Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: COZL/DZP/BB/3413/Z-132/2021 Narzędzia chirurgiczne dla Oddziału Otorynolaryngologii

Termin:
Zamieszczenia : 27-09-2021 14:30:00
Składania : 30-09-2021 09:00:00
Otwarcia : 30-09-2021 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 2.docx docx 22.51 2021-09-27 14:30:00 Postępowanie
Kosztory ofertowy - załącznik nr 1 cz 1.docx docx 13.78 2021-09-27 14:30:00 Postępowanie
Kosztory ofertowy - załącznik nr 1 cz 2.docx docx 13.25 2021-09-27 14:30:00 Postępowanie
Zaproszenie.pdf pdf 1031.99 2021-09-27 14:30:00 Postępowanie
Raport wyboru ofert Z 132.pdf pdf 259.36 2021-10-12 08:24:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-12 08:24 Beata Bator Szanowni Państwo,
w załączeniu r
Raport Wyboru Ofert do przedmiotowego postępowania.

Raport wyboru ofert [...].pdf

2021-09-30 08:00 Beata Bator Wpłynęły pytania dotyczące zaproszenia do złożenia oferty na narzędzia chirurgiczne dla Oddziału Otorynolaryngologii. Znak postępowania: COZL/DZP/BB/3413/Z-132/2021.
Pytania część I:
Część 1
Lp.1 Prosimy o dopuszczenie kleszczy o dł. 180 mm.
Lp.3 Prosimy o dopuszczenie nożyczek o dł. 170 mm.
Lp.4 Prosimy o dopuszczenie nożyczek o dł. 130 mm.
Lp.5 Prosimy o dopuszczenie haka o dł. 120 mm, wym. 26x10 i 30x13 oraz 30x10 i 34x13 mm.
Lp.7 Prosimy o dopuszczenie odgryzacza o kącie zagięcia 30 st. (inny sposób pomiaru kąta - liczone od strony prawej do lewej a nie od strony lewej do prawej. ).
Lp.8 Prosimy o dopuszczenie odgryzacza o kącie zagięcia 30 st. (inny sposób pomiaru kąta - liczone od strony prawej do lewej a nie od strony lewej do prawej. ).
Lp.9 Prosimy o dopuszczenie kaniuli o dł. roboczej 130 mm.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający podtrzymuje zapisy Zaproszenia dla wszystkich pytań.
Pytania Część II:
Lp.1 Prosimy o dopuszczenie kaniuli Eicken-Killenr o dł. 145 mm.
Lp.2 Prosimy o dopuszczenie kleszczy bez nazwy własnej, bez złącza czyszczącego, funkcjonalnie identyczne.
Lp.3 Prosimy o dopuszczenie kleszczy bez nazwy własnej, bez złącza czyszczącego, funkcjonalnie identyczne.
Lp.4 Prosimy o dopuszczenie kleszczy bez nazwy własnej, bez złącza czyszczącego, funkcjonalnie identyczne.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający podtrzymuje zapisy Zaproszenia dla wszystkich pytań.
Pytanie dodatkowe:
Prosimy o wydłużenie terminu wykonania zamówienia do 45 dni od daty podpisania umowy.
Prośbę naszą uzasadniamy tym, że przedmiot zamówienia stanowi wysokiej jakości sprzęt medyczny , a także z sytuacją epidemiczną związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID 19 oraz wejściem w życie nowej Dyrektywy Unii Europejskiej MDR 745/2017 (Medical Device Regulation). Wymogi tej nowej dyrektywy powodują znaczne obostrzenia w procesach projektowania, wytwarzania, certyfikacji i dystrybucji instrumentów medycznych co nie pozostaje bez ogromnego wpływu na terminy dostaw wyrobów medycznych w całej Unii Europejskiej.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający podtrzymuje zapisy Zaproszenia dla wszystkich pytań.
2021-09-30 07:49 Beata Bator Wpłynęły pytania dotyczące zaproszenia do złożenia oferty na narzędzia chirurgiczne dla Oddziału Otorynolaryngologii. Znak postępowania: COZL/DZP/BB/3413/Z-132/2021.
Pytania:
Czy Zamawiający dopuści w części 1 tolerancje długości narzędzi chirurgicznych +/- 10 mm lub +/- 5 mm ?
Pytanie wynika głównie z tego, iż nie wszyscy producenci posiadają dokładnie te same długości tych samych wyrobów medycznych.
Czy Zamawiający dopuści w Części 1 poz. 3 nożyczki HEYMAN o długości 180 mm ?
Czy Zamawiający dopuści w Części 1 poz. 4 NOŻYCZKI NOSOWE FOMON 150 mm ?
Czy Zamawiający dopuści w Części 1 poz. 5 hak operacyjny farabeuf 12 cm ?
Czy Zamawiający dopuści w Części 1 poz. 5 hak operacyjny farabeuf tak jak niżej ?
Czy Zamawiają dopuści w Części 2 poz. 1 kaniule zatokową EICKEN z Luer Lock o długości 15 cm ?
Czy Zamawiają dopuści w Części 2 poz. 1 kaniule zatokową EICKEN z Luer Lock o długości 14 cm ?
Odpowiedź zamawiającego:
Zamawiający podtrzymuje zapisy Zaproszenia dla wszystkich pytań.

2021-09-28 13:05 Beata Bator W dniu 28.09.2021 wpłynęły pytania dotyczące zaproszenia do złożenia oferty na narzędzia chirurgiczne dla Oddziału Otorynolaryngologii.
Znak postępowania: COZL/DZP/BB/3413/Z-132/2021.
Pytanie 1.
Czy w celu miarkowania kar umownych Zamawiający dokona modyfikacji projektu przyszłej umowy w zakresie zapisów pkt. 1:
a) za zwłokę w dostawie towaru w wysokości 0,5% wartości brutto nie dostarczonej w terminie partii (części) za każdy, jednak nie więcej niż 10% wartości brutto nie dostarczonej w terminie partii (części)
b) za zwłokę w dostawie, wykonywanej w ramach reklamacji, w wysokości 0,5% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy należnego za zareklamowaną partię towaru za każdy dzień opóźnienia, tj. liczony od dnia następnego, w którym miała nastąpić dostawa, jednak nie więcej niż 10% wartości brutto reklamowanej partii,
c) w przypadkach nienależytego wykonania lub niewykonania umowy przez Wykonawcę, innych niż określone w lit. a) i b) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 0,5% wynagrodzenia brutto,
d) w przypadku odstąpienia od umowy z powodu nienależytego wykonania lub niewykonania umowy przez Wykonawcę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 10% wartości niezrealizowanej części wynagrodzenia brutto, chyba że wykonawca nie ponosi winy za nienależyte wykonanie lub niewykonanie umowy
Odpowiedź Zamawiającego:
Zgodnie z zapisami w części IX Zaproszenia do złożenia oferty.
Pytanie 2.
Czy Zamawiający uzupełni projekt umowy o zapis, że na podstawie art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług udziela Wykonawcy zgody na wystawianie i przesyłanie faktur, duplikatów faktur oraz ich korekt, a także not obciążeniowych i not korygujących w formacie pliku elektronicznego PDF na wskazany przez siebie adres poczty e-mail, ze wskazanych w umowie adresów poczty e-mail Wykonawcy?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie załączył projektu umowy do zaproszenia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1. - 1 szt. - (0)
2 Część 2. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 412