Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonywanie 4 przeglądów eksploatacyjnych wraz z wymianą zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz serwisowanie urządzeń do uzdatniania wody.

Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2021 10:49:00
Składania : 25-10-2021 15:06:19
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zmianami).

1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie 4 przeglądów eksploatacyjnych wraz z wymianą zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz serwisowanie urządzeń do uzdatniania wody zainstalowanych w budynku technicznym na terenie szpitala we Wrocławiu przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2.

2.  Cenę całkowitą za wykonanie usługi będącej Przedmiotem zamówienia należy skalkulować w oparciu o załącznik nr 1 do zapytania. Wypełniony załącznik nr 1 należy załączyć w miejscu KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE – pkt 1 CENA.

3.  Zamawiający wymaga by części zamienne i materiały, które będą stosowane przez Wykonawcę przy serwisowaniu urządzeń były kompatybilne i jednorodne z urządzeniami.

4.  Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą cennika części zamiennych, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.

5.    Termin realizacji Przedmiotu zamówienia: zgodnie z załączonym wzorem umowy.

6.  Szczegółowe warunki dotyczące Przedmiotu zamówienia, w tym: zakres Przedmiotu zamówienia, warunki płatności zostały określone w załączonym wzorze umowy.

7.  Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.

8.  Termin związania ofertą: 30 dni.

9.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.docx docx 24.78 2021-10-12 10:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.docx docx 21.11 2021-10-12 10:49:00 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 506.2 2021-10-12 10:49:00 Postępowanie
informacja o uniewaznieniu postepowania ID 520126-sig.pdf pdf 438.95 2021-10-25 15:03:18 Publiczna wiadomość
informacja o uniewaznieniu postepowania ID 520126-sig.pdf pdf 438.95 2021-10-25 15:05:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-25 15:06 Robert Chorążewski Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Szanowni Państwo, W załączniku informacja Zamawiającego o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przed upływem terminu składania ofert.

informacja o uniewaz [...].pdf

2021-10-25 15:03 Robert Chorążewski Szanowni Państwo,
W załączniku informacja Zamawiającego o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przed upływem terminu składania ofert.

informacja o uniewaz [...].pdf

2021-10-18 12:00 Robert Chorążewski Zamawiający informuje, że na wniosek jednego z Wykonawców, umożliwi zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej instalacji SUW na obiekcie szpitala.
Wizja lokalna odbędzie się we wtorek 19.10.2021 o godz. 11:30.
Zgłoszenia na wizję lokalną należy przesyłać drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy zakupowej na której zamieszczono zapytanie ofertowe, za pomocą formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Zamawiający potwierdzi zgłoszenie wiadomością zwrotną, również za pośrednictwem platformy zakupowej.

Jednocześnie Zamawiający, w odpowiedzi na pytanie jednego z Wykonawców informuje, że 4 przeglądy które są przedmiotem zamówienia, będą odbywały się jeden raz na kwartał (co 3 miesiące).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonywanie 4 przeglądów eksploatacyjnych wraz z wymianą zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz serwisowanie urządzeń do uzdatniania wody - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z załączonym wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczam, że części zamienne, które będą stosowane przy realizacji Przedmiotu umowy będą kompatybilne i jednorodne z funkcjonującym na obiekcie szpitala rozwiązaniem oraz dopuszczone przez producenta urządzeń - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". Należy załączyć cennik części zamiennych sporządzony wg wzoru załącznika nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Akceptuję treść zawartego w zapytaniu wzoru umowy wraz z załącznikami i zobowiązuje się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję” (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 545