Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.6.21 Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych, oświetlenia ulicznego oraz urządzeń komunalnych Gminy Resko w latach 2022-2023

Łukasz Sobis
Gmina Resko
Termin:
Zamieszczenia : 22-09-2021 11:11:00
Składania : 13-10-2021 13:00:00
Otwarcia : 13-10-2021 13:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogloszenie-zamowienie.pdf pdf 108.11 2021-09-22 11:11:00 Postępowanie
SWZ-energia.docx docx 192.8 2021-09-22 11:11:00 Postępowanie
zal-6-do-SWZ.xls xls 109 2021-09-22 11:11:00 Postępowanie
ogloszenie-zmiana.pdf pdf 39.24 2021-10-05 14:30:28 Publiczna wiadomość
pyt_2_odp.docx docx 18.43 2021-10-05 14:30:28 Publiczna wiadomość
SWZ-energia-aktualizacja.docx docx 193.34 2021-10-05 14:30:28 Publiczna wiadomość
zal-6-do-SWZ-aktualizacja.xlsx xlsx 51.18 2021-10-05 14:30:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-20 12:16 Łukasz Sobis Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) pn.: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych, oświetlenia ulicznego oraz urządzeń komunalnych Gminy Resko w latach 2022-2023”, znak sprawy ZP.271.6.21

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zamawiający postanowił unieważnić ww. postępowanie.
Uzasadnienie faktyczne i prawne: cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.)
2021-10-13 14:49 Łukasz Sobis Informacja z otwarcia ofert.
W terminie wyznaczonym na składanie ofert do zamawiającego wpłynęły następujące oferty:
1. ENTRADE Sp. z o.o.
ul. Poznańska 86/88 05-850 Jawczyce
cena oferty: 1 590 981,10 zł brutto

2. Nazwa innogy Polska S.A.
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa
cena oferty: 1 312 804,94 zł brutto

3. TAURON SPRZEDAŻ SP. Z O.O.
UL. ŁAGIEWNICKA 60, 30 -417 KRAKÓW
cena oferty: 1 317 469,85 zł brutto

4. ENERGA-OBRÓT S.A.
Aleja Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
cena oferty: 1 314 032,54 zł brutto
2021-10-13 13:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 835 882,57 zł brutto
2021-10-05 14:30 Łukasz Sobis Do Zamawiającego wpłynęły pytania do treści SWZ - pytania i odpowiedzi w załączeniu.

Zamawiający zmienia treść SWZ w następującym zakresie:

- nowy termin składania ofert: 13.10.2021 r., godz. 13:00
- nowy termin otwarcia ofert: 13.10.2021 r., godz. 13:15
- aktualizacja SWZ i załącznika nr 6 do pobrania w załączeniu (zmiany zakreślono żółtym kolorem)
- termin związania ofertą: 30 dni od dnia składania ofert, tj. do 11.11.2021 r.

ogloszenie-zmiana.pd [...].pdf

pyt_2_odp.docx

SWZ-energia-aktualiz [...].docx

zal-6-do-SWZ-aktuali [...].xlsx

2021-10-05 09:11 Łukasz Sobis Do Zamawiającego wpłynęło następujące pytanie do treści SWZ:
"dot. rozdziału 11 treści SWZ Zamawiąjący podał termin związania ofertą 30 dni ze wskazaniem na datę 24.03.2021r. Prosimy o wskazanie prawidłowej daty i terminu związania ofertą."
Odpowiedź: Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert, tj. do dnia 05.11.2021r. włącznie.
Treść rozdz. 11 ust. 1 SWZ otrzymuje brzmienie: "Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia składania ofert,tj. do 05.11.2021 r., z zastrzeżeniem ust. 3."
Pozostałe zapisy SWZ nie ulegają zmianie.
2021-10-05 07:37 Łukasz Sobis Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-09-22 15:10 Łukasz Sobis Do zamawiającego wpłynęły następujące pytania do treści SWZ:
1. Kto jest obecnie Operatorem Systemu Dystrybucyjnego punktów objętych postępowaniem?
Odp. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest Enea Operator Sp. z o.o.

2. Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie informacji, czy Zamawiający posiada:
a) Status wytwórcy, o którym mowa w art. 2 ust. 39 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. 2020 r. poz. 261 ze zm.), co oznacza, że jest podmiotem wytwarzającym energię elektryczną lub ciepło z odnawialnych źródeł energii lub wytwarza biogaz rolniczy w instalacjach odnawialnego źródła energii,
b) Status prosumenta energii odnawialnej, o którym mowa w art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. 2020 r. poz. 261 ze zm.), co oznacza, że jest odbiorcą końcowym wytwarzającym energię elektryczną wyłącznie z odnawialnych źródeł energii na własne potrzeby w mikroinstalacji, pod warunkiem, że wytwarzanie o którym mowa powyżej, nie stanowi przedmiotu przeważającej działalności gospodarczej określonej zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2020 r. poz. 443 ze zm.) ?

Odp. Status wytwórcy: nie; Status prosumenta: nie.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 616