Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-2053/2021 Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.

Termin:
Zamieszczenia : 20-08-2021 15:37:00
Składania : 30-08-2021 11:00:00
Otwarcia : 30-08-2021 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie nr 2021BZP 0015604401 z dnia 2021-08-20.pdf pdf 323.32 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
SWZ DZP-291-20532021.pdf pdf 482.94 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do SWZ DZP-291-20532021 formularz OFERTA.doc doc 130.5 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do SWZ DZP-291-20532021 oświadczenie-art.125.docx docx 25.78 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do SWZ DZP-291-20532021 wzór umowy.pdf pdf 425.71 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
zal.1A form_cen Pakiet I - Zakup i dostawa kawy, herbaty, ciastek, mleka.xls xls 100 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
zal.1A form_cen Pakiet II - Zakup i dostawa miodu, produktów mleczarskich.xlsx xlsx 26.96 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
zal.1A form_cen Pakiet III - Zakup i dostawa owoców, warzyw, grzybów.xlsx xlsx 27.54 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
zal.1A form_cen Pakiet IV - Zakup i dostawa ryb.xlsx xlsx 23.15 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
zal.1A form_cen Pakiet V - Zakup i dostawa mięsa, podrobów, wyrobów mięsnych.xls xls 52 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
zal.1A form_cen Pakiet VI - Zakup i dostawa mrożonek.xls xls 48 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
zal.1A form_cen Pakiet -VII- Zakup i dostawa produktów zbożowych, olejów, tłuszczów.xls xls 55.5 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
zal.1A form_cen Pakiet VIII - Zakup i dostawa owoców i warzyw przetworzonych.xls xls 49.5 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
zal.1A form_cen Pakiet IX - Zakup i dostawa przypraw.xls xls 67 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
zal.1A form_cen Pakiet X - Zakup i dostawa produktów garmażeryjnych.xlsx xlsx 22.12 2021-08-20 15:37:00 Postępowanie
Unieważnienie.pdf pdf 320.43 2021-08-31 21:26:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-31 21:26 Anna Wąsowicz Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie dla wszystkich części postępowania.

Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu do żadnej z części zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Unieważnienie.pdf

2021-08-30 11:00 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) - Zamawiający udostępnia informację, o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Zadanie nr 1 - 56 000,00 zł
Zadanie nr 2 – 38 748,99 zł
Zadanie nr 3 - 6 500,00 zł
Zadanie nr 4 – 12 500,00 zł
Zadanie nr 5 - 2 200,00 zł
Zadanie nr 6 – 4 800,00 zł
Zadanie nr 7 - 2 900,00 zł
Zadanie nr 8 - 12 500,00 zł
Zadanie nr 9 – 1 200,00 zł
Zadanie nr 10 – 5 200,00 zł
Zadanie nr 11 – 4 300,00 zł
Zadanie nr 12 – 7 850,00 zł
Zadanie nr 13 – 8 100,00 zł
Zadanie nr 14 – 1 769,29 zł
Zadanie nr 15 – 2 800,00 zł
Zadanie nr 16 – 2 100,00 zł
Zadanie nr 17 - 2 600,00 zł
Zadanie nr 18 – 3 100,00 zł
Zadanie nr 19 – 1 950,00 zł
Zadanie nr 20 – 1 000,00 zł
Zadanie nr 21 – 500,00 zł

Łączna kwota przeznaczona na sfinansowanie tego zamówienia (w całości, wszystkie zadania częściowe) to 178 618,28 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 392