Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-10-2021 13:36:00 |
Składania : | 27-10-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 27-10-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Bieżące utrzymanie budynków przy ul. Wyspiańskiego 2, Wyspiańskiego 4, Wyspiańskiego 6 w Jastrzębiu-Zdroju oraz terenów przyległych”.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości wewnątrz obiektów oraz na terenach zewnętrznych przyległych do danej nieruchomości.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Utrzymanie czystości terenów wewnętrznych (wielkość powierzchni według załącznika nr 7-9 do Zaproszenia):
Czynności powyższe obejmują:
-
zamiatanie klatek schodowych od ostatniej kondygnacji do poziomu
piwnic, obmiatanie kurzu i pajęczyn – codziennie
(z wyjątkiem
sobót, niedziel, świąt),
- mycie pomieszczeń wspólnego użytku – wg potrzeb,
- mycie klatek schodowych od ostatniej kondygnacji do poziomu piwnic – przynajmniej:
* latem – 1 raz w tygodniu
* zimą – 2 raz w miesiącu oraz częściej wg. potrzeb,
- dezynfekcja posadzek klatek schodowych – raz w miesiącu,
- dezynfekcja korytarzy piwnicznych, klatek schodowych, schodów piwnicznych, pomieszczeń wspólnych, pomieszczeń MZN po wyciekach fekalii z kanalizacji oraz innych zdarzeń np: zalań, zanieczyszczeń,
- przeprowadzenie deratyzacji 1 razy w roku: w okresie od 1 do 31 października, oraz w razie zaistniałej potrzeby,
- usuwanie martwych gryzoni oraz zwierząt,
- usuwanie legowisk np: kotów,
- mycie lamperii klatek schodowych – minimum raz w tygodniu, a w miarę potrzeby częściej,
- mycie okien na klatkach schodowych – raz na kwartał,
-
mycie drzwi wejściowych do budynków oraz do pomieszczeń
administracyjnych i wspólnego użytku, ścieranie parapetów
i
balustrad – minimum raz w miesiącu, a w miarę potrzeby częściej,
- zamiatanie korytarzy piwnicznych i pomieszczeń technicznych – minimum raz w tygodniu,
- usuwanie nagromadzonych przedmiotów (wielkogabarytów, mebli, odpadów poremontowych, opon, urządzeń AGD, części samochodowych oraz innych) z pomieszczeń wspólnego użytku tj. suszarni, pralni, rowerowni, węzłów c.o., klatek schodowych, korytarzy piwnicznych oraz ich wywóz do punktu odbioru.
3.2. Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych (wielkość powierzchni według załączników nr 7-9 do Zaproszenia)
Czynności powyższe obejmują:
* w okresie letnim (od 1 maja do 31 października):
- codzienne sprzątanie terenów przyległych do budynków (chodniki, place zabaw, zieleńce, parkingi, drogi dojazdowe, gajgery, opaski, cieki wodne),
- codzienne dbanie o czystość na placykach gospodarczych oraz otoczenia pojemników/kontenerów na śmieci, opróżnianie koszy terenowych znajdujących się na obsługiwanym rejonie,
- codzienne dbanie o czystość piaskownicy ( usuwanie śmieci, opadłych liści, odchodów zwierząt, grabienie piasku)
-
pielęgnacja terenów zielonych: bieżące wykaszanie traw i
obcinanie żywopłotów oraz formowanie wszelkich krzewów,
wycinanie odrostów drzew/krzewów, grabienie liści wraz z
załadunkiem i wywozem odpadów biodegradowalnych na miejsce ich
unieszkodliwienia lub odzysku. Prace związane z utrzymaniem zieleni
należy wykonywać według potrzeb, bez polecenia
o rozpoczęciu
prac przez zamawiającego. Trawa nie może przekraczać 10 cm
wysokości, a odrosty żywopłotu powinny być usuwane na bieżąco.
Warunkiem pozytywnego odbioru prac jest kompleksowe wykonanie usługi
tj. wykoszenie trawy, obcięcie żywopłotów, usunięcie odrostów
drzew oraz uformowanie krzewów musi być wykonane w jednym czasie
na danej nieruchomości. Zakończenie prac należy bezzwłocznie
zgłosić administratorowi, który dokona odbioru wykonanych prac,
- podczas wykaszania traw należy bezwzględnie używać parawanów ochronnych,
- udział w pracach związanych z nasadzaniem drzew i krzewów, dbanie o nowoposadzone rośliny oraz podlewanie roślin (drzew i krzewów),
- usuwanie na bieżąco zbędnej zieleni lub innych zanieczyszczeń z terenów utwardzonych (chodniki, opaski itp.),
- wiosenne sprzątanie (po zakończeniu okresu zimowego), tj. zamiatanie piasku lub innego kruszywa użytego do posypywania powyższych terenów oraz czyszczenie kratek ściekowych z zalegającego piasku lub innego materiału oraz usuwanie na bieżąco błota pośniegowego,
- codzienne usuwanie zanieczyszczeń z piaskownic (usuwanie butelek, śmieci, odchodów zwierzęcych, itp.),
- dwukrotna wymiana piasku w piaskownicach: pierwsza do 30 kwietnia, druga do 31 lipca lub w razie potrzeby (np. Zabrudzenia piasku odchodami zwierząt).
* w okresie zimowym (od 1 listopada do 30 kwietnia):
- odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem, środkami chemicznymi dopuszczonymi do stosowania np. chlorek wapnia, chlorek sodu w niezbędnym zakresie sprzątanego otoczenia (chodniki, schody terenowe, parkingi, drogi dojazdowe, placyki gospodarcze) – w miarę potrzeb, a w przypadku dużej ilości śniegu i występujących oblodzeń, prace należy prowadzić również w niedzielę i święta – w godz. od godz. 6:00 do 10:00,
- wywóz śniegu w okresie intensywnych opadów, jeżeli zaistnieją takie potrzeby,
- usuwanie sopli lodowych i nawisów śnieżnych z daszków nad wejściami – w okresie zimowym – w miarę potrzeb,
-
do odśnieżania, wywozu przedmiotów wielkogabarytowych, odpadów
biodegradalnych należy używać środków transportu
o
ładowności do 5t.
- masa całkowita sprzętu przeznaczonego do utrzymania chodników wraz z osprzętem nie może przekroczyć 2,5 t,
- dopuszcza się w sezonie zimowym użycie sprzętu powyżej 2,5 t jedynie przy używania pługa bocznego do utrzymania chodników położonych bezpośrednio przy jezdni przy założeniu, że pojazd porusza się wyłącznie po jezdni,
- codzienne dbanie o czystość na placykach gospodarczych oraz otoczenia pojemników/kontenerów na śmieci, opróżnianie koszy terenowych znajdujących się na obsługiwanym rejonie.
2021-11-04 12:10 | Katarzyna Pietryja |
Dzień
Dobry,
W załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Katarzyna Pietryja |
2021-10-27 14:09 | Katarzyna Pietryja |
Dzień
Dobry, W załączeniu zestawienie ofert cenowych. Z poważaniem, Katarzyna Pietryja |
Komunikaty