Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 07-10-2021 14:30:00 |
Placing offers : | 15-10-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 15-10-2021 10:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Powiat Stargardzki, w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych w Stargardzie z siedzibą przy ul. Bydgoskiej 13/15, 73 – 110 Stargard, zwany dalej „Zamawiającym”, na podstawie art. 277, w związku z art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przedstawia informacje o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne na zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2021-2022.
UWAGA:
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na kilka części, należy wypełnić i podpisać dla każdej z tych części odpowiedni formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1a-1d do SWZ, a wszystkie formularze spakować w jedną ofertę składaną poprzez Platformę Zakupową.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-10-25 12:20 | Magdalena Janiak | W załączeniu Zamawiający przekazuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert w poszczególnych częściach przedmiotowego postępowania. |
2021-10-15 11:40 | Magdalena Janiak | W załączeniu Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu. |
2021-10-15 10:00 | Buyer message |
Zamawiający
informuje,
że
na
realizację
przedmiotowego
zadania
dysponuje
kwotą
w
wysokości
651
000,00
zł
brutto,
w
tym: Część 1 zamówienia - 198 000,00 zł brutto Część 2 zamówienia - 173 000,00 zł brutto Część 3 zamówienia - 134 000,00 zł brutto Część 4 zamówienia - 146 000,00 zł brutto |
Announcements