Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZSZ1/06/09/2021 Zakup i dostawa artykułów biurowych.

Krzysztof Kacprzak
Miasto Ostrołęka Oddział: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego
Termin:
Zamieszczenia : 21-09-2021 09:56:00
Składania : 27-09-2021 09:00:00
Otwarcia : 27-09-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce zaprasza do złożenia oferty na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów biurowych.


1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający złoży zamówienie w terminie 27-28.09.2021 r. Będzie to zamówienie jednorazowe (bez podziału na kilka dostaw).

2. Termin realizacji zamówienia - 5 dni od momentu złożenia zamówienia drogą elektroniczną przez Zamawiającego.

3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu / przesyłki, leżą po stronie Wykonawcy.

4. Płatność - przelew w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres.

5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

7. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy. W przypadku towarów oznaczonych w niniejszym zapytaniu ofertowym z nazwy Zamawiający nie dopuszcza możliwości ich zastępowania innymi produktami.

8. Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe i fabrycznie zapakowane.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

Dane do wystawienia faktury:

Nabywca: Miasto Ostrołęka, Plac Gen. Józefa Bema 1, 07-410 Ostrołęka, NIP 7582142002.

Odbiorca i płatnik: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.

 

Adres dostawy:

Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod adresem e-mail: sekretariat@zsz1.ostroleka.edu.pl,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2021-09-27 09:57 Krzysztof Kacprzak Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wybrana została oferta Wykonawcy:
ARPI Hurtownia (ul. Starorudzka 10e, 93-418 Łódź). Wartość oferty: 1766,25 zł netto.
Jest to oferta najkorzystniejsza w kryterium ceny oraz oferta spełniająca wymagane przez Zamawiającego warunki formalne.
2021-09-22 15:02 Krzysztof Kacprzak Dzień dobry, w odpowiedzi na przesłane zapytanie o następującej treści: "dot. poz. 20, czy Skoroszyt A4 PVC wpinany do segregatora (oczko) ma być miękki, czy twardy? " informuję, iż zapytanie dotyczy skoroszytu twardego.
2021-09-22 14:47 Krzysztof Kacprzak Dzień dobry, precyzując poprzedni komunikat informuję, iż zapytanie dotyczy tuszu NORIS 110S - bezolejowy, do ręcznych stempli gumowych i polimerowych (automatycznych).
2021-09-22 12:02 Krzysztof Kacprzak Dzień dobry, w odpowiedzi na przesłane zapytanie o następującej treści: "dot. poz. 25, czy Tusz do pieczątek Noris poj. 25 ml, ma oznaczenie NORIS 210 olejowy do stempli metalowych, czy NORIS 110S bezolejowy, do ręcznych stempli gumowych i polimerowych (automatycznych)?" informuję, iż zapytanie dotyczy tuszu NORIS 110S.
2021-09-22 08:05 Krzysztof Kacprzak Dzień dobry,
w odpowiedzi na przesłane zapytanie o następującej treści: "Czy jest możliwość zastąpienia koszulek pozycja 9 Myoffice na innego producenta oraz lepszej jakości ?" informuję, iż zgodnie z zamieszczonym w ogłoszeniu opisem wymagań "w przypadku towarów oznaczonych w niniejszym zapytaniu ofertowym z nazwy Zamawiający nie dopuszcza możliwości ich zastępowania innymi produktami". Wobec powyższego nie ma możliwości zastąpienia produktu na inny.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Koperta C4 HK biała samoklejąca koperta listowa C4 HK biała samoklejąca (opakowanie = 50 szt.) 4 opak. - (0)
2 Koperta C5 HK biała samoklejąca koperta listowa C5 HK biała samoklejąca (opakowanie = 50 szt.) 8 opak. - (0)
3 Koperta C6 HK biała samoklejąca koperta listowa C6 HK biała samoklejąca (opakowanie = 50 szt.) 20 opak. - (0)
4 Długopis UNI SX-101-07 JETSTREAM długopis kulkowy, kolor niebieski 20 szt. - (0)
5 Długopis UNI SX-101-07 JETSTREAM długopis kulkowy, kolor czerwony 8 szt. - (0)
6 Długopis UNI SX-101-07 JETSTREAM długopis kulkowy, kolor zielony 8 szt. - (0)
7 Długopis UNI SX-101-07 JETSTREAM długopis kulkowy, kolor czarny 8 szt. - (0)
8 Klej biurowy w sztyfcie 20g Klej biurowy w sztyfcie 20g 25 szt. - (0)
9 Koszulka A4 MyOffice 50mic krystaliczna Koszulka A4 MyOffice 50mic krystaliczna (opakowanie = 100 sztuk) 10 opak. - (0)
10 Kostka kartek biała nieklejona D.Rect 85x85x40mm Kostka kartek biała nieklejona D.Rect 85x85x40mm 5 szt. - (0)
11 Taśma samoprzylepna bezbarwna 18x20mm Taśma samoprzylepna bezbarwna 18x20mm 20 szt. - (0)
12 Bloczek samoprzylepny DONAU bloczek samoprzylepny żółty 7,6 x 7,6 cm 10 szt. - (0)
13 Marker UNI suchościeralny do białych tablic Marker w kolorze czarnym, nr PWB-202. 150 szt. - (0)
14 Kreda MAR-BOR biała, kwadratowa, niepyląca (opakowanie - 50 szt.) Kreda MAR-BOR biała, kwadratowa, niepyląca (opakowanie - 50 szt.) 4 opak. - (0)
15 Bateria Energizer AA-LR6 alkaliczna Bateria Energizer AA-LR6 alkaliczna 32 szt. - (0)
16 Bateria Energizer AAA-LR03 alkaliczna Bateria Energizer AAA-LR03 alkaliczna 20 szt. - (0)
17 Teczka z gumką A4 Teczka z gumką A4 biała bezkwasowa 100 szt. - (0)
18 Teczka wiązana A4 Teczka wiązana A4 biała, bezkwasowa 100 szt. - (0)
19 Skoroszyt A4 kartonowy oczkowy wpinany do segregatora Skoroszyt A4 kartonowy, oczkowy, wpinany do segregatora, pełny, bezkwasowy, kolor biały. 50 szt. - (0)
20 Skoroszyt A4 PVC wpinany do segregatora Skoroszyt A4 wykonany z folii PVC, przezroczysta przednia okładka, tylna kolorowa, na grzbiecie papierowy pasek do opisu, wpinany do segregatora (mix kolorów) 50 szt. - (0)
21 Segregator Esselte A4/75mm dowolne kolory 25 szt. - (0)
22 Segregator Esselte A4/50mm dowolne kolory 15 szt. - (0)
23 Taśma dwustronna Grand 8mm x 25m Taśma dwustronna Grand 8mm x 25m 4 szt. - (0)
24 Przekładki do segregatora 235x105mm opakowanie 100 szt. (mix kolorów) 2 opak. - (0)
25 Tusz do pieczątek Noris pojemność 25 ml, kolor czerwony (2 szt.) i kolor niebieski (2 szt.) 4 szt. - (0)
26 Brulion A4 Brulion format A4, w kratkę, 96 kartek 5 szt. - (0)
27 Brulion A5 Brulion format A5, w kratkę, 96 kartek 5 szt. - (0)
28 Linijka 50 cm Linijka 50 cm 1 szt. - (0)
29 Szuflada/półka/tacka na dokumenty Szuflada/półka/tacka na dokumenty, mieszcząca kartki formatu A4, plastikowa, przezroczysta, z możliwością ustawiania w pionie 8 szt. - (0)
30 Olej do niszczarki Fellowes pojemność 355 ml 2 szt. - (0)
31 Klipsy archiwizacyjne plastikowe, długość wąsów archiwizacyjnych 100mm, rozstaw wąsów 80mm (do standardowo dziurkowanych dokumentów), kolor biały, opakowanie 100 szt. 4 opak. - (0)
32 Taśma pakowa klejąca bezbarwna 48mm x 50m Taśma pakowa klejąca bezbarwna 48mm x 50m 10 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - 5 dni od otrzymania zamówienia drogą elektroniczną. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu / przesyłki, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 347