Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.557.2021 Telefony komórkowe

Termin:
Zamieszczenia : 14-09-2021 15:40:00
Składania : 17-09-2021 14:00:00
Otwarcia : 17-09-2021 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ_telefony_komorkowe_092021.pdf pdf 79.53 2021-09-14 15:40:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-09-28 09:25 Michał Fojt Zamawiający informuję, że Wykonawca (firma "Matago Group Mateusz Gembicki") wybrany w postępowaniu zrezygnował z realizacji zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający wybrał drugą w kolejności najniższą ofertę firmy "Mikomax Meble Sp. Z o.o.".
2021-09-17 11:34 Michał Fojt Do zamawiającego wpłynęło pytanie:
Mam pytanie do treści umowy § 7 pkt 3
Czy dopuszczają Państwo zmianę czasu wskazanego w pkt. 3 na 14 dni roboczych?
Czas 48 godzin i na naprawę jest zdecydowanie za krótki, aby wykonać naprawę telefonu, ponieważ sam transport zajmuje 4 dni robocze. Dodatkowo autoryzowany serwis wykonuje naprawę w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru.
W przypadku takiego zapisu po zgłoszeniu usterki wykonawca będzie zobowiązany do wysłania nowego sprzętu, nie wiedząc czy niedziałający telefon nie został uszkodzony mechanicznie.
Taki zapis spowoduje również znaczny wzrost ceny finalnej zaproponowanej przez wykonawcę.

Odpowiedź zamawiającego:
Nie dopuszczamy zmian w OWU.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Telefon komórkowy typ 1 wraz z akcesoriami proszę o podanie ceny za 1 sztukę (telefon + akcesoria) zgodnie z OPZ (Opis przedmiotu zamówienia), który jest załączony do postępowania 25 szt. Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
2 Telefon komórkowy typ 2 wraz z akcesoriami proszę o podanie ceny za 1 sztukę (telefon + akcesoria) zgodnie z OPZ (Opis przedmiotu zamówienia), który jest załączony do postępowania 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 7 dni. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 353