Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-08-2021 13:30:00 |
Składania : | 31-08-2021 15:30:00 |
Otwarcia : | 01-09-2021 09:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Or.271.8.2021 Dobrzyniewo Duże, dnia 24.08.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup środków i urządzeń dezynfekcyjnych oraz zakup środków ochrony indywidualnej
1. Zamawiający: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo Duże
strona www.dobrzyniewo.pl, e-mail: a.rutkowska@dobrzyniewo.pl
godziny urzędowania: poniedziałek 8:00 – 16:00; wtorek-piątek - 07:30 - 15:30.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1 do
Zarządzenia Nr 52/2020 z dnia 31.12.2020 r., rozdział IX dotyczący szczegółowej
procedury udzielenia zamówienia publicznego
w trybie procedury uproszczonej.
3.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków i urządzeń dezynfekcyjnych oraz zakup środków ochrony indywidualnej.
4. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Wsparcie szkół Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego związane z ograniczaniem skutków pandemii COVID-19.”
5. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na dostarczeniu przedmiotów w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
6. Zamawiający wskazuje, iż dostarczane przedmiotu w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii. Środki ochrony indywidualnej spełniają wymagania obowiązujące na terenie RP norm bezpieczeństwa i higieny pracy. Każdy środek ochrony indywidualnej jest w sposób trwały oznakowany znakiem CE.
7. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego środków i urządzeń dezynfekcyjnych oraz środków ochrony indywidualnej.
- mydło w płynie antybakteryjne o pojemności 5 l – sztuk 36
- płyn do dezynfekcji w kuchni/stołówce o pojemności 0,75 l – sztuk 10
- dozownik do płynów – sztuk 10
- mydło o pojemności 5 l – sztuk 10
- rękawiczki lateksowe (100 sztuk w opakowaniu) – opakowań 10 w tym: 5 opakowań rozmiar S, 5 opakowań rozmiar M
- rękawiczki winylowe (50 sztuk w opakowaniu) – opakowań 20 w tym: 10 opakowań rozmiar S, 10 opakowań rozmiar M
- maseczki wielokrotnego użytku – 150 sztuk
- maseczki jednorazowe (50 sztuk w opakowaniu) – opakowań 27
- fartuch ochronne flizelinowe – komplety 2
8. Wykonawca oświadcza, że będzie posiadał cały asortyment zamówienia.
9. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii. Środki ochrony indywidualnej spełniają wymagania obowiązujące na terenie RP norm bezpieczeństwa i higieny pracy. Każdy środek ochrony indywidualnej jest w sposób trwały oznakowany znakiem CE.
10. Przedmiot zamówienia w ramach postępowania powinien spełniać wymagania
bezpieczeństwa
i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi
przepisami prawa. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne
certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie
wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Każdy środek ochrony indywidualnej jest w sposób trwały oznakowany znakiem CE. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie
dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiający wymaga udzielenia 24- miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę.
12. Osoby upoważnione do kontaktu:
Agnieszka Rutkowska tel. 857428155 wew. 25.
13. Termin wykonania zamówienia:
Do 7 dni od dnia podpisania umowy
14. Termin związania ofertą:
Okres związania ofertą wynosi 14 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
15. Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami, należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo – w terminie: do dnia 31 sierpnia 2021 r. do godz. 15:30.
16. Kryterium oceny ofert:
Kryterium oceny ofert: cena - 100 %
a) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera najniższą cenę ofertową brutto.
b) Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej z uwagi na to, że Wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie – Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych. Cena wskazana w ofercie dodatkowej nie może być wyższa niż cena zaoferowana w uprzednio złożonej ofercie.
c) Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej zapytania.
d) Cena winna obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonaniem zamówienia, w tym w szczególności: czynności uznanych przez Wykonawcę jako niezbędne do prawidłowego wykonania usługi, opłaty niewymienione, które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenia, wszelkie podatki, w tym także należny podatek VAT, narzuty, ewentualne opusty oraz pozostałe składniki cenotwórcze.
e) Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
17. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
18. Zamawiający poprawi w treści oferty:
a) Oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie,
b) Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, o których Zamawiający powiadomi wykonawcę, a wykonawca wyrazi na nie zgodę.
19. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryterium wyboru określone w niniejszym zapytaniu.
20. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
21. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup sprzętu strażackiego i odzieży specjalnej dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy,
Załącznik Nr 2 – Wzór umowy,
2021-09-06 15:41 | Agnieszka Rutkowska | W załączniku zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty do zapytania ofertowego nr.Or.271.8.2021 na zakup środków i urządzeń dezynfekcyjnych oraz zakup środków ochrony indywidualnej. |
2021-09-01 12:43 | Agnieszka Rutkowska | W załączniku informacja z otwarcia ofert do zapytania ofertowego nr. Or.271.8.2021 na zakup środków i urządzeń dezynfekcyjnych oraz zakup środków ochrony indywidualnej. |
2021-08-31 15:30 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 19 109,49 zł. brutto. |
2021-08-26 14:44 | Agnieszka Rutkowska |
W
odpowiedzi
na
pytania
z
dnia
25.08.2021
r.
Zamawiający
udziela
następujących
odpowiedzi: 1. Czy Zamawiający dopuści do oceny mydło w płynie antybakteryjne MC 420, mydło MC 410 bez oznaczenia CE? Zwracamy uwagę, że jeśli produkty nie będą używane w placówkach, w których używane są wyroby medyczne, powyższe wymaganie nie ma uzasadnienia. Podstawa prawna do powyższego: Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych (Dz. U. UE. L 167 z 27.06.2012, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej rozporządzeniem nr 528/2012 oraz zgodnie z Komunikatem Prezesa URPLWMIPB z dnia 11 września 2014 r. a także zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. 2010 r. Nr 107 poz. 679 z późniejszymi zmianami) preparaty przeznaczone do mycia i dezynfekcji wyposażenia pomieszczeń w obszarze medycznym, sprzętu medycznego i powierzchni dużych muszą być zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz produkt biobójczy (rejestracja podwójna). Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza mydło w płynie antybakteryjne MC 420, mydło MC 410 bez oznaczenia CE. 2. Proszę o informację czy płyn do dezynfekcji w kuchni/stołówce powinien być dopuszczony do kontaktu z żywnością? W przypadku odpowiedzi negatywnej, proszę o uzasadnienie stanowiska. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że płyn do dezynfekcji w kuchni/stołówce powinien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Płyn do dezynfekcji powierzchni w kuchni/stołówce powinien być środkiem, który jest do tego przeznaczony i jego użycie nie będzie miało negatywnego wpływu na jakość potraw oraz zdrowie człowieka. 3. Pytanie do Płynu do dezynfekcji. Czy Zamawiający dopuści do oceny płyn w opakowaniach 1l ze spryskiwaczem? Przeliczenie według zapotrzebowania Zamawiającego z zaokrągleniem w górę. Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza opakowania płynów do dezynfekcji powierzchni w kuchni/stołówce ze spryskiwaczem o pojemność minimum 0,75 litra do 1 litra. 4. Proszę o informację czy Zamawiający wymaga dozownika do płynu do dezynfekcji? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że preferuje dozowniki do płynów do dezynfekcji rąk z pompką dozującą, uzupełniane z kanistrów, montowane na ścianę. W związku z powyższym Zamawiający nie zmienia terminu wpływu i otwarcia ofert, jak również godzina wpływu i otwarcia ofert pozostaje bez zmian. Zamawiający informuje, że pytania, odpowiedzi na pytania, stają się integralną częścią zapytania i będą wiążące przy składaniu ofert. |
2021-08-26 13:26 | Agnieszka Rutkowska |
W
związku,
że
wpłynęło
zapytanie
o
treści:
"czy
zamawiający
dopuści
w
poz.
2
płyn
do
dezynfekcji
powierzchni
w
kuchni/stołówce
preparat
w
op.
1L
producenta
specjalizującego
się
w
produkcji
preparatów
dedykowanych
szpitalom.
Proponowany
produkt
to
Velox
Spray
1l,
producenta
Medisept.
poniżej
link
do
opisu
produktu:
https://medisept.pl/product/velox-spray-neutral/" Zamawiający udziela odpowiedzi: "Zamawiający dopuszcza opakowania płynów do dezynfekcji powierzchni w kuchni/stołówce o pojemność minimum 0,75 litra do 1 litra." |
Komunikaty