Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-09-2021 15:40:00 |
Składania : | 17-09-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 17-09-2021 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-28 09:25 | Michał Fojt |
Zamawiający
informuję,
że
Wykonawca
(firma
"Matago
Group
Mateusz
Gembicki")
wybrany
w
postępowaniu
zrezygnował
z
realizacji
zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający wybrał drugą w kolejności najniższą ofertę firmy "Mikomax Meble Sp. Z o.o.". |
2021-09-17 11:34 | Michał Fojt |
Do
zamawiającego
wpłynęło
pytanie: Mam pytanie do treści umowy § 7 pkt 3 Czy dopuszczają Państwo zmianę czasu wskazanego w pkt. 3 na 14 dni roboczych? Czas 48 godzin i na naprawę jest zdecydowanie za krótki, aby wykonać naprawę telefonu, ponieważ sam transport zajmuje 4 dni robocze. Dodatkowo autoryzowany serwis wykonuje naprawę w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru. W przypadku takiego zapisu po zgłoszeniu usterki wykonawca będzie zobowiązany do wysłania nowego sprzętu, nie wiedząc czy niedziałający telefon nie został uszkodzony mechanicznie. Taki zapis spowoduje również znaczny wzrost ceny finalnej zaproponowanej przez wykonawcę. Odpowiedź zamawiającego: Nie dopuszczamy zmian w OWU. |
Komunikaty