Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BBA-2.261.6.2021 Wykonanie konserwacji i napraw okien oraz drzwi zewnętrznych w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie

Termin:
Zamieszczenia : 30-08-2021 11:51:00
Składania : 03-09-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 22 55 60 199.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe - konserwacja okien i drzwi.pdf pdf 312.52 2021-08-30 11:51:00 Postępowanie
Wykaz wykonanych zamówień.doc doc 73.5 2021-08-30 11:51:00 Kryterium
Odpowiedzi na wnioski.pdf pdf 189.72 2021-08-31 15:39:42 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty .pdf pdf 199.2 2021-09-24 10:01:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-24 10:01 Sylwia Staśkiewicz Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-08-31 15:39 Sylwia Staśkiewicz Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na wnioski.

Odpowiedzi na wniosk [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie konserwacji i napraw okien oraz drzwi zewnętrznych w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie Należy podać cenę ofertową brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 5 tygodni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty w cenie oferty - Podana kwota brutto zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty, w tym należny podatek od towarów i usług. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Koszt napraw w okresie gwarancji w cenie oferty - Podana kwota brutto zawiera koszt napraw w okresie gwarancji (dojazd na wezwanie w terminie określonym w zapytaniu ofertowym). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin związania ofertą - Uważamy się za związanych ofertą na okres 30 dni od dnia otwarcia ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dodatkowe warunki - Podana kwota brutto nie będzie podlegać zmianie w czasie trwania umowy, a w przypadku wyboru oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Projektowane postanowienia umowy - Akceptujemy projektowane postanowienia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Warunek udziału - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej dwa zamówienia (dwa odrębne kontrakty) na wykonanie konserwacji okien w czynnym budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), a prace zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Zamawiający „odrębny kontrakt” rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu. Zamawiający za zrealizowanie konserwacji okien w czynnym obiekcie uzna wykonane prace, które były prowadzone w obiektach budowlanych, które były użytkowane podczas prowadzenia konserwacji. Wzór wykazu wykonanych zamówień stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wskazanych w wykazie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Wykaz wykonanych zam [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 652