Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-10-2021 13:47:00 |
Składania : | 15-10-2021 12:28:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.
2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
4. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
5. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt przesyłki zaświadczeń leżą po stronie Wykonawcy.
6. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 14-21 dni od daty wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury VAT. Zapłata Wykonawcy za 2 tury szkoleń będzie dokonywana na podstawie faktur wystawianych sukcesywnie po zakończeniu każdego szkolenia, jako iloczyn liczby przeszkolonych osób oraz stawki za przeszkolenie jednej osoby. Podstawą wystawienia faktury będzie zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymania faktur w formie elektroniczne.
Faktury będą przesyłane na adres: justyna.siebert@po.policja.gov.pl lub eliza.borak@po.policja.gov.pl .
7. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
8. W przypadku oferty przekraczającej środki finansowe będące w dyspozycji Zamawiającego, może on odstąpić od wyboru oferty, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
9. Termin składania ofert do dnia 15 października 2021 r. Termin realizacji zamówienia październik - listopad 2021 r.
10. Osoby związane z realizacją zamówienia są zatrudnione na umowę o pracę.
11. W razie wystąpienia zmian w harmonogramie kursu z powodów zależnych od Zamawiającego lub uczestnika kursu, Wykonawca dostosuje sposób świadczenia usługi do bieżących potrzeb Zamawiającego lub uczestnika kursu pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia kosztów świadczenia usługi.
12. Zamawiający może odstąpić od świadczenia usługi z Wykonawcą najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego utraci on możliwość finansowania przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności w wyniku: absencji uczestnika kursu, zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych lub wystąpienia innych okoliczności.
Osoba do kontaktu: Eliza Borak (specyfikacja i rozliczenie zamówienia), Justyna Siebert (specyfikacja i rozliczenie zamówienia) tel. 47 77 128 46.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Dostawca/Wykonawca nie wyraża zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty.
Komunikaty