Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 8/PZP/DR/2021/BZN Usługa przeprowadzenia warsztatów organizowanych dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz – 12 części.

Grzegorz Jurowczyk
Centrum Łukasiewicz
Termin:
Zamieszczenia : 20-08-2021 21:03:00
Składania : 01-09-2021 11:00:00
Otwarcia : 01-09-2021 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
8_SWZ_20.08.pdf pdf 786.99 2021-08-20 21:03:00 Postępowanie
8 zał. nr 1,2 do SWZ_Formularz ofertowy i oświadczenie wstępne.docx docx 121.57 2021-08-20 21:03:00 Postępowanie
8 zał. nr 2a - 2d do SWZ_Oświadczenia.docx docx 57.48 2021-08-20 21:03:00 Postępowanie
8 zał. nr 3 do SWZ_Wykaz_osób.docx docx 139.35 2021-08-20 21:03:00 Postępowanie
8 zał. nr 4 do SWZ_OPZ.docx docx 121.03 2021-08-20 21:03:00 Postępowanie
8 zał. nr 6 do SWZ_Klauzula informacyjna.docx docx 110.02 2021-08-20 21:03:00 Postępowanie
8_zał. nr 5 do SWZ_PPU.docx docx 153.42 2021-08-20 21:03:00 Postępowanie
8_ogłoszenie_o_zamowieniu_20.08.pdf pdf 228.42 2021-08-20 21:03:00 Postępowanie
8_informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 339.75 2021-09-04 22:17:35 Publiczna wiadomość
8_zmiana_ogłoszenia_o_zamówieniuP.pdf pdf 35.38 2021-08-27 19:46:03 Publiczna wiadomość
8_odpowiedź na pytanie do SWZ.pdf pdf 124.25 2021-08-27 19:46:03 Publiczna wiadomość
8_informacja o uniewaz.pdf pdf 93.58 2021-09-15 23:18:19 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu w cz. 6, 12.pdf pdf 91.27 2021-09-27 23:01:26 Publiczna wiadomość
8_zawiadomienie_o wyborze_najkorzytniejszej_oferty.pdf pdf 199.6 2021-10-11 21:41:51 Publiczna wiadomość
8_ogloszenie_o_wyniku_postepowania_cz_6_10_12.pdf pdf 114.42 2021-11-02 00:44:29 Publiczna wiadomość
8_informacja o uniewaz_cz_1_4_5_7.pdf pdf 96.81 2021-11-08 12:39:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-08 12:39 Grzegorz Jurowczyk Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), zwanej dalej „ustawą pzp”, zamawiający
informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 1, 4, 5 i 7

8_informacja o uniew [...].pdf

2021-11-02 00:44 Grzegorz Jurowczyk Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję ogłoszenie o wyniku postępowania w części nr 6, 10, 12.

8_ogloszenie_o_wynik [...].pdf

2021-10-11 21:41 Grzegorz Jurowczyk Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11.

8_zawiadomienie_o wy [...].pdf

2021-09-27 23:01 Grzegorz Jurowczyk Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację o unieważnieniu postępowania w części nr 6 i 12.

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-09-15 23:18 Grzegorz Jurowczyk Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację o unieważnieniu postępowania w części nr 10.

8_informacja o uniew [...].pdf

2021-09-04 22:17 Grzegorz Jurowczyk Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu.

8_informacja z otwar [...].pdf

2021-09-01 11:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zamawiający informuje, że na realizację ww. zamówienia publicznego, zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 330 350,00 zł brutto, w tym:
Część nr 1: Usługa przeprowadzenia warsztatu nt. Kodeks Spółek Handlowych – aktualny stan prawny.
15 000, 00 zł brutto
Część nr 2: Usługa przeprowadzenie zamkniętego warsztatu nt. Kompendium dobrych praktyk w stosowaniu RODO – kurs podstawowy.
10 000, 00 zł brutto
Część nr 3: Usługa przeprowadzenia warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji Łukasiewicza Komunikacji w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Szkolenie z Facebooka”.
30 000 zł brutto
Część nr 4: Usługa przeprowadzenia warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji Łukasiewicza Komunikacji w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Zasady stosowania poprawnej polszczyzny w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej”
30 000 zł brutto
Część nr 5: Usługa przeprowadzenia warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji Łukasiewicza Zarządzania Projektami w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Program Horyzont Europa”.
4 000 zł brutto
Część nr 6: Usługa przeprowadzenia warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji Łukasiewicza Zarządzania Projektami w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Praktyczne stosowanie programu MS Project 2010 lub nowszy”.
26 000 zł brutto
Część nr 7: Usługa przeprowadzenia warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji Łukasiewicza Zarządzania Projektami w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Zarządzanie projektami dla menedżerów”.
30 000 zł brutto
Część nr 8: Usługa przeprowadzenia warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla członków zespołu Gospodarzy Wyzwań w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Budowanie relacji z Klientami”.
35 000 zł brutto
Część nr 9: Usługa przeprowadzenia warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla członków zespołu Gospodarzy Wyzwań w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Negocjacje - przekonywanie do swoich rozwiązań by obie strony były wygrane - trening negocjacji”.
35 000 zł brutto
Część nr 10: Usługa przeprowadzenia warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji IT w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „ITIL 4.0- szkolenie z dobrych praktyk zarządzania usługami IT”.
40 000 zł brutto
Część nr 11: Usługa przeprowadzenia warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji IT w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Usługi Microsoft Office 365 i praca zespołowa”.
20 000 zł brutto
Część nr 12: Usługa przeprowadzenia zamkniętych dedykowanych warsztatów z tematyki „Elementy matematyki w sprzedaży – jak liczyć aby osiągnąć sukces w biznesie” dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz (członkowie PKŁ Komercjalizacja) w Ramach Programu Zarządzania Talentami.
55 350,00 zł brutto



2021-08-27 19:46 Grzegorz Jurowczyk Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję pismo w sprawie wyjaśnień i zmiany treści specyfikacji warunków zamówienia z dnia 27.08.2021 r. oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 27.08.2021 r.

8_zmiana_ogłoszenia_ [...].pdf

8_odpowiedź na pytan [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1144