Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-09-2021 12:41:00 |
Składania : | 27-09-2021 13:15:52 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Urząd Miejski w Starachowicach Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami zaprasza rzeczoznawców majątkowych do złożenia ofert na wykonaie wyceny.
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: ustalenie wartości rynkowej nieruchomości położonej na terenie miasta Starachowice przy ul. Letniskowej 6a (obręb 0007), oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 253/1 o pow. 0,0019 ha, ujawnionej w księdze wieczystej KI1H/00046684/5 stanowiącej własność osób fizycznych.
Nieruchomość objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „D2, D3- Michałów Górny 1" i przeznaczona pod publiczną drogę dojazdową gminną – ul. Letniskową, w jednostce urbanistycznej o symbolu „2KDD".
Operat szacunkowy winien zawierać wyciąg z tego dokumentu oraz mapę sytuacyjno- wysokościową (w kolorze) z zaznaczoną nieruchomością objętą wyceną. Kart operatu nie należy łączyć ze sobą metodą bindowania. Wykonany operat będzie stanowił informację publiczną zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. dz. U. z 2020 r. poz. 2176).
II. CEL WYCENY: nabycie nieruchomości na rzecz Gminy Starachowice.
III. TERMIN WYKONANIA: 21 dni od podpisania umowy przez wykonawcę.
IV. KRYTERIUM OCENY OFERTY: cena wykonania usługi.
V. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY: ofertę należy złożyć wypełniając formularz na platformie zakupowej "Open Nexus".
Szczegółowych
informacji udziela Urząd Miejski w Starachowicach Referat
Geodezji
i Zarządzania Nieruchomościami, pokój nr 101, tel. 41
273 82 21.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-27 13:15 | Karolina Chojnacka | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Nastąpiła pomyłka w ilości zamawianych operatów szacunkowych, omyłkowo wpisano 2. Powinno być 1. Nie ma możliwości edytowania dla tego zapytanie ofertowe zostaje anulowane. |
Komunikaty