Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM.271.2.84.2021 Rozbudowa istniejącej siłowni zewnętrznej o urządzenia małej architektury (urządzenia siłowni zewnętrznej, ławka, kosz na śmieci, tablica-regulamin, ogrodzenie) na terenie Szkoły Podstawowej nr 43 przy ul. Łowickiej 45 w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2021 10:48:00
Składania : 14-10-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.84.2021 z dnia 04.10.2021r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz    

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz

Nazwa zadania (wg planu):  „Plac zabaw dla niepełnosprawnych na os. Brdyujście (Program BBO).

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Rozbudowa istniejącej siłowni zewnętrznej o urządzenia małej architektury (urządzenia siłowni zewnętrznej, ławka, kosz na śmieci, tablica-regulamin, ogrodzenie) na terenie Szkoły Podstawowej nr 43 przy ul. Łowickiej 45 w Bydgoszczy.

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:

1) robót ziemnych i przygotowawczych,

2) fundamentów do wybranych zaprojektowanych elementów małej architektury wg dokumentacji projektowej,

3) dostawy i montażu elementów małej architektury wg dokumentacji projektowej,

4) dostawy i montażu tablicy z regulaminem i informacją, że inwestycja została zrealizowana w ramach programu Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego (treść regulaminu wymaga uzgodnienia ze wskazanym Użytkownikiem),

5) dostawy i montażu ogrodzenia,

6) robót odtworzeniowych wraz z uporządkowaniem terenu po robotach,

7) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (zgodnie z wymaganiami Miejskiej Pracowni Geodezyjnej w Bydgoszczy) - zapisanej dodatkowo w formacie dgn,

8) uzyskanie i przedłożenie przy zgłoszeniu gotowości do odbioru obiektu, dokumentu wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, działającą na podstawie normy PN-EN ISO 17020 lub posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, potwierdzającego zgodność wykonania przedmiotu umowy (audyt pomontażowy) z obowiązującymi przepisami, w tym normami.


2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej, należy wykonać zgodnie z:                    

1) dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1 (z wyłączeniem montażu i dostawy urządzeń zabawowych: słupek iluzji, kalejdoskop, cymbałki, głuchy telefon oraz jednego urządzenia 2-stanowiskowego siłowni zewnętrznej: ławka - steper),

2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,

3) zaświadczeniem o przyjęciu bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych,

4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej.


2.3.Wymagania przedmiotowe urządzeń::

1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem i rysunkami zawartymi w dokumentacji projektowej,

2) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenia, ich montaż, serwis gwarancyjny,

3) posiadać ważne certyfikaty /deklaracje zgodności z normą i atesty higieniczne, a te które stracą ważność przed upływem terminu ww. okresu odpowiedzialności wykonawcy  za wady/ usterki urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć wskazanemu użytkownikowi,

4) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta / dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji – jej bezpieczeństwa.


Uwaga: Dopuszcza się zmianę wymiarów  oferowanych urządzeń o ± 10%  w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług określonych w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim  rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz pisemne potwierdzenie należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).


4. Załączniki do zapytania ofertowego:

1) podział ceny na składniki,

2) dokumentacja projektowa,

3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,

4) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,

5) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych do podpisania przez Oferenta,

6) wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta,

7) zaświadczenie o przyjęciu bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych,


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1. Kryterium oceny ofert

Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (cena gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

6.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.

7. Termin wykonania zamówienia: - 8 tygodni od daty zawarcia umowy.

8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Bernadeta Bała, Główny Specjalista WIM, Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej –  tel. 52 58 58 149,

Lubomiła Pietkun, Główny Specjalista WIM – tel. 52 58 59 437.

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może odbywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: l.pietkun@um.bydgoszcz.pl.

9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 12.10.2021 r. o godz. 11.00.

10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

10.1. wypełniony formularz pn.  „Podział ceny na składniki”,

10.2. podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 5),

10.3. potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 6) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,

10.4. dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 6 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).

10.5. wypełniony formularz pn. „Podział ceny na składniki”,

10.6. oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji,

10.7. oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.

13. Wykonawca robót, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów:

1) Stosownych informacji udostępnionych przez producenta/dostawcę w postaci danych katalogowych, dotyczące instalacji – jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu, kontroli i konserwacji,

2) Szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania.

              

Bydgoszcz, 04.10.2021 r.             

                                                                                                                                                ZASTĘPCA DYREKTORA

                                                                                                                                           WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                           URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                      Sebastian Fifielski

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 7 -zaświadczenie WAB o braku sprzeciwu rozpoczęcia robót.pdf pdf 84.69 2021-10-04 10:48:00 Postępowanie
Zał. nr 1 - podział ceny na składniki.pdf pdf 258.87 2021-10-04 10:48:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - wzór umowy.pdf pdf 4955.94 2021-10-04 10:48:00 Postępowanie
Zał. nr 5- RODO.pdf pdf 131.44 2021-10-04 10:48:00 Postępowanie
zał. nr 6 - wykaz wykonanych usług.pdf pdf 204.58 2021-10-04 10:48:00 Postępowanie
Zał. 2 -uzgodnienie mwik pismo.pdf pdf 1145.25 2021-10-04 10:48:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - a0.pdf pdf 624.78 2021-10-04 10:48:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - a1.pdf pdf 674.14 2021-10-04 10:48:00 Postępowanie
Zał. nr 2 -a2.pdf pdf 179.59 2021-10-04 10:48:00 Postępowanie
Zał. nr 2 -mapa.pdf pdf 221.69 2021-10-04 10:48:00 Postępowanie
Zał. nr 2 -PROJEKT BUDOWLANY OPIS łowicka 1.pdf pdf 722.37 2021-10-04 10:48:00 Postępowanie
Zał. nr 3 -SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT siłownia ul. łowicka.pdf pdf 181.01 2021-10-04 10:48:00 Postępowanie
Siłownia plenerowa odp. na zapytanie.pdf pdf 1202.33 2021-10-11 15:28:13 Publiczna wiadomość
SP nr 43 ul. Łowicka 45 Wynik.pdf pdf 364.05 2021-10-18 15:32:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-18 15:32 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

SP nr 43 ul. Łowicka [...].pdf

2021-10-11 15:28 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy.

Siłownia plenerowa o [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rozbudowa istniejącej siłowni zewnętrznej o urządzenia małej architektury (urządzenia siłowni zewnętrznej, ławka, kosz na śmieci, tablica-regulamin, ogrodzenie) na terenie Szkoły Podstawowej nr 43 przy ul. Łowickiej 45 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 8 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 517