Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZ_DTI/2021/Z/272 Dostawa zestawu wideokonferencyjnego przeznaczonego do współpracy z Microsoft Teams Rooms dla sal konferencyjnych średniej wielkości na potrzeby projektu RID dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 29-09-2021 11:15:00
Składania : 04-10-2021 23:59:00
Otwarcia : 05-10-2021 08:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zakupu Zestawu wideokonferencyjnego przeznaczonego do współpracy z Microsoft Teams Rooms dla sal konferencyjnych średniej wielkości.

 

I Przedmiot zamówienia:

Zestaw wideokonferencyjny przeznaczony do współpracy z Microsoft Teams Rooms dla sal konferencyjnych średniej wielkości obejmujący:

      1. Minikomputer do obsługi multimediów;

      2. Kamerę wideokonferencyjną;

      3. Panel sterowania;

      4. Głośnik konferencyjny;

      5. Panel mikrofonowy.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

 

II. Wymagane warunki realizacji, wynagrodzenie i zasady rozliczeń:

1.       Maksymalny termin realizacji 10 dni od daty wysłania zamówienia przez Zamawiającego.

2.       Oferta powinna uwzględnić koszty dostawy na adres: Aleje Racławickie 14. 20-950 Lublin, pok. C-223A.

3.       W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty strony ustalą termin płatności minimum 30 dni od dnia poprawnie wystawionej i dostarczonej faktury VAT.

4.      Termin związania ofertą 30 dni.

5.  Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, zapakowany w oryginalne opakowania producenta i objęty przynajmniej gwarancją jaką oferuje producent.

 

III. Kryterium oceny ofert:

Cena- 100%


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 202.23 2021-09-29 11:15:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 klazula RODO.pdf pdf 193.78 2021-09-29 11:15:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zestaw widokonferencyjny Należy podać kwotę za cały zestaw. Warunkiem prawidłowego złożenia oferty jest załączenie uzupełnionego załącznika nr 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 1 Szcze [...].pdf

1 szt. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
ul. aleje Racławickie 14
20-950, Lublin
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maksymalnie 10 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 klauzula RODO - Proszę dołączyć podpisany skan klauzuli RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 klazu [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 469