- Strona główna
- Postępowanie ID 507090
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SC.273.1.2021 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej
Wystawiający
-
UżytkownikEmil Kwiatkowski
-
Organizacja
-
OddziałJastrzębski Zakład Komunalny
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-10-12 13:56:00
-
Składania2021-10-19 12:53:41
-
Otwarcie ofert2021-10-20 10:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zamawiający: Miasto Jastrzębie-Zdrój - Jastrzębski Zakład Komunalny 44-330 Jastrzębie-Zdrój ul. Dworcowa 17D, tel. 32/4751495 zaprasza do złożenia oferty na:
1. Opis przedmiotu zamówienia: zaprojektowanie, dostawa, montaż oraz uruchomienie naziemnej instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 30 kWp w schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Norwida 50 w Jastrzębiu-Zdroju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 1.
2. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2.
3. Zamawiający wymaga co najmniej:
- 12 letni okres gwarancji dla zastosowanego falownika i konstrukcji wsporczej,
- 15 letni okres gwarancji dla modułów PV,
- 5 lat rękojmi na całość wykonanych prac.
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis kryteriów oceny ofert określony jest w zaproszeniu do złożenia oferty.
5. Termin składania ofert - do dnia 20.10.2021 r. do godz. 10:00.
6. Oferty w postaci wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 oraz dowodu wpłacenia wadium i protokołu z wizji w terenie należy składać elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 4731080
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-10-19
12:53:41
|
Emil Kwiatkowski |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Szanowni
Państwo. Niniejsze postępowanie zostaje anulowane z powodu błędu formalnego w zaproszeniu do składania ofert za co bardzo przepraszamy. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?