Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-10-2021 14:03:00 |
Składania : | 15-10-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 18-10-2021 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zapytanie
ofertowe z opcją zawarcia umowy
na
opracowanie projektu miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Antonowo, Gmina Giżycko.
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem
wyboru oferty w przypadku:
-
niewystarczających środków na realizację zamówienia,
-
zamiany warunków Zamawiającego.
I. Zamawiający: Gmina Giżycko, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko,
NIP 845 1981949, tel. 87 429 99, email:
ugg@ugg.pl
II.
Tryb udzielenia zamówienia
Działając
w oparciu o Zarządzenie Nr 39/2021 Wójta Gminy Giżycko z dnia 09.04.2021 r. w
sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień o
wartości mniejszej niż 130 000,00zł netto
zapraszam do złożenia pisemnej oferty na
wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie
geodezyjnym Gajewo, gmina Giżycko zgodnie z Uchwałą Nr XXXVIII/403/2021 Rady
Gminy Giżycko z dnia 30 sierpnia 2021 r. (uchwała stanowi załącznik nr 1).
Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
Na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 zamówienie poniżej 130 tys. zł.
III. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Antonowo,
gmina Giżycko zgodnie z Uchwałą Nr XXXVIII/403/2021 Rady Gminy Giżycko z dnia 30.08.2021
r.
W chwili obecnej przedmiotowy teren częściowo
jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Procedurą opracowania objęto obszar o łącznej
powierzchni ok. 20ha w granicach określonych uchwałą.
III.1. Zmianę planu miejscowego
będącą przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami
prawnymi, w tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 ze zm.),
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 26 sierpnia 2003 r. w
sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego (Dz. U z 2003 r. Nr 164
poz. 1587),
3) ustawą z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm.),
4) ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o
infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021 r. poz. 214),
oraz przepisami wynikającymi z innych
aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia m.in. dotyczącymi
ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i
leśnych, dróg.
III.2. Czynności, które projektant
wykona w ramach realizacji przedmiotu zlecenia:
1. przygotowanie
merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (w tym wymaganych ustawowo pism,
zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń i komunikatów dotyczących opracowania
projektu planu) oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji
prac planistycznych;
2. wykonanie inwentaryzacji
terenu;
3. wykonanie analizy
i przygotowania propozycji rozpatrzenia wniesionych wniosków do planu;
4. opracowania
koncepcji projektu planu i prezentacja Zamawiającemu;
5. opracowanie
projektu planu wraz z kompletem materiałów planistycznych, zgodnie z ustawą;
6. sporządzenie
prognozy skutków finansowych uchwalenia planu w formie papierowej oraz
elektronicznej na płycie CD;
7. opracowanie
prognozy oddziaływania na środowisko w zakresie uzgodnionym przez Regionalnego
Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego
- zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o
ocenach oddziaływania na środowisko;
8. przygotowanie
niezbędnej liczby egzemplarzy, określonej przez Zamawiającego, projektu planu i
prognozy oddziaływania na środowisko, przeznaczonych do uzgodnień i opinii
wynikających z obowiązujących ustaw;
9. przygotowanie
materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym Gminnej Komisji
Urbanistyczno-Architektonicznej;
10. przygotowanie
wykazu uzgodnień i opinii projektu planu i wprowadzania ewentualnych zmian
wynikających z uzgodnień;
11. przygotowanie
wniosków na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej i leśnej (o ile będzie
potrzebna),
12. przygotowanie
projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do
publicznego wglądu oraz udziału w dyskusji publicznej nad przyjętymi w
projekcie planu rozwiązaniami;
13. prezentacja
projektu planu i uczestnictwa w dyskusji na temat przyjętych w projekcie
rozwiązań podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej
oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych;
14. obsługa wyłożenia
projektu planu, która wynika z obowiązującej ustawy o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym w miejscu i terminie ustalonym z Zamawiającym, w
razie konieczności - składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub
ustnych);
15. przygotowanie
propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu
projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz przygotowania
wykazu uwag i wprowadzenia ewentualnych zmian po rozpatrzeniu uwag;
16. przygotowanie i
przedłożenie Radzie Gminie projektu planu do uchwalenia wraz z listą
nieuwzględnionych uwag oraz udział w sesji Rady Gminy zatwierdzającej projekt;
17. przygotowanie
danych przestrzennych planu infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie
zagospodarowania przestrzennego,
18. przygotowanie i
skompletowanie dokumentacji planistycznej po uchwaleniu planu celem oceny przez
Wojewodę ich zgodności z przepisami prawnymi.
III.3. W ramach zamówienia
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu:
1. inwentaryzację
uproszczoną terenu opracowania w skali 1: 1000 – 1 szt. plansza kolorowa wraz z
opisem oraz materiały analityczne;
2. rysunek planu
(wersja uchwalona) w skali 1:1000 – 3 szt. kolorowe;
3. rysunek planu
pomniejszony do formatu A4 (wersja uchwalona) – 3 szt. kolorowe;
4. tekst planu (
wersja uchwalona) wraz z załącznikami ( w obowiązującym formacie na płycie,
rysunki w formacie tiff, shp);
5. opracowanie
ekofizjograficzne – 2 szt.,
6. prognozę
oddziaływania na środowisko (tekst i rysunek w skali 1: 1000) – 2 szt.;
7. prognozę skutków
finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z
uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – 2
szt.;
8. dokumenty
określone w pkt 2-7 zapisane w uzgodnionym formacie na płycie CD-R- 2 szt.;
9. oświadczenie
Wykonawcy, że projekt planu został wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami
i normami, zgodnie z zasadami i trybem sporządzania planów miejscowych oraz, że
zostaje przekazany Zamawiającemu w stanie kompletnym z punktu widzenia celu,
któremu ma służyć.
IV.
Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.
1. Wypełniony i
podpisany formularz ofertowy sporządzony w języku polskim, trwałą i czytelną
techniką.
2. Dokument (kopia)
potwierdzający prowadzenie działalności.
3. Kserokopię
dokumentów potwierdzających uprawnienia do sporządzania projektów miejscowych
planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym
4. Wykaz (co
najmniej 3) sporządzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zakończonych
publikacją w dzienniku urzędowym województwa,
5. Oferty, które
wpłyną do Urzędu niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.
6. W toku badania i
oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
V.
Kryterium wyboru oferty – 100% cena brutto.
VI.
Termin realizacji zamówienia.
31 grudzień 2022 r.
Osobą upoważnioną do kontaktów z
oferentami jest: Emilia Piekutowska tel. (87) 429 99 71.
Załączniki:
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-10-25 10:08 | Emilia Piekutowska |
Wójt
Gminy
Giżycko
informuje,
że
dnia
18
października
2021r.
w
przeprowadzonym
rozpoznaniu
cenowym
na
opracowanie
projektu
miejscowego
planu
zagospodarowania
przestrzennego
w
obrębie
geodezyjnym
Antonowo,
Gmina
Giżycko
wybrano
ofertę
złożoną
przez
firmę:
VIVERE
Łukasz
Nitecki
za
cenę
brutto
17
466,00zł
z
terminem
realizacji
31.12.2022r.
Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszam do udziału w kolejnych. |
Komunikaty