Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ADM.3811.11.2021 Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu w ramach zadania pn. ” Wzmocnienie i unowocześnienie infrastruktury Ośrodka Czytelnictwa Chorych i Niepełnosprawnych”

Deadlines:
Published : 16-09-2021 13:31:00
Placing offers : 23-09-2021 14:00:00
Offers opening : 23-09-2021 14:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1_Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 285.2 2021-09-16 13:31:00 Proceeding
Załącznik nr 2_Formularz ofertowy.docx docx 32.88 2021-09-16 13:31:00 Proceeding
Załącznik nr 3_Arkusz techniczny.docx docx 35.54 2021-09-16 13:31:00 Proceeding
Załącznik nr 4_Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 368.45 2021-09-16 13:31:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 256.86 2021-09-16 13:31:00 Proceeding
zmiana treści zapytania ofertowego.pdf pdf 209.54 2021-09-20 11:27:21 Public message

Announcements

2021-09-20 11:27 Małgorzata Różańska Zamawiający informuje o zmianie treści przedmiotowego Zapytania ofertowego.
Zmiana nie powoduje przedłużenia terminu składania ofert.
Zmiana stanowi integralną część Zapytania ofertowego.

zmiana treści zapyta [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zestaw komputerowy: monitor dotykowy wraz z komputerem stacjonarnym - 1 pc. - (0)
2 Komputer przenośny (laptop) - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Okres gwarancji 40% 1) Okres gwarancji 24 miesiące – 0 pkt., 2) Okres gwarancji 36 miesięcy – 10 pkt., 3) Okres gwarancji 42 miesiące – 20 pkt. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował jednakowy okres gwarancji dla wszystkich sprzętów objętych przedmiotem zamówienia; - minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące, - Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące; w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia. (0)
3 Termin realizacji - .14 dni od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 255