Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-09-2021 11:15:00 |
Składania : | 04-10-2021 23:59:00 |
Otwarcia : | 05-10-2021 08:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zakupu Zestawu wideokonferencyjnego przeznaczonego do współpracy z Microsoft Teams Rooms dla sal konferencyjnych średniej wielkości.
I Przedmiot zamówienia:
Zestaw wideokonferencyjny przeznaczony do współpracy z Microsoft Teams Rooms dla sal konferencyjnych średniej wielkości obejmujący:
1. Minikomputer do obsługi multimediów;
2. Kamerę wideokonferencyjną;
3. Panel sterowania;
4. Głośnik konferencyjny;
5. Panel mikrofonowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
II. Wymagane warunki realizacji, wynagrodzenie i zasady rozliczeń:
1. Maksymalny termin realizacji 10 dni od daty wysłania zamówienia przez Zamawiającego.
2. Oferta powinna uwzględnić koszty dostawy na adres: Aleje Racławickie 14. 20-950 Lublin, pok. C-223A.
3. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty strony ustalą termin płatności minimum 30 dni od dnia poprawnie wystawionej i dostarczonej faktury VAT.
4. Termin związania ofertą 30 dni.
5. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, zapakowany w oryginalne opakowania producenta i objęty przynajmniej gwarancją jaką oferuje producent.
III. Kryterium oceny ofert:
Cena- 100%
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty