Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-OC.271.2.2021 Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Turku

Anna Sobczak
Gmina Turek
Termin:
Zamieszczenia : 03-09-2021 14:52:00
Składania : 09-09-2021 14:00:00
Otwarcia : 09-09-2021 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-251-642 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 238.09 2021-09-03 14:52:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 147.45 2021-09-03 14:52:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 189.68 2021-09-03 14:52:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 137.29 2021-09-09 14:31:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-09 14:31 Anna Sobczak Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Komputer mini-pc (nr1) Parametry wyszczególnione w załączniku do zapytania ofertowego. 1 szt. Urząd Gminy Turek
ul. Ogrodowa 4
62-700, Turek
(0)
2 Komputer mini-pc (nr2) Parametry wyszczególnione w załączniku do zapytania ofertowego. 1 szt. Urząd Gminy Turek
ul. Ogrodowa 4
62-700, Turek
(0)
3 Komputer stacjonarny Parametry wyszczególnione w załączniku do zapytania ofertowego. 1 szt. Urząd Gminy Turek
ul. Ogrodowa 4
62-700, Turek
(0)
4 Monitor Parametry wyszczególnione w załączniku do zapytania ofertowego. 2 szt. Urząd Gminy Turek
ul. Ogrodowa 4
62-700, Turek
(0)
5 Pakiet Microsoft Office 2019 Home & Business PL Parametry wyszczególnione w załączniku do zapytania ofertowego. 3 szt. Urząd Gminy Turek
ul. Ogrodowa 4
62-700, Turek
(0)
6 Zasilacz awaryjny Parametry wyszczególnione w załączniku do zapytania ofertowego. 3 szt. Urząd Gminy Turek
ul. Ogrodowa 4
62-700, Turek
(0)
7 Drukarka laserowa Parametry wyszczególnione w załączniku do zapytania ofertowego. 1 szt. Urząd Gminy Turek
ul. Ogrodowa 4
62-700, Turek
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 24 września 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu oraz wniesienia sprzętu po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 434