Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-08-2021 14:05:00 |
Składania : | 01-09-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 01-09-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Wymiana stolarki okiennej PCW w lokalach mieszkalnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez MZN”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1.
Przedmiotem
zamówienia
jest
wymiana
stolarki
okiennej PCW
w
lokalach mieszkalnych, w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
administrowanych przez MZN w ilości planowanej:
85,84
m2
–
30
szt. okien.
W STWiOR
(Załącznik nr 5 do Zaproszenia)
zawarto asortyment okien najczęściej występujący.
2.2. Podczas realizacji umowy możliwa jest zmiana adresów, a także możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości stolarki okiennej zaplanowanej do wymiany, do wysokości środków finansowych, którymi dysponuje Zamawiający (wartość maksymalna brutto zostanie określona w umowie).
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady rozliczania robót określa STWiOR wraz z załącznikami (Załącznik nr 5). Wycena robót powinna opierać się na opisie robót wraz z uwzględnieniem wszelkich czynności, materiałów i nakładów niezbędnych do wykonania zadania.
2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu oraz Załącznikach do Zaproszenia, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2.5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik do niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 4).
2.6. Roboty budowlane winny być przeprowadzone zgodnie z STWiOR oraz przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami.
3. Termin realizacji zadania: do 15.12.2021 r.
4. Wymagania wobec Wykonawcy:
4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą pełniącą obowiązki kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w pełnym lub ograniczonym zakresie pozwalającym na realizację zadania, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi;
4.2. Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każda, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. wymiana stolarki okiennej.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) roboty budowlane wskazane w wykazie robót, wówczas nie ma obowiązku przedłożenia dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.
5. Wymagany okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty:
a) okres gwarancji: minimum 60 miesięcy.
b) okres rękojmi: 60 miesięcy.
Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.
2021-09-10 11:26 | Katarzyna Pietryja |
Dzień
Dobry, W załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Katarzyna Pietryja |
2021-09-01 09:26 | Aleksandra Mrozek |
Dzień
dobry, w załączeniu zestawienie złożonych ofert. Z poważaniem, Aleksandra Mrozek |
Komunikaty