Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rrg.2710.67.2021 „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Zambrów”.

Jakub Bruliński
Gmina Zambrów
Termin:
Zamieszczenia : 24-09-2021 12:05:00
Składania : 04-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 04-10-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAPYTANIE OFERTOWE AZBEST 2021.pdf pdf 797.61 2021-09-24 12:05:00 Postępowanie
Załącznik nr_2_ Oswiadczenie o speł_ war_ udz_w post.docx docx 104.01 2021-09-24 12:05:00 Postępowanie
Zalacznik nr_3_oswiad_pow_osob_i_kapit.docx docx 15.54 2021-09-24 12:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Oświadczenie o zasadach bezpieczeństwa.doc doc 122.5 2021-09-24 12:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - Projekt umowy.pdf pdf 665.56 2021-09-24 12:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 Tabela Wykaz miejscowości.pdf pdf 243.67 2021-09-24 12:05:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 155.5 2021-09-24 12:05:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Wykaz usług.doc doc 122 2021-09-24 12:05:00 Kryterium
Załącznik nr 5- Wykaz osób.docx docx 103.68 2021-09-24 12:05:00 Kryterium
Załącznik nr 6 - Wykaz narzędzi.doc doc 124 2021-09-24 12:05:00 Kryterium
INFORMACJA Z OTWARCIA AZBEST 2021.pdf pdf 682 2021-10-06 12:53:06 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 313.51 2021-10-12 07:08:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-12 07:08 Jakub Bruliński W załączeniu informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty.

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2021-10-06 12:53 Jakub Bruliński W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Zambrów”. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi z zakresu “Usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Zambrów”. Wykonawca wykona usługę zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zakres prac obejmuje transport z miejsca składowania (lista nieruchomości – załącznik nr 8) oraz unieszkodliwienie zdemontowanych pokryć dachowych wykonanych z płyt falistych lub płaskich azbestowo-cementowych stosowanych w budownictwie. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest wyniesie ok. 143,98 Mg. W ramach zadania firma zobowiązana jest do wykonania następujących prac: - pakowanie, załadunek oraz transport odpadu niebezpiecznego z miejsca składowania do miejsca unieszkodliwienia odpadu, tj. na składowisko odpadu niebezpiecznego, - rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych, - prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 36 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów – “Karta przekazania odpadu”. 2. Zadanie realizowane będzie na obszarze Gminy Zambrów, na nieruchomościach będących własnością osób trzecich. Zamawiający przekaże wykaz nieruchomości wybranemu w drodze przeprowadzonego postępowania Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zakres prac i termin wykonania każdorazowo powinien być ustalany z właścicielami nieruchomości. Wykonawca powinien wykazywać gotowość podjęcia prac następnego dnia od dokonania zgłoszenia przez właściciela nieruchomości. 3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV: Kod główny: 90.65.0.00-8 - Usługi usuwania azbestu Kody dodatkowe: 90.51.20.0-9 - Usługi transportu odpadów 00-1 - Usługi składowania odpadów 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Przestrzegania terminów odbioru wyrobów zawierających azbest zgodnie z ustalonym harmonogramem prac; 2) Kontaktu telefonicznego lub osobistego z każdym właścicielem lub zarządcą nieruchomości w celu sporządzenia i przedłożeniu Zamawiającemu harmonogramu pracy, wskazującego konkretne terminy realizacji zamówienia, w terminie 7 dni od otrzymania Wykazu lub aktualizacji, 3) Koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Urządzenie ważące winno posiadać aktualne świadectwo legalizacji potwierdzające prawidłowy pomiar wagi. Ważenie odbieranych odpadów zawierających azbest powinno się odbywać w obecności właściciela nieruchomości, zarządcy lub osoby upoważnionej. 4) Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg. W/w protokół powinien zawierać dokumentację fotograficzną z każdej nieruchomości. Wykonać następujące zdjęcia: (zdjęcie z widocznym nr porządkowym nieruchomości w celu identyfikacji obiektu, zdjęcie miejsca składowania wyrobów azbestowych przed rozpoczęciem załadunkiem i po zakończeniu załadunku. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu uczestnictwo w odbiorze. 5) Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (protokół odbioru i karta przekazania odpadu Wykonawcy) oraz kartę przekazania odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest. 6) Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien zapewnić nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie placu na którym składowany jest azbest. 7) Właściciel nieruchomości, zarządca lub osoba upoważniona w protokole odbioru składa oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych; 8) Ponoszenia odpowiedzialności za właściwą realizację przedmiotu umowy i do naprawienia wszelkich szkód wynikłych z jej niewłaściwej realizacji, tj. zarówno szkód w substancji nieruchomości, mieniu, zdrowiu i życiu mieszkańców oraz użytkowników, a także osób trzecich. 9) Niezwłocznego informowania Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na termin zakończenia prac. 10) Zamawiający jest uprawniony do odmowy dokonania odbioru końcowego zadania w przypadku braku kart przekazania odpadów i/lub innych dokumentów określonych w niniejszym opisie. 11) Za datę ukończenia przedmiotu umowy uznaje się dzień dokonania przez Wykonawcę zgłoszenia zakończenia prac, jeżeli w wyniku powyższego zgłoszenia zostanie dokonany przez Zamawiającego odbiór końcowy bez uwag. 12) Przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U.2019.1781t.j.) o ochronie danych osobowych, w szczególności do zachowania w tajemnicy danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zamówienia, 5. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi, normami i przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2021.779 t.j.). 2) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2020.1219 t.j.). 3) Ustawa z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U.2020.1680 t.j.). 4) Ustawą z dnia 19 października 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U.2021.756 t.j. ) 5) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j.). 6) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkoleń w zakresie bezpieczeństwa użytkowania takich wyrobów (Dz.U.2005. 216.1824). 7) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U.2004.71.649 ze zm.). 8) Rozporządzaniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U.2011.8.31). 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 1 - For [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - XIII. Płatność. 1. Zamawiający nie dopuszcza płatności częściowych. 2. Podstawą wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę 3. Płatność będzie dokonana jednorazowo w podanym terminie płatności faktury od daty prawidłowego wykonania zamówienia na podstawie wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy. Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. IX. Warunki płatności: 1. W ramach zamówienia będzie obowiązywało wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w ust.1 obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją prac objętych zamówieniem, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 3. Należność wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia płatna będzie przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT, do której podstawą wystawienia będzie podpisany bezusterkowy protokół odbioru. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości prac w trakcie obowiązywania niniejszej umowy w przypadku zmiany ilości wyrobów zawierających azbest. 5. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w PLN. 6. Szczegółowe warunki zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do zapytania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin zakończenia zadania określa się na dzień 15.11.2021r. zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Koszty składowania i utylizacji. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 kompetencji lub uprawnień - posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na transport odpadów obejmujące odpady o kodach: 17 06 05* 17 06 01* chyba, że Wykonawca wykaże, że jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na prowadzenie tej działalności lub wykaże, że transport odpadów zaklasyfikowanych pod w/w kodami nie wymaga posiadania przez Wykonawcę w/w zezwolenia lub zawiadomienie marszałka województwa o nadaniu numeru rejestrowego, gdy dokonał wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami. - posiadają zezwolenie na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest, lub równoważne uprawnienie (np. pozwolenie zintegrowane) - wydane na podstawie przepisów szczegółowych, w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie lub przedstawią zezwolenie na unieszkodliwianie azbestu, lub równoważne uprawnienie (np. pozwolenie zintegrowane) - wydane na podstawie przepisów szczegółowych, dla składowiska odpadów na którym będą składowane odpady zawierające azbest, - przedstawią aktualną umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych lub składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne posiadającym wydzieloną część na składowanie odpadów zawierających azbest, potwierdzającą możliwość przyjęcia zaplanowanej przez Zamawiającego ilości odpadów azbestowych. (0)
6 zdolności technicznej i zawodowej - - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem prace związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonane np. protokoły odbioru końcowego podpisane przez umocowanych przedstawicieli. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru - dysponuje legalizowaną wagą hakową o udźwigu 1 000 kg lub więcej, samochodem skrzyniowym z dźwigiem spełniającym warunki ustawy z 19 października 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych - załącznik nr 6;

Załącznik nr 4 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 5- Wyka [...].docx

Załącznik nr 6 - Wyk [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 371