Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Naprawa UPS w Komendzie Powiatowej Policji w Kępnie

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 26-08-2021 13:59:00
Składania : 31-08-2021 08:00:00
Otwarcia : 31-08-2021 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na wykonanie naprawy UPS  LP33-30 S4 w Komendzie Powiatowej Policji w Kępnie. 

Zakres prac

- wymiana płyty kontrolnej IM 0059,

- wymiana zasilacza,

- wymiana akumulatorów,

- wymiana wentylatorów chłodzących,

- wymiana kondensatorów DC,

- wymiana kondensatorów AC,

- kontrola sprawności działania.

Wymagane Dokumenty:

  • osoby posiadające uprawnienia - kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych

Wymagania Wystawiającego:

  • Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
  • KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
  • O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
  • Termin realizacji zamówienia 30.09.2021r.
  • Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wszystkich wymaganych dokumentów zwartych w treści Ogłoszenia
  • Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
  • Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.
  • Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
  • Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
  • Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
  • Dostawca, który nie wywiązał się z prawidłowej realizacji wcześniejszych zamówień lub zleceń podpisanych z Komendą Wojewódzką Policji w Poznaniu takich jak (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę  w postępowaniu
  • Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1 Naprawa UPS w Komendzie Powiatowej Policji w Kępnie 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 315