Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.26.2.40.2021 Przegląd centrali wentylacyjnych

Mariusz Czuba
Miasto Ostrołęka Oddział: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Termin:
Zamieszczenia : 16-09-2021 13:10:00
Składania : 20-09-2021 09:30:00
Otwarcia : 20-09-2021 09:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Przegląd urządzeń wentylacyjnych z czyszczeniem central wentylacyjnych i dachowych na Hali Sportowo-Widowiskowej im. Arkadiusza Gołasia przy ul. gen. Romualda Traugutta 1, 07 - 410 Ostrołęka woj. mazowieckie

  1. Oferent uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym, w cenie brutto powinien ująć wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: najniższa wartość brutto – wartość 100%.
  3. W przypadku złożenia ofert najkorzystniejszych równorzędnych, zamawiający wezwie tych Oferentów do złożenia ofert dodatkowych. Oferenci składają oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych i równych niż  zaoferowane w poprzednio złożonych ofertach
  4. Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres co najmniej 30 dni od zakończenia postępowania.
  5. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.
  7. Pozostałe informacje znajdują się w załącznikach

                                                                          Zapraszamy do składania ofert

 

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" albo tel. 519 161 311

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Rodo.pdf pdf 106.75 2021-09-16 13:10:00 Kryterium
Oświadczenie .pdf pdf 80.79 2021-09-16 13:10:00 Kryterium

Komunikaty

2021-09-20 14:10 Mariusz Czuba Szanowni Państwo.
Uprzejmie informujemy o rozstrzygnięciu postępowania. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma Hydro-instal Tadeusz Sieruta, Beata Sieruta Sp. Jawna z siedzibą: 07-410 Ostrołęka ul. Bohaterów Westerplatte 11. Oferta uzyskała 100 punków w kryterium cena 100%.
Zamówienie zostanie skierowane do wybranego Oferenta.
Dziękujemy za składanie ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Jednorazowy przegląd central wentylacyjnych - 4 szt. - (0)
2 Jednorazowy przegląd central dachowych Olimp - 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonanej usłudze. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Proszę wpisać minimalny czas realizacji usługi (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Rodo - Proszę o przeczytanie i potwierdzenie wpisując "Akceptuje"

Rodo.pdf

(0)
6 Oświadczenie - Proszę o przeczytanie i potwierdzenie wpisując "Akceptuje

Oświadczenie .pdf

(0)
7 Gwarancjia - Proszę wpisać okres gwarancji, min 12 miesiecy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 248