Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DOPS/ZP/252-7/2021/POWER „Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w formie warsztatów wraz z opracowaniem materiałów szkoleniowych w podziale na 5 zadań”. Usługa realizowana jest w ramach projektu pn. „Doskonalenie kompetencji kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej”. Projekt realizowany jest w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja rozwój. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Deadlines:
Published : 08-10-2021 12:58:00
Placing offers : 18-10-2021 11:00:00
Offers opening : 18-10-2021 11:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 214.8 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
SWZ Power-sig.pdf pdf 637.42 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
zalącznik nr 1 oferta.doc doc 370 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
załącznik nr 3 wzór umowy.doc doc 407 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
załącznik nr 4 oświadczenie o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia- załacznik 4.doc doc 328.5 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
załącznik nr 5 oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby załącznik nr 5.doc doc 330 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
załącznik nr 6 Wykaz usług.doc doc 323.5 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
załącznik nr 7 Wykaz osób.doc doc 326.5 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
załącznik nr 8 zobowiazanie innego podmiotu.doc doc 326 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
załącznik nr 9 oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp.doc doc 325.5 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
OPZ - Budowanie zespołów i metodyka dokonywania oceny sytuacji dziecka.odt odt 285.36 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
OPZ - Dialog motywujący.doc doc 355.5 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
OPZ - Kokrdynator rpz - metodyka, uprawnienia i dokumentowanie pracy..odt odt 285.3 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
OPZ - Metodyka, uprawnienia i dokumentowanie pracy asystenta rodziny.odt odt 285.31 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
OPZ - Problematyka interwencji kryzysowej w rodzinie.doc doc 356 2021-10-08 12:58:00 Proceeding
zestawienie ofert power 1-sig.pdf pdf 242.8 2021-10-18 15:07:39 Public message
wyniki zadanie 3 i 5 ZP - 7-sig.pdf pdf 312.16 2021-11-10 13:54:11 Public message
wyniki zadanie 1, 2 i 4-sig.pdf pdf 328.52 2021-11-16 20:30:54 Public message

Announcements

2021-11-16 20:30 Ewa Dymon wyniki zadania 1,2 i 4

wyniki zadanie 1, 2 [...].pdf

2021-11-10 13:54 Ewa Dymon wyniki zadania 3 i 5

wyniki zadanie 3 i [...].pdf

2021-10-18 15:07 Ewa Dymon w załączeniu zestawienie złożonych ofert

zestawienie ofert p [...].pdf

2021-10-18 11:00 Ewa Dymon Zamawiający, zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019, z późn. zm.) udostępnia informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 12.000,00 zł. brutto, w ramach każdego zadań kwota zabezpieczona to 2400,00 zł. brutto

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 494