Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-10-2021 09:56:00 |
Składania : | 14-10-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 14-10-2021 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-10-21 12:17 | Katarzyna Rosołek |
Dzień
Dobry
w załączeniu przedkładam wybór oferty. Z poważaniem Katarzyna Rosołek |
2021-10-19 14:57 | Katarzyna Rosołek |
Dzień
Dobry
W załączeniu przedkładam "Sprostowanie informacji z otwarcia ofert" Z poważaniem Katarzyna Rosołek |
2021-10-15 12:11 | Katarzyna Rosołek | Informacja z otwarcia ofert |
2021-10-14 08:42 | Katarzyna Rosołek |
Dzień
Dobry W odpowiedzi na Państwa zapytanie dotyczące zapytania ofertowego na „Zakup stacji naprawy rowerów wraz z dostawą, montażem i przygotowaniem podłoża” - II POSTĘPOWANIE, uprzejmie wyjaśniam: Pytanie 1. Co w przypadku uszkodzeń, aktów wandalizmu lub zużycia części eksploatacyjnych, które nie podlegają gwarancji a zostaną uznane za awarię? Oczywistym jest, że Wykonawca usługi nie ponosi odpowiedzialności za akty wandalizmu i związanymi z tym uszkodzeniami, jak i za zużycie eksploatacyjne zużycie sprzętu, które we własnym zakresie wymienia Zamawiający. Pytanie 2. Co w przypadku jeśli ekipa serwisowa przyjedzie i stwierdzi, że awaria nie podlega gwarancji? Zamawiający informuje, że wtedy koszt za naprawę awarii nie związaną z gwarancją ponosi Zamawiający. Z poważaniem Katarzyna Rosołek |
Komunikaty