Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 30-09-2021 13:01:00 |
Placing offers : | 07-10-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 07-10-2021 10:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Construction work |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„Remont
chodnika przy ul. Szkolnej. – F.S. Rodaki”
o wartości poniżej 130 000,00 złotych
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i
adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310
Klucze
II. Opis
przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres
robót określono w kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót. Przedmiotem
zamówienia publicznego jest:
- rozbiórka
nawierzchni i krawężników
- wykonanie nawierzchni
z kostki brukowej na długości 255,00 m2 wraz z krawężnikami
- wykonanie wjazdów
do posesji
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z
załączonym przedmiarem z zastosowaniem
materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych zawartych w przedmiarze.
termin
wykonania zamówienia: 10.12.2021r.
okres
gwarancji: minimum 36 miesięcy
warunki
płatności :
1)
Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy.
2)
Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy
przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru
podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej
faktury.
3)
Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na
należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia
przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
4)
Za usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez
pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
5)
Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia
Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe
Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT
spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego
od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
6)
Ostateczne rozliczenie za należyte wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie
kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego.
7)
Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
a) Kryteria
oceny ofert: 100 % cena,
b) Forma
wynagrodzenia – kosztorysowe,
c) Udzielenie
gwarancji na minimum 36 miesięcy,
4. Istotne
postanowienia umowne:
1)
W okresie
gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych
wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2)
Jeżeli Wykonawca nie
usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich
usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu
podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej.
Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia
umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie
koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
3)
Okres gwarancji
ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO
- załącznik nr 1,
- Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,
- Przedmiar robót – Załącznik nr 3,
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie
do dnia 07.10.2021r. do godziny 10:00 w formie:
elektronicznej przez platformę zakupową.
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings
Oferta musi zostać opatrzona
danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.
IV. Do oferty
należy załączyć:
-
Klauzula
informacyjna RODO - załącznik nr 1,
-
Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,
-
Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności
gospodarczej,
-
Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,
Klucze, dnia 30 września 2021r.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-10-08 08:28 | Joanna Kujawa-Popowska | W załączeniu informacja z wyboru. |
2021-10-07 12:50 | Joanna Kujawa-Popowska | W załączeniu informacja z otwarcia ofert |
Announcements