Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Prez.O/AG-291-2/2021 Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i otoczenia budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Dąbrowskiego 13 w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2024 r.

Termin:
Zamieszczenia : 23-09-2021 08:44:00
Składania : 12-10-2021 13:00:00
Otwarcia : 12-10-2021 13:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
06. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór.docx docx 27.95 2021-09-23 08:44:00 Postępowanie
07. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór.docx docx 86.87 2021-09-23 08:44:00 Postępowanie
08. Wykaz usług - wzór.docx docx 27.75 2021-09-23 08:44:00 Postępowanie
09. Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy konsorcjantami - wzór.docx docx 27.47 2021-09-23 08:44:00 Postępowanie
10. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wraz z oświadczeniem - wzór.docx docx 27.85 2021-09-23 08:44:00 Postępowanie
02. Specyfikacja warunków zamówienia.pdf pdf 405.36 2021-09-23 08:44:00 Postępowanie
03. Załącznik nr 1 do swz i A do umowy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 225.51 2021-09-23 08:44:00 Postępowanie
04. Załącznik nr 2 do swz - Wzór umowy.pdf pdf 273.25 2021-09-23 08:44:00 Postępowanie
04a.Załącznik B do umowy - Protokół odbioru usługi sprzatania.pdf pdf 87.26 2021-09-23 08:44:00 Postępowanie
05. Formularz ofertowy - wzór.docx docx 31.98 2021-09-23 08:44:00 Postępowanie
01. Ogłoszenie o zamówieniu usługi.pdf pdf 142.04 2021-09-23 08:44:00 Postępowanie
13. Odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści swz.pdf pdf 254.47 2021-10-04 09:34:11 Publiczna wiadomość
11. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 39 2021-09-30 15:22:01 Publiczna wiadomość
12. Przedłużenie terminu składania ofert.pdf pdf 147.21 2021-09-30 15:23:44 Publiczna wiadomość
14. Przedłużenie terminu składania ofert.pdf pdf 147.47 2021-10-06 14:29:54 Publiczna wiadomość
15. Sprostowanie.pdf pdf 168.09 2021-10-06 14:31:53 Publiczna wiadomość
16. ZMIENIONY Wykaz usług - wzór.docx docx 27.81 2021-10-06 14:33:00 Publiczna wiadomość
17. Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 175.23 2021-10-12 14:19:52 Publiczna wiadomość
18. Informacja z otwarcia ofert-sprostowanie .pdf pdf 169.87 2021-10-14 14:00:31 Publiczna wiadomość
19. Wybór najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 361.28 2021-10-28 14:55:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-28 14:55 Anna Szymczak Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

19. Wybór najkorzyst [...].pdf

2021-10-14 14:00 Anna Szymczak Zamawiający informuje o sprostowaniu Informacji z otwarcia ofert w poz. 6.

18. Informacja z otw [...].pdf

2021-10-12 14:19 Anna Szymczak Informacja z otwarcia ofert.

17. Informacja z otw [...].pdf

2021-10-12 13:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 600.000 zł
2021-10-06 14:33 Anna Szymczak Zmieniony wzór "Wykaz usług"

16. ZMIENIONY Wykaz [...].docx

2021-10-06 14:31 Anna Szymczak Zamawiający informuję o zmianie treści załącznika "Wykaz usług"

15. Sprostowanie.pdf

2021-10-06 14:29 Anna Szymczak Zamawiający zamieszcza informację o przedłużeniu terminu składania ofert.

14. Przedłużenie ter [...].pdf

2021-10-04 09:34 Anna Szymczak Zamawiający przekazuje pytania Wykonawców do SWZ oraz odpowiedzi Zamawiającego.

13. Odpowiedzi na wn [...].pdf

2021-09-30 15:23 Anna Szymczak Zamawiający zamieszcza informację o przedłużeniu terminu składania ofert.

12. Przedłużenie ter [...].pdf

2021-09-30 15:22 Anna Szymczak 1. Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

11. Ogłoszenie o zmi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 875