Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 20-09-2021 12:36:00 |
Placing offers : | 07-10-2021 09:00:00 |
Offers opening : | 07-10-2021 10:00:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Zarząd Powiatu Legnickiego zaprasza do składania ofert
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Dane dotyczące zamawiającego:
Powiat Legnicki, pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica, telefon (76)7243560, faks (76) 7243406; godziny urzędowania: (pn-pt) 7:30 – 15:30, strona internetowa: bip.sp-legnica.dolnyslask.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia: tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.). postępowanie jest prowadzone na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_legnicki
3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: Remont drogi nr 2210D w m. Miłkowice.
Zakres zamówienia: remont nawierzchni drogi 2210D w miejscowości Miłkowice (długość ok. 2,57 km), obejmujący remont nawierzchni z betonu asfaltowego w granicach pasa drogowego: rozbiórkę starej nawierzchni poprzez frezowanie; przygotowanie podłoża: wykonanie warstwy profilująco wyrównawczej wraz z uzupełnienie ubytków, likwidacją zaniżeń, załamań; wykonanie warstwy ścieralnej; lokalnie remont (wymianę) krawężnika oraz wymianę nawierzchni na zatoce postojowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji warunków zamówienia rozdz. IV i rozdz. XXVI.
4. Termin składania ofert: 07.10.2021 r. do godz. 09:00 poprzez platformę elektroniczną: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_legnicki
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-10-13 14:55 | Jolanta Korfanty | Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z rozstrzygnięciem postępowania opublikowanym w załączniku do niniejszego komunikatu. |
2021-10-07 14:52 | Jolanta Korfanty | Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z informacją z otwarcia ofert opublikowaną w załączniku do niniejszego komunikatu. |
2021-10-07 09:00 | Buyer message | Kwota, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, wynosi 1.770.000 zł |
2021-10-04 13:54 | Jolanta Korfanty | Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z odpowiedzią na kolejne (dziewiąte) pytanie w sprawie wyjaśnienia treści SWZ. Treść pytania i odpowiedzi publikujemy w załączniku do niniejszego komunikatu. |
2021-09-30 15:32 | Jolanta Korfanty |
Szanowni
Państwo,
zapraszamy
do
zapoznania
się
z
odpowiedziami
na
kolejnych
7
pytań
(nr
2-8)
w
sprawie
wyjaśnienia
treści
SWZ.
Treść
pytań
i
odpowiedzi
oraz
rysunki
do
odpowiedzi
publikujemy
w
załącznikach
do
niniejszego
komunikatu.
Ogłoszenie o odpowie [...].pdf |
2021-09-22 10:24 | Jolanta Korfanty | Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z odpowiedzią na pytanie w sprawie wyjaśnienia treści SWZ. Treść pytania i odpowiedzi publikujemy w załączniku do niniejszego komunikatu. |
Announcements