Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-09-2021 08:00:00 |
Składania : | 14-09-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 14-09-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem postępowania jest rozbudowa okablowania strukturalnego UTP kat 6 z wydzielonym zasilaniem 230V (4 PEL 3xRJ45kat.6 + 3x230V) w pok. 013 w budynku Rektoratu US.
Ramowy zakres prac wymagany do realizacji zadania:
1. Wykonanie przebić w ścianach i stropach (ilość: 3)
2. Dostawa, montaż i ułożenie przewodów w korytach 60x40 PCV (ilość: 80 m)
3. Ułożenie kabli UTP kat. 6 firmy MOLEX (ilość: 600 m)
4. Dostawa i montaż panela krosowego (patch panel) 19”, o rozm. 24xRJ45, UTP, kat.6. (ilość: 1 szt.)
5. Montaż punktu przyłączeniowego w postaci jednego PEL zawierającego 3xRJ45 kat.6, (ilość: 12 kpl.)
6. Wykonanie pomiarów oraz opisów kabli UTP. (ilość: 12 szt.)
7. Dostawa i ułożenie przewodów elektrycznych YDY 3x2.5 mm2 (ilość: 100 m)
8. Montaż gniazd zasilających 230V z kluczem (ilość: 12 szt.)
9. Montaż wymaganych zabezpieczeń elektrycznych (ilość: 1 kpl.)
Całość instalacji - rozwiązanie powinno pochodzić od jednego producenta i być objęte jednolitą, spójną bezpłatną gwarancją systemową. Przewidywany termin wykonania prac to 15 dni roboczych.
Zamawiający umożliwi chętnym Wykonawcom odbycie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W tym celu należy się skontaktować z Panem Rafałem Mikulak tel. 91 444 1015, e-mail: rafal.mikulak@usz.edu.pl
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją załączonego wzoru umowy.
Zwycięzca postępowania zobowiązany jest do przesłania skanu umowy i skanu potwierdzenia nadania oryginału dokumentu do US w ciągu 3 dni od momentu otrzymania informacji o wynikach.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty