Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-09-2021 15:00:00 |
Składania : | 23-09-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 23-09-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
I. Zamawiający.
Zamawiającym jest Gmina Rudniki, ul. Wojska Polskiego
12A, 46-325 Rudniki.
II. Tryb postępowania.
Zapytanie ofertowe.
III. Opis
przedmiotu zamówienia.
1.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest ocena oraz opracowanie
ekspertyzy dendrologicznej dla 13 sztuk drzew rosnących na terenie Gminy
Rudniki, stanowiących pomniki przyrody.
Ekspertyza powinna zawierać:
- ocenę stanu zdrowotnego,
- wizualną ocenę statyki,
- dokładny zakres i rodzaj
zalecanych prac pielęgnacyjno-konserwatorskich oraz
szacunkowy kosztorys zalecanych prac
- szacowany stopień zagrożenia
ludzi i mienia w najbliższym otoczeniu drzewa,
- wskazanie czy w obrębie drzewa
występują gatunki chronione i gniazda ptasie.
2.
Istotne dla
Zamawiającego jest wykonanie badania i oceny bryły korzeniowej oraz oceny pnia
ze szczególnym uwzględnieniem podstawy pnia. Niemniej jednak, stan zdrowotny
całego pnia i konarów winien być przedmiotem wnikliwej oceny.
3.
Wykonawca dokona
oględzin wskazanych drzew i opracuje kompleksową ekspertyzę dendrologiczną
mającą na celu wychwycenie wszelkich zagrożeń dla ludzi i mienia spowodowanych
obecnością starodrzewu. Ekspertyza będzie zawierać szczegółową ocenę wskazanych
drzew na terenie będącym przedmiotem opracowania, wraz z uzasadnieniem.
4.
Metoda oceny drzew
powinna być wsparta tomografią pni, użyciem sondy korzeniowej oraz oględzinami
z wysokości (tj. z drabin, podnośnika, drona, lub metodą alpinistyczną
w zależności od wysokości drzewa). Elementem dokumentacji będzie wskazanie
drzew do wyrębu i terminarz niezbędnych działań z wskazaniem prac pilnych.
5.
Ze względu na fakt,
że drzewa są pomnikami przyrody zalecone prace pielęgnacyjne powinny
gwarantować zachowanie żywotności drzewa. Prac nie mogą spowodować utarty
walorów przyrodniczych pomnika przyrody oraz zniszczenia gatunków chronionych
występujących w jego obrębie.
6.
Jeżeli zajdzie taka
potrzeba Wykonawca wskaże drzewa, które utraciły cechy pomników przyrody,
szczegółowo uzasadniając wybór.
IV.
Dokumenty, jakie powinni
złożyć Wykonawcy, celem potwierdzenia spełnienia wymagań:
Wykonujący
ekspertyzę powinien posiadać uprawnienia do pielęgnacji drzew o charakterze
pomnikowym oraz doświadczenie (wykonanie min. dwóch ekspertyz dendrologicznych
pomników przyrody w ciągu ostatnich trzech lat) jak również sprzęt do
wykonania przedmiotu zamówienia.
V.
Zamawiający wymaga:
- warunki
płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- kwota
winna być wyrażona w złotych polskich;
- termin
realizacji: 35 dni od podpisania umowy, lecz nie później niż do
20.12.2021r.;
- dodatkowe
koszty: po stronie Wykonawcy;
- posiadanie
odpowiednich kwalifikacji i doświadczenia w przygotowywaniu podobnych opinii
dendrologicznych.
VI. Złożenie
oferty:
Ofertę
należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej do dnia 23.09.2021r. do
godz. 12:00.
VII. Ocena.
Przy wyborze
oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
a) Cena
ofertowa - waga 90 %
PC = (Cn :
Cob) x WC
gdzie:
PC
– ilość punktów
przyznanych ofercie w kryterium
cena
Cn
– najniższa zaoferowana
cena
brutto
Cob
– cena brutto zaoferowana
w ofercie
ocenianej
WC – waga
kryterium cena – przyjmuje się WC = 90 punktów
b) Doświadczenie, umiejętności, referencje - waga
10 %
Punktacja
przyznawana od 0 do 10 punktów.
VIII. Badanie ofert:
1. W toku badania i
oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
2. Zamawiający w celu
ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących
elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3. Oferta zostanie
odrzucona jeśli:
1) Jej treść nie
odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu
ofertowym;
2) Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli
niewystarczających wyjaśnień.
IX. W
przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym
rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 34 3595
072 wew. 25 - Referat Ochrony
Środowiska, Nieruchomości i Zagospodarowania Przestrzennego w Urzędzie Gminy w
Rudnikach przy ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki.
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do
piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
X. Informacje dodatkowe.
1.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku przekroczenia szacowanych środków.
2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia
negocjacji w zakresie oferowanej ceny
z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku
gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w
budżecie Zamawiającego.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi
telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie
poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia
negocjacji lub podpisania umowy.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana
uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej
oceny.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia;
b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego
postępowania ofertowego;
c) unieważnienia postępowania
na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania
bez wyboru oferty.
XI. Klauzula informacyjna przetwarzania
danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:
1.
Administratorem
Pana/Pani danych jest: Wójt Gminy Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325
Rudniki.
2.
Dane
kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Gminy w Rudnikach : e-mail: iod@rudniki.pl , tel. 34-3595072 w 11, adres pocztowy: Urząd Gminy w
Rudnikach, ul. Wojska Polskiego 12 A, 46-325 Rudniki
3.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie
zapytania ofertowego, realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i
nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów
prawa.
4.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2021 r.,
poz. 1129 z późń. zm./, ustawy z dnia 16
kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2021r. poz. 1098 z
późń.zm.).
Okres przechowywania danych
osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane przez czas nieokreślony wynikający
z kategorii archiwalnej „B” oznaczonej dla tego rodzaju spraw w Rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych,
5.
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do
treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo
do ograniczenia ich przetwarzania. / Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w
dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych.
6.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych
osobowych jest wymogiem ustawowym, a ich niepodanie będzie skutkowało
pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia.
8.
Odbiorcy danych:
Pani/Pana dane osobowe nie będą
przekazywane żadnym odbiorcom danych.
9.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej:
Pani/Pana dane osobowe nie będą
przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
10.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:
Pani/Pana dane osobowe nie będą
przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
2021-09-27 14:58 | Roksana Kucharska |
Na
podstawie
przeprowadzonego
postępowania
(ID
502224)
w
trybie
zapytania
ofertowego
informujemy,
iż
wybrana
została
oferta
firmy
Nature
Studio
Silva
z
Warszawy.
Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za złożone oferty oraz udział w postępowaniu! |
Komunikaty