Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-09-2021 09:39:00 |
Składania : | 07-10-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 07-10-2021 13:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania pn.: Budowa przejść dla pieszych w m. Wilkasy:
Zadanie
nr 1:
budowa 2 przejść w obrębie skrzyżowania drogi gminnej nr 129060 N ul. Kwiatowej
z drogą gminną nr 129051 N ul. Brzozową;
Zadanie nr 2: budowa przejścia na drodze gminnej nr 129051 N ul. Brzozowej;
Zadanie
nr 3:
przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 129060 N ul. Kwiatowej
przed skrzyżowaniem z DW nr 643 (ul. Niegocińską);
Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych w obrębie pasów drogowych dróg gminnych: nr 129060 N ul. Kwiatowej i nr 129051 N ul. Brzozowej, w miejscowości Wilkasy, w łącznym zakresie, w który wchodzi:
a) rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 48,00 m2,
b) regulacja istniejących krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem - 44,00 m2,
c) wykonanie nawierzchni z płytek betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 27,20 m2,
d) wykonanie nawierzchni z płytek betonowych kolorowych z wypustkami (30x30 cm) na podsypce piaskowej - 9,60 m2,
e)
wykonanie nawierzchni z betonowej kostki
brukowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej
i podbudowie grubości 15 cm z kruszywa naturalnego doziarnionego kruszywem
łamanym - 54,20 m2,
f) ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej - 15,00 m,
g) montaż kompletnego oznakowania pionowego - aktywnego z zasilaniem solarnym z licem znaków z folii odblaskowej 2 generacji:
· D-6 - 6 sztuk.
· D-6b - 2 sztuki,
h) wykonanie na istniejących jezdniach z masy mineralno-bitumicznej oznakowania poziomego odblaskowego w technologii grubowarstwowej:
· P-4 - 3,84 m2,
· P-10 - 39,00 m2,
· P-11 - 3,25 m2,
· P-12 - 3,25 m2,
i) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego:
· barier łańcuchowych U-12b - 70 m,
· słupków U-12c - 2 szt.
Ogólne wymagania dla materiałów:
Ogólne warunki dla materiałów podano w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SSTWiOR).
Ogólne zasady realizacji przedmiotu zamówienia:
Ogólne warunki dla realizacji przedmiotu zamówienia podano w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SSTWiOR).
Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zawierają załączniki do warunków zapytania ofertowego, tj.:
· plansze z orientacyjnym zakresem robót dla zadań nr 1-3 - załącznik nr 1,
· SSTWiOR - załącznik nr 2,
· projekt umowy - załącznik nr 3,
· projekt stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem - załącznik nr 4,
· przedmiar robót - załącznik nr 5,
a) kierownikiem budowy o specjalności drogowej,
b) pracownikami do obsługi maszyn i urządzeń budowlanych.
3. Termin realizacji zamówienia:
· w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy - nie później niż od 15 października 2021 r.,
· 3 miesiące - nie później niż do 15 grudnia 2021 r.,
Zamawiający przewiduje możliwość:
na zasadach określonych z projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszych warunków zapytania ofertowego.
4. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
cena 100 %,
6. Sposób przygotowania ofert:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.
Oferta winna zawierać ceny brutto podane dla każdego z wymienionych zadań (tj. dla zadania nr 1;
dla zadania nr 2, dla zadania nr 3) - oddzielnie.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych na jeden lub kilka wybranych zadań.
7. Miejsce i termin złożenia ofert:
· pocztą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,
· do dnia 07 października 2021 r. do godziny 12.00.
8. Termin otwarcia ofert:
w dniu 07 października 2021 r. o godzinie 13.00.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.
11. Oświadczenie Wykonawcy:
Wykonawca, oświadcza, że cena podana w ofercie
jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy
i zawiera wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia
wynikające wprost z:
· plansz z orientacyjnym zakresem robót dla zadań nr 1-3 - załącznik nr 1,
· SSTWiOR - załącznik nr 2,
· przedmiarem robót - załącznik nr 5,
jak również inne koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
12. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Kod CPV: 45233222-1 Roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania,
45233221-4 Malowanie nawierzchni,
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
13. Postępowanie oznaczone jest jako - RRG.271.13.2021.MW.PZ4.
14. Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty