Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-09-2021 09:09:00 |
Składania : | 24-09-2021 08:54:00 |
Otwarcia : | 24-09-2021 08:59:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
I PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem
zamówienia jest usługa 12 miesięcznej gwarancji dla urządzeń:
a) NetShield
NAC Enterprise 10 – Extended Hardware Warranty 1yr (ENT-10-WTY-1),
b) NetShield
NAC Branch Pro - Extended Hardware
Warranty 1yr (BR-10-WTY-1).
2. Gwarancja
będzie obowiązywać od dnia 16.10.2021r. do dnia 15.10.2022r.
II ZAŁĄCZNIK
Zasady
postępowania w trybie zapytania ofertowego – załącznik nr 1.
III INFORMACJA:
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
wyśle drogą mailową Zlecenie Wykonawcy na przedmiot zamówienia, zlecenie będzie
zawierało: przedmiot zamówienia, wartość zamówienia z oferty, termin biegu
gwarancji (od dnia 16.10.2021r. do
15.10.2022r.), warunki płatności(Zamawiający dokona zapłaty na
podstawie faktury VAT oraz oświadczenia Wykonawcy o uruchomieniu gwarancji w
wyznaczonym terminie, przelewem na konto Wykonawcy wskazane w
fakturze w ciągu 14 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego) , odstapienie od zlecenia (Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia
od zlecenia w trybie natychmiastowym, w przypadku, gdy zwłoka wykonawcy
przekroczy
Termin na
zadawanie pytań upływa w dniu 22.09.2021r.
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia
szacowanych środków.
W przypadku
pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest przesłanie Zlecenia.
Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-24 13:21 | Krzysztof Antczak | Informacja o unieważnieniu postępowania WSA-ZP-BA-67-2021 |
Komunikaty