Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Naprawa usterki Systemu Sygnalizacji Pożaru i oddymiania w obiekcie Służby Ochrony Państwa przy ul. Syreny 23 w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 08-11-2021 15:51:00
Składania : 15-11-2021 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,



Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z  regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Zamawiający umożliwia dokonania wizji lokalnej dla wszystkich zainteresowanych wykonawców w dniu 10 sierpnia 2021 r. o godz. 10:00. Wszystkich zainteresowanych prosi się o przybycie 15 min przed rozpoczęciem wizji w celu pobrania przepustki osobowej. Na wizję należy ze sobą zabrać dokument tożsamości lub inny dokument ze zdjęciem, maseczkę ochronną oraz rękawice ochronne. Biuro przepustek znajduje się przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie. Na wizji lokalnej zabranie się wykonywania zdjęć i filmów. Maksymalnie do 9 sierpnia br. do godz. 15:00 proszę o zgłoszenie chęci udziału w wizji lokalnej. Zgłoszenia dokonujemy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres logistyka2@sop.gov.pl. W zgłoszeniu proszę przesłać dane firmy i dane uczestników, w wizji lokalnej może wziąć udział jeden przedstawiciel z danej firmy.


Z uwagi, że rozliczenie z Wykonawcą ma charakter ryczałtowy, Zamawiający nie wymaga załączania do oferty kosztorysu ofertowego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (22) 606 57 06

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:

         1.          Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.

         2.          Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.

         3.          Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia

               o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 130.000 PLN netto.

         4.          Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

         5.          Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza  Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).

         6.          Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

         7.          Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.

         8.          Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

         9.          Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.

     10.          Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.

Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 50.45 2021-11-08 15:51:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana czujki pogodowej D+H WGR 82 lub inna, która będzie współpracowała z istniejącym systemem sygnalizacji pożaru i oddymiania. Czujka pogodowa firmy D+H model: WRG 82 lub inny, który będzie współpracował z istniejącym systemem sygnalizacji pożaru i oddymiania - Centrala oddymiania firmy D+H, model: RZN 4480-K 2 szt. Służba Ochrony Państwa - Syreny
Syreny 23
01-150, Warszawa
(0)
2 Wymiana klapy oddymiającej klatkę schodową wraz z siłownikiem. Należy dobrać wielkość siłownika i klapy do parametrów istniejącego otworu, współpraca z centralą oddymiania firmy D+H, model: RZN 4480-K. 1 szt. Służba Ochrony Państwa - Syreny
Syreny 23
01-150, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Realizacja zlecenia do dnia 17 grudnia 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty. - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, koszty towarzyszących robót budowlanych, itp. po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Adres Wykonawcy - Należy wpisać adres/siedzibę, telefon kontaktowy Wykonawcy składającego ofertę oraz NIP i Regon. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Wizja lokalna - Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie SOP przy ul. Syreny 23 w Warszawie w dniu 9.11.2021 r. o godzinie 11.00 po wcześniejszym zgłoszeniu pod nr tel. 22 606 58 03. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 353