Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FAZ.2801.87.2021-TP Zakup i dostawa mebli biurowych oraz medycznych celem wyposażenia nowo wybudowanego łącznika pomiędzy budynkami Opolskiego Centrum Onkologii w Opolu a Szpitalem Wojewódzkim w Opolu w ramach projektu pn.” Podniesienie wydajności leczenia chorób cywilizacyjnych, w tym nowotworów złośliwych, poprzez skomunikowanie Opolskiego Centrum Onkologii i Szpitala Wojewódzkiego w Opolu dla zaspokojenia lepszego dostępu do świadczonych usług medycznych i optymalnego wykorzystania zasobów obu szpitali.”

Termin:
Zamieszczenia : 07-10-2021 14:23:00
Składania : 18-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 18-10-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 111.68 2021-10-07 14:23:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 486.05 2021-10-07 14:23:00 Postępowanie
Zał 1 (Tabele 1-24).7z 7z 67.55 2021-10-07 14:23:00 Postępowanie
Zał.2 Projekt umowy.pdf pdf 285.9 2021-10-07 14:23:00 Postępowanie
Zał.3,6,7.doc doc 78 2021-10-07 14:23:00 Postępowanie
Zał.5 - Meble medyczne.xlsx xlsx 11.63 2021-10-07 14:23:00 Postępowanie
Zał.4 Meble biurowe.xlsx xlsx 17.33 2021-10-07 14:23:00 Postępowanie
Wyjaśnienia.pdf pdf 740.88 2021-10-13 12:07:27 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 38.28 2021-10-13 12:07:27 Publiczna wiadomość
SWZ po zmianie.pdf pdf 436.33 2021-10-13 12:07:27 Publiczna wiadomość
Zał1 (Tabele 4,6,8,17 po zmianie).7z 7z 16.58 2021-10-13 12:07:27 Publiczna wiadomość
SWZ po zmianie.pdf pdf 436.06 2021-10-13 12:16:07 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 741.41 2021-10-18 13:39:54 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 791.65 2021-11-29 15:06:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-29 15:06 Beata Kopeć Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2021-10-25 11:35 Beata Kopeć Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-10-18 13:39 Beata Kopeć Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-18 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia:
1. Zadanie 1 - 302 303,25 zł brutto
2. Zadanie 2 - 87 609,60 zł brutto
2021-10-13 12:16 Beata Kopeć Prawidłowy SWZ po zmianie w dniu 13.10.2021r.

SWZ po zmianie.pdf

2021-10-13 12:07 Beata Kopeć Wyjaśnienia treści SWZ, w tym:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SWZ po zmianach,
Załącznik nr 1 po zmianach ( Tabele 4,6,8,17)

Wyjaśnienia.pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ po zmianie.pdf

Zał1 (Tabele 4,6,8,1 [...].7z

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 609