Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 169/ZP/2121 REMONT PRZYŁĄCZA SANITARNEGO w Obiekcie w LASKOWCU

Termin:
Zamieszczenia : 01-09-2021 12:09:00
Składania : 08-09-2021 14:00:00
Otwarcia : 08-09-2021 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


                      REMONT PRZYŁĄCZA SANITARNEGO w Obiekcie w LASKOWCU

 

          1.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1- Opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiary- branża  sanitarna,

 

2.   Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:

a) Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek – Oświadczenie – Załącznik nr 2.

b) Oświadczenie RODO - Oświadczenie – Załącznik nr 3.

c) Uprawnienia budowlane, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.

d) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kosztorys opracowany w formie uproszczonej w celach informacyjnych.

         3.        Projekt umowy  – Załącznik nr 4

 

      4.     Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na  

              stronie https://platformazakupowa.pl/

 

      5.     Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych

             zgodnie z art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w

             zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie

             publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).

 

     6.     Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie za pośrednictwem Platformy innych

            ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 9 listopada  

            2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty

            budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).

 

     7.   Zamawiający ma możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 701 21 86.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

   tel. 22 101 02 02

   e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPIS PRZED. LASKOWIEC 2.pdf pdf 217.51 2021-09-01 12:09:00 Postępowanie
Projekt umowy zał. 4 remont przyłącza sanitarnego Laskowiec 2021 AKTUALNY CZB.pdf pdf 719.62 2021-09-01 12:09:00 Postępowanie
Przedmiar.pdf pdf 203.99 2021-09-01 12:09:00 Postępowanie
Załącznik nr2. OŚWIADCZENIE.PDF PDF 73.55 2021-09-01 12:09:00 Postępowanie
Załącznik nr3. Oświadczenie RODO.pdf pdf 289.34 2021-09-01 12:09:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 REMONT PRZYŁĄCZA SANITARNEGO w Obiekcie w LASKOWCU - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30.10.2021 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 257