Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW.DZP.262.18.2021 Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2022 roku

Agnieszka Regulińska
Powiat Płocki
Termin:
Zamieszczenia : 30-09-2021 13:10:00
Składania : 18-10-2021 09:00:00
Otwarcia : 18-10-2021 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 148.27 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 457.75 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 208.35 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Część 1_dostawa papieru kserograficznego - Załącznik do OPZ - wersja edytowalna.xlsx xlsx 37.19 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Część 1_dostawa papieru kserograficznego - Załącznik do OPZ.pdf pdf 587.35 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Część 2_dostawa artykułów do archiwizacji - Załącznik do OPZ - wersja edytowalna.xlsx xlsx 28.79 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Część 2_dostawa artykułów do archiwizacji - Załącznik do OPZ.pdf pdf 350.55 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Część 3_dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych - Załącznik do OPZ - wersja edytowalna.xlsx xlsx 118.56 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Część 3_dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych - Załącznik do OPZ.pdf pdf 1375.03 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 Projekt umowy część 1 - Dostawa papieru kserograficznego.pdf pdf 447.95 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 Projekt umowy część 2 - Dostawa artykułów do archiwizacji.pdf pdf 443.95 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Projekt umowy część 3 - Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych.pdf pdf 447.94 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Formularz oferty do SWZ - wersja edytowalna.docx docx 20.38 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Formularz oferty do SWZ.pdf pdf 297.18 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Załącznik do Formularza ofertowego - wersja edytowalna.docx docx 22.47 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Załącznik do Formularza ofertowego.pdf pdf 291.13 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - wersja edytowalna.docx docx 17.2 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 279.2 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 do SWZ - Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej.pdf pdf 461.94 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 do SWZ - Klauzula informacyjna.pdf pdf 277.93 2021-09-30 13:10:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 281.25 2021-10-07 10:55:12 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 110.66 2021-10-07 10:55:12 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 214.84 2021-10-18 13:01:22 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 271.87 2021-10-19 12:57:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-19 12:57 Agnieszka Regulińska Dzień dobry w załączeniu przesyłam informację dotyczącą postępowania pn. „Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2022 roku”.

Z poważaniem
Agnieszka Regulińska
Dział Zamówień Publicznych
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-10-18 13:01 Agnieszka Regulińska Dzień dobry w załączeniu przesyłam informację z otwarcia ofert w postępowaniu pn. „Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2022 roku”.


Z poważaniem
Agnieszka Regulińska
Dział Zamówień Publicznych
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-18 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie całego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 302 116,11 zł brutto w tym na:
Część 1. Dostawa papieru kserograficznego - 126 246,03 zł brutto,
Część 2. Dostawa artykułów do archiwizacji - 11 477,04 zł brutto,
Część 3. Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych - 164 393,04 zł brutto.
2021-10-07 10:55 Agnieszka Regulińska Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam pytanie wraz z odpowiedzią oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

Z poważaniem
Agnieszka Regulińska
Dział Zamówień Publicznych
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 674