oraz otoczenia pojemników/kontenerów na śmieci, opróżnianie koszy terenowych znajdujących się na obsługiwanym rejonie.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 259.67 2021-10-14 13:36:00 Postępowanie
Mapa poglądowa (załącznik 9).pdf pdf 621.18 2021-10-14 13:36:00 Postępowanie
Zestawienie powierzchni (załcznik 7-8).pdf pdf 542.36 2021-10-14 13:36:00 Postępowanie
Regulamin utrzymania czystości i porządku ( zał. nr 6).pdf pdf 55.44 2021-10-14 13:36:00 Postępowanie
Kalkulacja kosztów- Załącznik 1A ( do modyfikacji).ods ods 17.06 2021-10-14 13:36:00 Postępowanie
Kalkulacja kosztów- Załącznik 1B ( do modyfikacji).ods ods 16.63 2021-10-14 13:36:00 Postępowanie
Zestawienie ofert na platformę.pdf pdf 57.95 2021-10-27 14:09:17 Publiczna wiadomość
6. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 102.67 2021-11-04 12:10:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-04 12:10 Katarzyna Pietryja Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania.
Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

6. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2021-10-27 14:09 Katarzyna Pietryja Dzień Dobry,
W załączeniu zestawienie ofert cenowych.

Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

Zestawienie ofert na [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3197 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Kalkulacja kosztów - Załącznik nr 1A oraz Załącznik 1B do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Wykaz posiadanego sprzętu - Załącznik nr 2 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wykaz usług - Wykaz usług wg wzoru stanowiący Załącznik nr 3 do Zaproszenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług, np. listy referencyjne, listy polecające, poświadczenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 294