Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.271.13.2021.MW.PZ4 Budowa przejść dla pieszych w m. Wilkasy: Zadanie nr 1: budowa 2 przejść w obrębie skrzyżowania drogi gminnej nr 129060 N ul. Kwiatowej z drogą gminną nr 129051 N ul. Brzozową; Zadanie nr 2: budowa przejścia na drodze gminnej nr 129051 N ul. Brzozowej; Zadanie nr 3: przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 129060 N ul. Kwiatowej przed skrzyżowaniem z DW nr 643 (ul. Niegocińską);

Marcin Wójcik
Gmina Giżycko Oddział: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Termin:
Zamieszczenia : 22-09-2021 09:39:00
Składania : 07-10-2021 12:00:00
Otwarcia : 07-10-2021 13:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania pn.: Budowa przejść dla pieszych w m. Wilkasy:

Zadanie nr 1: budowa 2 przejść w obrębie skrzyżowania drogi gminnej nr 129060 N ul. Kwiatowej
z drogą gminną nr 129051 N ul. Brzozową;

Zadanie nr 2: budowa przejścia na drodze gminnej nr 129051 N ul. Brzozowej;

Zadanie nr 3: przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 129060 N ul. Kwiatowej
przed skrzyżowaniem z DW nr 643 (ul. Niegocińską);

1.     Zakres przedmiotu zamówienia:

Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych w obrębie pasów drogowych dróg gminnych: nr 129060 N ul. Kwiatowej i nr 129051 N ul. Brzozowej, w miejscowości Wilkasy, w łącznym zakresie, w który wchodzi:

a)    rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej                   - 48,00 m2,

b)    regulacja istniejących krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem                  - 44,00 m2,

c)     wykonanie nawierzchni z płytek betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 27,20 m2,

d)    wykonanie nawierzchni z płytek betonowych  kolorowych z wypustkami (30x30 cm) na podsypce piaskowej                                                                                                                  -   9,60 m2,

e)    wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej
i podbudowie grubości 15 cm z kruszywa naturalnego doziarnionego kruszywem łamanym - 54,20 m2,

f)      ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej                                              - 15,00 m,

g)    montaż kompletnego oznakowania pionowego - aktywnego z zasilaniem solarnym z licem znaków z folii odblaskowej 2 generacji:

·         D-6                                    -           6 sztuk.

·         D-6b                                  -           2 sztuki,

h)    wykonanie na istniejących jezdniach z masy mineralno-bitumicznej oznakowania poziomego odblaskowego w technologii grubowarstwowej:

·         P-4                                    -             3,84 m2,

·         P-10                                  -           39,00 m2,

·         P-11                                  -             3,25 m2,

·         P-12                                   -             3,25 m2,

i)      montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego:

·         barier łańcuchowych U-12b          -           70 m,

·         słupków U-12c                  -             2 szt.

Ogólne wymagania dla materiałów: 

Ogólne warunki dla materiałów podano w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SSTWiOR).

Ogólne zasady realizacji przedmiotu zamówienia:

Ogólne warunki dla realizacji przedmiotu zamówienia podano w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SSTWiOR).

Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zawierają załączniki do warunków zapytania ofertowego, tj.:

·         plansze z orientacyjnym zakresem robót dla zadań nr 1-3          - załącznik nr 1,  

·         SSTWiOR                                                                                - załącznik nr 2,

·         projekt umowy                                                                          - załącznik nr 3,

·         projekt stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem                - załącznik nr 4,

·         przedmiar robót                                                                       - załącznik nr 5,

2.     Wymagania dotyczące zatrudnienia:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował pracownikami w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań wykonującymi następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.:

a)    kierownikiem budowy o specjalności drogowej,

b)    pracownikami do obsługi maszyn i urządzeń budowlanych.

3.     Termin realizacji zamówienia:

·         w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy - nie później niż od 15 października 2021 r.,  

·         3 miesiące - nie później niż do 15 grudnia 2021 r.,

Zamawiający przewiduje możliwość:  

  • zmiany terminu wykonania umowy,
  • przedłużenia terminu wykonania umowy,
  • innych istotnych postanowień umowy,
  • zmiany zakresu rzeczowego i wynagrodzenia umownego,

na zasadach określonych z projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszych warunków zapytania ofertowego.

4.     Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

cena 100 %,

5.     Inne wymagania dotyczące Wykonawcy:

Wykonawca winien udokumentować wykonanie co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 cm i/lub betonowej kostki brukowej, montażu oznakowania pionowego i/lub wykonaniu oznakowania poziomego i/lub montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto.

6.     Sposób przygotowania ofert:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.

Oferta winna zawierać ceny brutto podane dla każdego z wymienionych zadań (tj. dla zadania nr 1;

dla zadania nr 2, dla zadania nr 3) - oddzielnie.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych na jeden lub kilka wybranych zadań. 

7.     Miejsce i termin złożenia ofert:

·         pocztą  elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,  

·         do dnia 07 października 2021 r. do godziny 12.00.

8.     Termin otwarcia ofert:

w dniu 07 października 2021 r. o godzinie 13.00.

9.     Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.

11.  Oświadczenie Wykonawcy:

Wykonawca, oświadcza, że cena podana w ofercie jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy
i zawiera wszystkie koszty
niezbędne do realizacji zamówienia wynikające wprost z:

·         plansz z orientacyjnym zakresem robót dla zadań nr 1-3            - załącznik nr 1,  

·         SSTWiOR                                                                               - załącznik nr 2,

·         przedmiarem robót                                                                  - załącznik nr 5,

jak również inne koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

12.  Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień.

Kod CPV:   45233222-1                  Roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania,

                  45233221-4                   Malowanie nawierzchni,

                  45233290-8                   Instalowanie znaków drogowych,

13.  Postępowanie oznaczone jest jako - RRG.271.13.2021.MW.PZ4.

14.  Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

 

 




















Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał.nr 1-zadanie nr 1.pdf pdf 1129.75 2021-09-22 09:39:00 Przedmiot zamówienia
zał.nr 1-zadanie nr 2.pdf pdf 1085.91 2021-09-22 09:39:00 Przedmiot zamówienia
zał.nr 1-zadanie nr 3.pdf pdf 949.5 2021-09-22 09:39:00 Przedmiot zamówienia
zał.nr 5-Przedmiar robót.xlsx xlsx 13 2021-09-22 09:39:00 Kryterium
zał.nr 3-projekt umowy.pdf pdf 5530.42 2021-09-22 09:39:00 Kryterium
zał.nr 2-SSTWiOR.pdf pdf 17024.31 2021-09-22 09:39:00 Kryterium
zał.nr 4-projekt stałej org.ruchu.pdf pdf 6613.89 2021-09-22 09:39:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 budowa 2 przejść w obrębie skrzyżowania drogi gminnej nr 129060 N ul. Kwiatowej z drogą gminną nr 129051 N ul. Brzozową;

zał.nr 1-zadanie nr [...].pdf

1 szt. Urząd Gminy Giżycko
Mickiewicza 33
11-500, Giżycko
(0)
2 Zadanie nr 2 budowa przejścia na drodze gminnej nr 129051 N ul. Brzozowej;

zał.nr 1-zadanie nr [...].pdf

1 szt. - (0)
3 Zadanie nr 3 przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 129060 N ul. Kwiatowej przed skrzyżowaniem z DW nr 643 (ul. Niegocińską);

zał.nr 1-zadanie nr [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3608 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał.nr 5-Przedmiar r [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur za każde z zadań po zakończeniu i odbiorze całości zadania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

zał.nr 3-projekt umo [...].pdf

(0)
3 Termin realizacji zadania - dwa miesiące od podpisania umowy - 2 m-ce od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 doświadczenie - Wykonawca winien udokumentować wykonanie co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 cm i/lub betonowej kostki brukowej, montażu oznakowania pionowego i/lub wykonaniu oznakowania poziomego i/lub montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto. Wymagane oswiadczenie (0)
6 SSTWiOR i projekt zmiany stałej organizacji ruchu - szczegółowe warunki wykonania i odbioru robót. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

zał.nr 2-SSTWiOR.pdf

zał.nr 4-projekt sta [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 563