Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2021 13:17:00 |
Składania : | 24-09-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 24-09-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce zaprasza do
złożenia oferty na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego materiałów
eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający złoży zamówienie w terminie 24.09.-27.09.2021 r. Będzie to zamówienie jednorazowe (bez podziału na kilka dostaw).
2. Termin realizacji zamówienia - 5 dni od momentu złożenia zamówienia drogą elektroniczną przez Zamawiającego.
3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu / przesyłki, leżą po stronie Wykonawcy.
4. Płatność - przelew w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastępowania wymienionych poniżej produktów innymi.
9. Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe i fabrycznie zapakowane.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Dane do wystawienia faktury:
Nabywca: Miasto Ostrołęka, Plac Gen. Józefa Bema 1, 07-410 Ostrołęka, NIP 7582142002.
Odbiorca i płatnik: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.
Adres dostawy:
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (29)764 68 82 wew. 39,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-24 12:41 | Krzysztof Kacprzak |
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
wybrana
została
oferta
Wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "ZEMAR" Sp zo.o. (ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz). Wartość oferty: 1089,50 zł netto. Jest to oferta najkorzystniejsza w kryterium ceny oraz oferta spełniająca wymagane przez Zamawiającego warunki formalne. |
Komunikaty