Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu siedziby Administracji Budynków Mieszkalnych nr 1 w Zielonej Górze w dniach 1 października 2021 r. - 31 stycznia 2022 r.

Termin:
Zamieszczenia : 09-09-2021 08:39:00
Składania : 24-09-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 697070003

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
aaaaa.docx docx 53.77 2021-09-09 08:39:00 Przedmiot zamówienia
protokół postępowania.xlsx xlsx 49.22 2021-09-27 13:11:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-27 13:11 Iwona Osińska-Niemczynowska Protokół z postępowania

protokół postępowani [...].xlsx

2021-09-27 10:36 Iwona Osińska-Niemczynowska Informujemy, że wybrano ofertę firmy Grupa Clean Service Krzysztof Bator NIP 9251840280 za cenę całkowitą 7.380,00 zł brutto
2021-09-21 07:40 Iwona Osińska-Niemczynowska Informuję, że w związku z licznymi zapytaniami w sprawie, przedłuża się termin składania ofert do 24.09.2021 r. do godz. 10:00
2021-09-17 12:47 Iwona Osińska-Niemczynowska W związku z zapytaniami informuję:
- w zapytaniu o podajniki do mydła: dozowniki na mydło dolewane, mydło w płynie;
- w zapytaniu o dozowniki ręczników papierowych: ręczniki papierowe składane;
- w zapytaniu o dozowniki papieru toaletowego: dozowniki na papier toaletowy duża rolka;
- w zapytaniu o rodzaj odświeżaczy powietrza: odświeżacze w sprayu;
- w związku z koniecznością wykonania dezynfekcji klamek i poręczy zapytanie, czy środki do wykonania w/w dezynfekcji zapewnia Wykonawca: tak, środki do dezynfekcji klamek i poręczy w gestii Wykonawcy umowy;
- zapytanie, czy do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie preparatu do dezynfekcji rąk: nie, preparat do dezynfekcji rąk dla pracowników i interesantów zapewnia Zlecający usługę;
- zapytanie w jakim standardzie mają być stosowane materiały higieniczne tj. ręczniki papierowe oraz papier toaletowy: podstawowym;
- prośba o podanie maksymalnej wysokości lamperii przeznaczonej do czyszczenia: lamperie nie występują;
- prośba o informację czy Zamawiający wymaga aby usługa była wykonywana przez całe 8 godzin we wskazane dni: nie wymagamy 8 godzin pracy, rozliczamy wykonanie usługi;
- prośba o informację czy Zamawiający wymaga zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę: wykonanie usługi na podstawie zlecenia;
- prośba o informację czy Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników z orzeczonym stopniem niepełnosprawności: oczywiście;
- prośba o udostępnienie wzoru umowy: zlecenie wykonania usługi;
- prośba o możliwość dokonania wizji obiektu w dniu 17.09. godz. 10:00 lub zaproponowanie innego terminu: możliwa wizja obiektu w godzinach urzędowania, w jej trakcie wyjaśnimy wszystkie sprawy nr kontaktowy 607899785.

2021-09-17 12:11 Iwona Osińska-Niemczynowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-09-16 12:12 Iwona Osińska-Niemczynowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-09-13 08:09 Iwona Osińska-Niemczynowska
Zamawiający otrzymał pytanie: Prosimy o podanie ilości osób zatrudnionych w ZGM
Odpowiedź zamawiającego: W siedzibie ABM 1, której dotyczy ogłoszenie zatrudnionych jest 35 osób, w Zakładzie 155 osób.
2021-09-09 08:43 Iwona Osińska-Niemczynowska Zamawiający będzie rozpatrywał jedynie oferty złożone przez platformę zakupową.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie usługi sprzątania wg załącznika Podana przez wykonawcę cena ma obejmować całość usługi (4 miesiące)

aaaaa.docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - W dniach 1 października 2021 r. - 31 stycznia 2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 575