- Strona główna
- Postępowanie ID 517143
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.270.45.2021 „Modernizacja drogi w Bydlinie na dz. 808/6 i 820/4.”
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Kujawa-Popowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-10-05 14:08:00
-
Składania2021-10-12 12:00:00
-
Otwarcie ofert2021-10-12 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„Modernizacja
drogi w Bydlinie na dz. 808/6 i 820/4.”
o
wartości poniżej 130 000,00 złotych
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i
adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310
Klucze
II. Opis
przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres
robót określono w kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót. Przedmiotem zamówienia
publicznego jest:
- Roboty ziemne –
wykonanie koryta
- Wykonanie
podbudowy – warstwa dolna 20 cm – 454,40 m2
- wykonanie
podbudowy – warstwa górna 10 cm – 454,50 m2
- Zabudowa obrzeży
- Wykonanie
nawierzchni z płyt ażurowych – 227,20 m2
- Wykonanie
nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm – 227,20 m2
- Regulacja pionowa
studzienek
Roboty budowlane
należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z
zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.
termin
wykonania zamówienia: 23 grudnia 2021r.
okres
gwarancji: minimum 36 miesięcy
warunki
płatności :
1)
Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe
Wykonawcy.
2)
Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy
przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru
podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej
faktury.
3)
Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na
należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia
przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
4)
Za usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez
pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
5)
Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia
Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe
Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT
spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od
dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
6)
Ostateczne rozliczenie za należyte wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie
kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego.
7)
Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
a) Kryteria
oceny ofert: 100 % cena,
b) Forma
wynagrodzenia – kosztorysowe,
c) Udzielenie
gwarancji na minimum
36 miesięcy.
4. Istotne
postanowienia umowne:
1)
W okresie
gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych
wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2)
Jeżeli Wykonawca nie
usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich
usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu
podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia
umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie
koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
3)
Okres gwarancji
ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO
- załącznik nr 1,
- Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,
- Przedmiar robót – Załącznik nr 3,
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie
do dnia 12.10.2021r. do godziny 12:00 w formie:
elektronicznej przez platformę zakupową.
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings
Oferta musi zostać opatrzona
danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.
IV. Do oferty
należy załączyć:
-
Klauzula
informacyjna RODO - załącznik nr 1,
-
Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,
-
Wypis KRS lub wypis z Ewidencji
działalności gospodarczej,
-
Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,
Klucze, dnia 05 października 2021 r.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-10-12
13:37:27
|
Joanna Kujawa-Popowska |
W
załączeniu
informacja
z
wyboru.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?