Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00190784/01 Dostawa urządzeń rehabilitacyjnych (nr wew. ZP/4782/21)

Termin:
Zamieszczenia : 23-09-2021 16:30:00
Składania : 01-10-2021 12:00:00
Otwarcia : 01-10-2021 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie nr 2021BZP 00190784 01.pdf pdf 131.35 2021-09-23 16:30:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 370.62 2021-09-23 16:30:00 Postępowanie
zał. 1 - formularz ofertowy.doc doc 78 2021-09-23 16:30:00 Postępowanie
zał. 2 - OPZ.doc doc 331 2021-09-23 16:30:00 Postępowanie
zał. 3 - oświadczenia.doc doc 48.5 2021-09-23 16:30:00 Postępowanie
zał. 4 - wzór umowy.pdf pdf 253.57 2021-09-23 16:30:00 Postępowanie
zał. 5 - oświadczenie o aktualności informacji.docx docx 22.11 2021-09-23 16:30:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert 04.10.pdf pdf 150.72 2021-10-04 07:53:36 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania dotyczące wyjaśnień 28.09.2021r.pdf.pdf pdf 269.41 2021-09-28 13:02:49 Publiczna wiadomość
Informacja o odrzuceniu i unieważnieniu postępowania.pdf pdf 279.72 2021-10-19 13:28:45 Publiczna wiadomość
wniosek o przedłużenie terminu związania ofertą.pdf pdf 280.45 2021-10-27 14:29:33 Publiczna wiadomość
informacja do Zamawiających.pdf pdf 178.6 2021-10-29 18:09:57 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.pdf pdf 351.53 2021-11-03 14:45:20 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 110.78 2021-12-20 11:19:10 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 42.06 2021-12-20 13:55:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-20 13:55 Tatiana Kocur Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-12-20 11:19 Tatiana Kocur Ogloszenie o wyniku postępowania.

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-11-03 14:45 Tatiana Kocur Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2021-10-29 18:09 Tatiana Kocur Informacja dotycząca zmiany terminu.

informacja do Zamawi [...].pdf

2021-10-27 14:29 Tatiana Kocur Wniosek o przedłużenie terminu związania ofertą.

wniosek o przedłużen [...].pdf

2021-10-19 13:28 Tatiana Kocur Informacja o odrzuceniu i unieważnieniu postępowania.

Informacja o odrzuce [...].pdf

2021-10-04 07:53 Tatiana Kocur Informacja z otwarcia ofert:

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-01 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 148 070,00 zł brutto.
tj. w podziale na pakiety:
pakiet 1 26 150,00 zł brutto.
pakiet 2 46 630,00 zł brutto.
pakiet 3 27 910,00 zł brutto.
pakiet 4 14 630,00 zł brutto.
pakiet 5 32 750,00 zł brutto.

2021-09-28 13:02 Tatiana Kocur Odpowiedzi na pytania dotyczące wyjaśnień

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 687