Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzew będących pomnikami przyrody, zlokalizowanych na terenie Gminy Rudniki.

Roksana Kucharska
Gmina Rudniki
Termin:
Zamieszczenia : 03-09-2021 15:00:00
Składania : 23-09-2021 12:00:00
Otwarcia : 23-09-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzew będących pomnikami przyrody, zlokalizowanych na terenie Gminy Rudniki.

I. Zamawiający.

Zamawiającym jest Gmina Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki.

II. Tryb postępowania.

Zapytanie ofertowe.

III. Opis przedmiotu zamówienia.

1.        Przedmiotem zapytania ofertowego jest ocena oraz opracowanie ekspertyzy dendrologicznej dla 13 sztuk drzew rosnących na terenie Gminy Rudniki, stanowiących pomniki przyrody.

Ekspertyza powinna zawierać:

- ocenę stanu zdrowotnego,

- wizualną ocenę statyki,

- dokładny zakres i rodzaj zalecanych prac pielęgnacyjno-konserwatorskich oraz

   szacunkowy kosztorys zalecanych prac

- szacowany stopień zagrożenia ludzi i mienia w najbliższym otoczeniu drzewa,

- wskazanie czy w obrębie drzewa występują gatunki chronione i gniazda ptasie.

2.        Istotne dla Zamawiającego jest wykonanie badania i oceny bryły korzeniowej oraz oceny pnia ze szczególnym uwzględnieniem podstawy pnia. Niemniej jednak, stan zdrowotny całego pnia i konarów winien być przedmiotem wnikliwej oceny.

3.        Wykonawca dokona oględzin wskazanych drzew i opracuje kompleksową ekspertyzę dendrologiczną mającą na celu wychwycenie wszelkich zagrożeń dla ludzi i mienia spowodowanych obecnością starodrzewu. Ekspertyza będzie zawierać szczegółową ocenę wskazanych drzew na terenie będącym przedmiotem opracowania, wraz z uzasadnieniem.

4.        Metoda oceny drzew powinna być wsparta tomografią pni, użyciem sondy korzeniowej oraz oględzinami z wysokości (tj. z drabin, podnośnika, drona, lub metodą alpinistyczną
w zależności od wysokości drzewa). Elementem dokumentacji będzie wskazanie drzew do wyrębu i terminarz niezbędnych działań z wskazaniem prac pilnych.

5.        Ze względu na fakt, że drzewa są pomnikami przyrody zalecone prace pielęgnacyjne powinny gwarantować zachowanie żywotności drzewa. Prac nie mogą spowodować utarty walorów przyrodniczych pomnika przyrody oraz zniszczenia gatunków chronionych występujących w jego obrębie.

6.        Jeżeli zajdzie taka potrzeba Wykonawca wskaże drzewa, które utraciły cechy pomników przyrody, szczegółowo uzasadniając wybór.

 

IV. Dokumenty, jakie powinni złożyć Wykonawcy, celem potwierdzenia spełnienia  wymagań:

Wykonujący ekspertyzę powinien posiadać uprawnienia do pielęgnacji drzew o charakterze pomnikowym oraz doświadczenie (wykonanie min. dwóch ekspertyz dendrologicznych pomników przyrody w ciągu ostatnich trzech lat)  jak również sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia.

V. Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- kwota winna być wyrażona w złotych polskich;

- termin realizacji: 35 dni od podpisania umowy, lecz nie później niż do 20.12.2021r.; 

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; 

- posiadanie odpowiednich kwalifikacji i doświadczenia w przygotowywaniu podobnych opinii dendrologicznych.

VI. Złożenie oferty:

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej do dnia 23.09.2021r. do godz. 12:00.

VII. Ocena.

 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:

 a)    Cena ofertowa - waga 90 %

PC = (Cn : Cob) x WC

gdzie:

PC        –          ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena        

Cn         –          najniższa zaoferowana cena brutto                                     

Cob       –          cena brutto zaoferowana w ofercie ocenianej                                

WC      –          waga kryterium cena – przyjmuje się WC = 90 punktów    

b)    Doświadczenie, umiejętności, referencje - waga 10 %

Punktacja przyznawana od 0 do 10 punktów.

 

VIII. Badanie ofert:

1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

2. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

3. Oferta zostanie odrzucona jeśli:

1) Jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym;
2) Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień
.

IX. W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 34 3595 072 wew. 25  - Referat Ochrony Środowiska, Nieruchomości i Zagospodarowania Przestrzennego w Urzędzie Gminy w Rudnikach przy ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

X. Informacje dodatkowe.

1. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

2.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny 
z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia;

b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego;

c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

XI. Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:

1.                  Administratorem Pana/Pani danych jest: Wójt Gminy Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki.

2.                   Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Gminy w Rudnikach : e-mail: iod@rudniki.pl , tel. 34-3595072 w 11, adres pocztowy: Urząd Gminy w Rudnikach, ul. Wojska Polskiego 12 A, 46-325 Rudniki

3.                  Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.

4.                   Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późń. zm./, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody  (Dz. U. z 2021r. poz. 1098 z późń.zm.).

Okres przechowywania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas nieokreślony wynikający
z kategorii archiwalnej „B” oznaczonej dla tego rodzaju spraw w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie  instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

5.                  Prawo dostępu do danych osobowych:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. / Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

6.                  Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:  

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

7.                  Konsekwencje niepodania danych osobowych:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a ich niepodanie będzie skutkowało pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia.

8.                  Odbiorcy danych:

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych.

9.                  Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji mię­dzynarodowej.

10.              Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik nr2 PROJEKT UMOWY.doc doc 75 2021-09-03 15:00:00 Postępowanie
Lipa szerokolistna Jaworzno (3 i 4).jpg jpg 5221.64 2021-09-03 15:00:00 Postępowanie
Kasztanowiec i Lipa - Żytniów (9 10).jpg jpg 6016.68 2021-09-03 15:00:00 Postępowanie
Lipa drobnolistna - Żytniów (12).jpg jpg 113.78 2021-09-03 15:00:00 Postępowanie
Lipa drobnolistna Bugaj (7).jpg jpg 4467.36 2021-09-03 15:00:00 Postępowanie
Lipa drobnolistna Bugaj (8).jpg jpg 127.51 2021-09-03 15:00:00 Postępowanie
Dąb Dalachów i Lipa Jaworzno (1 i 2).jpg jpg 5845.17 2021-09-03 15:00:00 Postępowanie
Dąb i Jesion - Żytniów (11 i 13).jpg jpg 386.56 2021-09-03 15:00:00 Postępowanie
Dąb Mirowszczyzna Lipa Bugaj (5 6).jpg jpg 7013.22 2021-09-03 15:00:00 Postępowanie
Formularz ofertowy do zapytania ekspertyyza dendologiczna.doc doc 72.5 2021-09-03 15:00:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-09-27 14:58 Roksana Kucharska Na podstawie przeprowadzonego postępowania (ID 502224) w trybie zapytania ofertowego informujemy, iż wybrana została oferta firmy Nature Studio Silva z Warszawy.

Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za złożone oferty oraz udział w postępowaniu!

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ekspertyza dendrologiczna Wykonanie opinii dendrologicznej

Formularz ofertowy d [...].doc

1 usługa Gmina Rudniki
Wojska Polskiego 12A
46-325, Rudniki
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maksymalnie 35 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Doświadczenie, umiejętności, referencje 10% Przyznawana punktacja od 1 do 10 (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 539