Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM.271.2.86.2021 Dostawa fabrycznie nowych wózków do przechowywania, transportu i rozkładania wykładziny ochronnej na parkiet hali sportowej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida z Oddziałami Dwujęzycznymi w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 01-10-2021 12:54:00
Składania : 11-10-2021 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.86.2021 z dnia 01.10.2021 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz    


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


Nazwa zadania: „Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Plac Wolności 9 w Bydgoszczy”


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych dwóch wózków do przechowywania, transportu i rozkładania wykładziny ochronnej na parkiet hali sportowej stanowiących wyposażenie hali sportowej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida z Oddziałami Dwujęzycznymi w Bydgoszczy w zakresie i na warunkach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia – wózki na wykładzinę ochronną (OPZ) wraz załącznikami.

 Przedmiot zamówienia obejmuje:

a) dostawę fabrycznie nowych dwóch wózków do przechowywania, transportu

i rozkładania wykładziny ochronnej na parkiet hali sportowej wg załącznika opis przedmiotu zamówienia,

b) dostarczenie instrukcji obsługi, użytkowania i konserwacji elementów wyposażenia w języku polskim oraz przeszkolenie z obsługi wózka i zawijaka wykładziny,

c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne) w języku polskim,

d) serwis w okresie rękojmi/gwarancji. Wymagane jest udzielenie minimum 2 lat okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi za wady.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

-prowadzenie działalności w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia,


4. Załączniki do zapytania:

1) opis przedmiotu zamówienia – OPZ,

2) wzór umowy,


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: cztery tygodnie od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):


Przedstawiciel Zamawiającego:

Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) – Arkadiusz Lewandowski – tel. 783 – 830 - 014,

Przedstawiciel Użytkownika Dyrektor LO1 – Mariola Mańkowska – tel. 667 – 050 – 009


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres:  arkadiusz.lewandowski@um.bydgoszcz.pl .


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 11.10.2021 r. o godz. 9.00


10. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.








Bydgoszcz, 01.10.2021 r.                                                                                                         ZASTĘPCA DYREKTORA

                                                                                                                                           WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                           URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                      Sebastian Fifielski

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 1. Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 494.9 2021-10-01 12:54:00 Postępowanie
Zał. 2. Umowa.pdf pdf 303.58 2021-10-01 12:54:00 Postępowanie
Wózki do przechowywania wykładziny wynik.pdf pdf 352.61 2021-10-13 11:31:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-13 11:31 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wózki do przechowywa [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa fabrycznie nowych wózków do przechowywania, transportu i rozkładania wykładziny ochronnej na parkiet hali sportowej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida z Oddziałami Dwujęzycznymi w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 tygodnie od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 314