Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.18.2021 Zapytanie w celu oszacowania wartości zamówienia polegającego na zrealizowaniu wizji lokalnych na potrzeby realizacji projektu pn. Słoneczna Gmina Żukowo

Barbara Winczewska
Gmina Żukowo
Termin:
Zamieszczenia : 23-09-2021 11:35:00
Składania : 01-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 01-10-2021 10:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Gmina Żukowo realizuje projekt pn. „Słoneczna Gmina – Żukowo” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, podziałanie 10.3.1 Odnawialne  źródła  energii – wsparcie dotacyjne. Projekt polega na dostawie i montażu ekologicznych urządzeń wykorzystujących odnawialne źródła energii (kolektorów słonecznych, powietrznych pomp ciepła, kotłów na biomasę). Gmina Żukowo prowadzi postępowanie związane z szacowaniem wartości zamówienia w zakresie sporządzenia koncepcji rozwiązania technicznego, w tym możliwego do osiągnięcia efektu ekologicznego wraz z przeprowadzeniem wizji lokalnych.

 

 1.       Planowany zakres zadań:

W ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany do:

a)       przeprowadzenia wizji lokalnych w budynkach mieszkalnych na terenie gminy Żukowo, zgodnie ze zgłoszeniami właścicieli budynków, w celu oceny możliwości technicznych montażu kolektorów słonecznych lub powietrznych pomp ciepła lub/i kotłów na pellet dla minimum 208 budynków.  Ostateczna ilość budynków objętych projektem może ulec w zmianie w zależności od ostatecznej liczby uczestników projektu.

b)      przeprowadzenia wizji lokalnych w budynkach użyteczności publicznej w celu oceny możliwości technicznych montażu kolektorów słonecznych, powietrznych pomp ciepła, paneli fotowoltaicznych i kotłów na pellet dla minimum 5 budynków;

c)       sporządzenie koncepcji rozwiązania technicznego dla każdego z budynków  uwzględniającej w szczególności:

·         możliwości montażowe wybranego urządzenia,

·         proponowane rozwiązanie techniczne,

·         wstępną kalkulację kosztów,

·         szacowany efekt ekologiczny określający co najmniej przewidywaną redukcję emisji CO2, B(a)P i PM10;

d)      sporządzenie kompletnej koncepcji rozwiązania technicznego dla całego zadania zawierającej:

·         w formie obliczeniowej (arkusz excel z aktywnymi formułami obliczeniowymi uzgodniony z Zamawiającym) ¬– przyporządkowane do każdego budynku wybrane rozwiązanie techniczne, wstępną kalkulację kosztów, szacowany efekt ekologiczny;

·         w formie opisowej – proponowane rozwiązanie techniczne


 

2.       Termin wykonania zamówienia (planowany):  30.11.2021 r.

3.       Zaangażowanie: umowa cywilnoprawna.

4.       Miejsce wykonywania czynności: obszar gminy Żukowo

 

5.        Wymagania wobec Wykonawcy:

1)   doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w  tym okresie, minimum 2 zamówień o podobnym zakresie (opracowanie koncepcji rozwiązania technicznego/programu funkcjonalno-użytkowego/audytu w zakresie OZE);

2)  dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:

·         min. 1 osobą posiadającą doświadczenie w zakresie doboru instalacji OZE,

·         min. 1 osobą posiadającą doświadczenie w zakresie doboru instalacji grzewczych,

·         min. 1 osobą posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w zakresie sporządzania audytów, kalkulacji kosztów i szacowania efektu ekologicznego.

Możliwe będzie łączenie poszczególnych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcję wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji.

Na etapie szacowania wartości zamówienia, Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę faktycznego dysponowania ww. osobami oraz doświadczeniem, jednak podmiot przedstawiający ofertę oszacowania niniejszego zamówienia, winien wziąć pod uwagę obowiązek dysponowania ww. osobami i doświadczeniem na późniejszym etapie, tj. na etapie odpowiedniej procedury w celu udzielenia zamówienia publicznego w celu zlecenia wykonania opracowań opisanych w pkt 1.

 

6.       Proponowana cena musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją ww. zadań, uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty dojazdu do miejsca prowadzenia wizji lokalnych.

 

7.       W odpowiedzi na niniejsze zapytanie prowadzone w celu oszacowania wartości zamówienia, prosimy o sporządzenie szacowanej oferty zamówienia z podziałem na następujące elementy:

 1.       Wizje lokalne w budynkach mieszkalnych  wraz ze sporządzeniem koncepcji rozwiązania technicznego - należy podać kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto  w odniesieniu do 1 budynku mieszkalnego

2.       Wizje lokalne w budynkach użyteczności publicznej wraz ze sporządzeniem koncepcji rozwiązania technicznego - należy podać kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto  w odniesieniu do 1 budynku mieszkalnego

3.       Sporządzenie kompletnej koncepcji rozwiązania technicznego dla całego zadania objętego niniejszym postępowaniem w sprawie szacowania wartości zamówienia - należy podać kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto za opracowanie zbiorcze dla wszystkich budynków objętych projektem, przy oszacowaniu wartości należy wziąć pod uwagę informacje wskazane w punkcie 1 - planowany zakres zadań.


Druk oferty na potrzeby oszacowania wartości zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zapytania.




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
druk oferty do szacowania .xlsx xlsx 11.21 2021-09-23 11:35:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

druk oferty do szaco [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
3 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 367