Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-10-2021 12:54:00 |
Składania : | 11-10-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.86.2021 z dnia 01.10.2021 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Nazwa zadania: „Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Plac Wolności 9 w Bydgoszczy”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych dwóch wózków do przechowywania, transportu i rozkładania wykładziny ochronnej na parkiet hali sportowej stanowiących wyposażenie hali sportowej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida z Oddziałami Dwujęzycznymi w Bydgoszczy w zakresie i na warunkach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia – wózki na wykładzinę ochronną (OPZ) wraz załącznikami.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowych dwóch wózków do przechowywania, transportu
i rozkładania wykładziny ochronnej na parkiet hali sportowej wg załącznika opis przedmiotu zamówienia,
b) dostarczenie instrukcji obsługi, użytkowania i konserwacji elementów wyposażenia w języku polskim oraz przeszkolenie z obsługi wózka i zawijaka wykładziny,
c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne) w języku polskim,
d) serwis w okresie rękojmi/gwarancji. Wymagane jest udzielenie minimum 2 lat okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi za wady.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
-prowadzenie działalności w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia,
4. Załączniki do zapytania:
1) opis przedmiotu zamówienia – OPZ,
2) wzór umowy,
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: cztery tygodnie od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Przedstawiciel Zamawiającego:
Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) – Arkadiusz Lewandowski – tel. 783 – 830 - 014,
Przedstawiciel Użytkownika Dyrektor LO1 – Mariola Mańkowska – tel. 667 – 050 – 009
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: arkadiusz.lewandowski@um.bydgoszcz.pl .
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 11.10.2021 r. o godz. 9.00
10. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 01.10.2021 r. ZASTĘPCA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Sebastian Fifielski
2021-10-13 11:31 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty